Τα social media έχουν πλέον γίνει αναπόσπαστο κομμάτι μιας marketing στρατηγικής για μια επιχείρηση. Έτσι, εάν ακόμα δεν έχεις ασχοληθεί μ’ αυτά, έχει έρθει ο καιρός να μάθεις πώς μπορείς να τ’ αξιοποιήσεις.
Δεν είναι πια μυστικό πως όλοι λίγο-πολύ χρησιμοποιούν κάποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Γι’ αυτό και στα social media θα βρεις το κατάλληλο κοινό για την επιχείρησή σου, ανεξάρτητα απ’ τη βιομηχανία σου.
Σ’ αυτό το άρθρο, αναλύουμε 7 απλές στρατηγικές για τα social media, οι οποίες θα σου φέρουν εντυπωσιακά αποτελέσματα. Υιοθέτησέ τες για ν’ αυξήσεις την ορατότητα της επιχείρησής σου σ’ αυτές τις πλατφόρμες και για να προσελκύσεις νέους πελάτες.
#1 Διαγωνισμοί στα Social Media
Μια απ’ τις πιο διαδεδομένες στρατηγικές στα social media είναι η διοργάνωση διαγωνισμών. Αυτός είναι ένας εύκολος τρόπος για να χτίσεις το προφίλ της επιχείρησής σου, ειδικά τον πρώτο καιρό. Οι διαγωνισμοί δίνουν κίνητρο στους χρήστες ν’ ακολουθήσουν την επιχείρησή σου και να έρθουν σ’ επαφή με το περιεχόμενό σου. Έτσι, ενισχύεται και το brand awareness.
#2 Tik Tok Challenges
Ακόμα μια στρατηγική που πλέον υιοθετούν όλο και περισσότερες επιχειρήσεις είναι τα Tik Tok challenges. Σ’ αυτήν τη στρατηγική, μπορείς είτε να βρεις ένα υπάρχον challenge είτε να δημιουργήσεις ένα για την επιχείρησή σου. Ο στόχος αυτής της στρατηγικής είναι να ενθαρρύνεις τους χρήστες ν’ αλληλεπιδράσουν με την επιχείρηση και το περιεχόμενό σου.
#3 Σειρές Σύντομων Βίντεο
Το περιεχόμενο που δημοσιεύεις στα social media θα πρέπει να προσφέρει κάτι στο κοινό σου. Εάν το βρίσκουν χρήσιμο κι ενδιαφέρον, τότε θα ακολουθήσουν το προφίλ σου και θα σου χαρίζουν engagement. Μια έξυπνη στρατηγική γι’ αυτό είναι να δημιουργήσεις μια σειρά short-form videos, τα οποία θα προσκαλούν τους χρήστες να επισκεφτούν ξανά το προφίλ σου.
#4 Behind-the-Scenes Περιεχόμενο
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σου επιτρέπουν να μοιραστείς κομμάτια της επιχείρησής σου που δεν είναι ορατά στους πελάτες σου. Για παράδειγμα, εάν έχεις ένας e-shop με ρούχα, μπορείς να δείξεις ένα sneak peek μέσα από δημοσιεύσεις. Αντιστοίχως, εάν έχεις εστιατόριο, μπορείς να δείξεις πώς ετοιμάζονται τα πιάτα απ’ το μενού ή ν’ αναδείξεις τα φρέσκα υλικά που χρησιμοποιείς.
#5 Περιεχόμενο από το Προσωπικό
Μια ακόμα καλή ιδέα για τα social media της επιχείρησής σου είναι να μοιραστείς περιεχόμενο με το προσωπικό σου. Αυτές οι δημοσιεύσεις μπορούν να συστήνουν τους ανθρώπους που βρίσκονται στα παρασκήνια και να δείχνουν το κλίμα στο χώρο εργασίας. Αυτή η στρατηγική δίνει ανθρώπινο πρόσωπο στην επιχείρησή σου, πράγμα που ενισχύει την εμπιστοσύνη των χρηστών.
#6 User-Generated Content
Το user-generated content αναφέρεται στο περιεχόμενο που δημοσιεύουν οι χρήστες σχετικά με την επιχείρησή σου. Για παράδειγμα, μπορεί να είναι μια κριτική για τα προϊόντα σου, μια όμορφη φωτογραφία, ή ένα challenge. Όποια μορφή κι αν έχει το user-generated content, αυξάνει το visibility της επιχείρησής σου.
#7 Δημιουργία Hashtag για την Επιχείρηση
Τέλος, μια καλή στρατηγική για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η δημιουργία ενός hashtag για την επιχείρησή σου. Έτσι, όλοι οι χρήστες μπορούν να το χρησιμοποιούν για να αλληλεπιδρούν με το προφίλ σου. Μ’ αυτόν τον τρόπο, θα είσαι σε θέση να βλέπεις το user-generated content που υπάρχει στα social media.
Στη SocialME σχεδιάζουμε μια social media marketing στρατηγική που ταιριάζει στις απαιτήσεις της επιχείρησής σου. Επικοινώνησε με τους ειδικούς μας σήμερα για να ξεκινήσεις.