Το Instagram αποτελεί μια από τις πλατφόρμες-κλειδιά για την ανάπτυξη της social media marketing στρατηγικής για την επιχείρηση σου. Αυτή η πλατφόρμα δέχεται καθημερινά εκατομμύρια χρήστες όλων των ηλικιών, κάνοντας την κατάλληλη, για να εντοπίσεις το κοινό που στοχεύεις. Παράλληλα, το Instagram Shopping σου επιτρέπει να δημιουργήσεις ακόμα ένα μέρος, για να προωθήσεις τα προϊόντα του e-shop σου.
Εφόσον το Instagram σου δίνει τόσα πλεονεκτήματα, παρακάτω θα δούμε πώς μπορείς να το χρησιμοποιήσεις, για να στείλεις χρήστες στην ιστοσελίδα ή στο e-shop σου.
#1 Αξιοποίησε το Link που Μπορείς να Βάλεις στο Bio σου
Αν χρησιμοποιείς το Instagram για κάποιο διάστημα, γνωρίζεις ήδη πως δεν μπορείς να τοποθετήσεις κάποιο link στα captions σου. Επίσης, στο bio σου μπορείς να βάλεις μόνο ένα link, πράγμα που κάνει την επιλογή ακόμα πιο αγχωτική. Η λογική επιλογή είναι τοποθετήσεις σε εκείνο το σημείο το link για την αρχική σελίδα του e-shop σου, από όπου οι χρήστες μπορούν να παν σε οποιαδήποτε άλλη σελίδα της. Ωστόσο, αυτό δεν είναι αποδοτικό, όταν προσπαθήσεις να προωθήσεις συγκεκριμένα προϊόντα ή προσφορές. Αν θέλεις να τοποθετήσεις περισσότερα links, τότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις ένα από τα online εργαλεία, που σου επιτρέπουν αν το κάνεις.
#2 Τοποθέτησε Link στα Stories σου
Τα stories είναι ένα χρήσιμο εργαλείο, που αυξάνει το engagement του λογαριασμού σου στην πλατφόρμα. Παράλληλα, μπορείς να τα εκμεταλλευτείς, για να προωθήσεις συγκεκριμένα links. Ο τρόπος για να γίνει αυτό, είναι να χρησιμοποιήσεις το Swipe Up, ένα εργαλείο που προσφέρει πολλά στη social media marketing στρατηγική σου. Ωστόσο, για να μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Swipe Up, θα πρέπει να έχεις πάνω από 10.000 ακόλουθους.
#3 Κάνε Tag τα Προϊόντα σου με το Instagram Shopping
Το Instagram Shopping είναι ένα καινούργιο εργαλείο της πλατφόρμας, το οποίο προσκαλεί τους χρήστες να κάνουν αγορές μέσα στο κοινωνικό δίκτυο. Αν, λοιπόν, χρησιμοποιείς αυτό το εργαλείο, μπορείς να αξιοποιήσεις τα post σου, για να προωθήσεις τα προϊόντα του e-shop σου. Ενδεικτικά, μπορείς να χρησιμοποιήσεις μέχρι 5 tag για τα προϊόντα σε μια εικόνα σου, μέχρι 20 για ένα carousel post, και 1 αυτοκόλλητο προϊόντος σε κάθε Story σου. Με αυτό τον τρόπο, μπορείς να κάνεις πωλήσεις μέσω του Instagram, αλλά και να στείλεις τους χρήστες στο e-shop σου.
#4 Στείλε Link με Άμεσα Μηνύματα
Εφόσον δεν μπορείς να τοποθετήσεις link μέσα στα captions των δημοσιεύσεων σου, θα πρέπει να βρεις καινούργιους τρόπους, για να τα προωθήσεις. Ένας από αυτούς είναι να χρησιμοποιήσεις τα άμεσα μηνύματα για να στείλεις τα link με τις προσφορές και τις εκπτώσεις του e-shop σου. Για παράδειγμα, χρησιμοποίησε διάφορα εργαλεία για Instagram automation και στείλε ένα τέτοιο μήνυμα κάθε φορά, που ένας χρήστης σε ακολουθεί.
#5 Συνεργάσου με Influencers της Βιομηχανίας σου
Ένας από τους πιο σίγουρος τρόπους, για να προωθήσεις την επιχείρηση σου και για να στείλεις τους χρήστες στην ιστοσελίδα ή στο e-shop σου είναι να συνεργαστείς με διάφορους influencers της βιομηχανίας σου. Οι συγκεκριμένοι επαγγελματίες έχουν συγκεντρώσει ένα εξειδικευμένο κοινό στα κοινωνικά δίκτυα. Παράλληλα όμως, προσπαθούν και χτίζουν σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό τους , πράγμα που τους δίνει επιπλέον επιρροή πάνω τους.
#6 Γράψε Καλύτερα Caption για τα Post σου
Τα caption που γράφεις για τα post σου είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση. Παρόλο που δεν μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις για να προωθήσεις ένα συγκεκριμένο link, είναι χρήσιμα για να ενισχύσεις το engagement του λογαριασμού σου. Αν γράφεις σωστές λεζάντες, τότε θα προκαλέσεις περιέργεια στο κοινό σου και θα επισκεφτούν την ιστοσελίδα σου. Έτσι, προσπάθησε να ακολουθήσεις όλες τις συμβουλές για αποδοτικές λεζάντες και χρησιμοποίησε αρκετά CTA.
Τo Instagram πλέον, δεν είναι απλά ένα κοινωνικό δίκτυο. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με τη SocialMe και να ξεκινήσεις την επέκταση του.