Το Instagram αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της ψηφιακής παρουσίας τόσο σε ατομικό όσο και σ’ επαγγελματικό επίπεδο. Για τις επιχειρήσεις μάλιστα, είναι συχνά η σωστή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για την προσέγγιση του κοινού τους εξαιτίας του υψηλού αριθμού χρηστών της. Ποια όμως είναι τα χαρακτηριστικά ενός επιτυχημένου Instagram account;
Γι’ αυτό και είναι τόσο σημαντικό να δημιουργήσεις προσεκτικά τη σελίδα σου στο Instagram μιας και είναι ένας τρόπος για να κερδίσεις στο digital marketing. Η αλήθεια είναι πως ένα επιτυχημένο προφίλ δεν είναι απλώς όμορφες φωτογραφίες, αλλά ένας συνδυασμός διαφόρων στοιχείων που προσελκύουν και διατηρήσουν το ενδιαφέρον των ακολούθων σου.
Σ’ αυτό το άρθρο, θα δούμε αναλυτικά ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά ενός επιτυχημένου Instagram account.
Τα Χαρακτηριστικά ενός Επιτυχημένου Instagram Account
#1 Αναγνωρίσιμο και Εύκολο Handle
Το handle σου είναι το πρώτο πράγμα που θα δει κάποιος όταν συναντήσει το προφίλ σου. Γι’ αυτόν το λόγο, πρέπει να είναι απλό, εύκολο και αναγνωρίσιμο. Ιδανικά, το handle πρέπει να αντικατοπτρίζει την επιχείρηση και το branding σου. Επιπλέον, θα δεις ένα μπλε σημαδάκι δίπλα του όταν γίνεις verified στο Instagram. Μια χρήσιμη συμβουλή είναι ν’ αποφύγεις τη χρήση πολλών αριθμών ή ειδικών χαρακτήρων για να μη μπερδέψεις τους χρήστες που ενδεχομένως αναζητούν το προφίλ σου.
#2 Πλήρες Όνομα Προφίλ
Το όνομα του προφίλ σου είναι εξίσου σημαντικό με το handle. Σ’ αυτό το σημείο, μπορείς να συμπεριλάβεις περισσότερες πληροφορίες, όπως το πλήρες όνομα της επιχείρησής σου ή τον επαγγελματικό σου τίτλο. Μάλιστα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις και λέξεις-κλειδιά εδώ για να διευκολύνεις την αναζήτηση στο Instagram.
#3 Επαγγελματική On-Brand Εικόνα Προφίλ
Η εικόνα προφίλ είναι το πρώτο οπτικό στοιχείο που βλέπου οι επισκέπτες του προφίλ σου. Επίλεξε μια εικόνα καθαρή, ευκρινή κι επαγγελματική. Στην περίπτωση επαγγελματικού προφίλ, μια καλή επιλογή είναι το logo της επιχείρησης. Σε κάθε περίπτωση όμως, θυμήσου πως η εικόνα προφίλ είναι μικρή και θα πρέπει να διαλέξεις μια φωτογραφία που θα είναι ευδιάκριτη ακόμα και σε μικρό μέγεθος.
#4 Αντιπροσωπευτικό Bio
Το bio είναι η πρώτη ευκαιρία σου να παρουσιάσεις την επιχείρησή σου. Φρόντισε να είναι σαφές, συνοπτικό και να περιέχει τις πιο σημαντικές πληροφορίες για το brand σου. Μην ξεχάσεις να χρησιμοποιήσεις λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με σένα, αλλά και hashtags που θα βοηθήσουν στην αναζήτηση. Τέλος, δώσε μια προσωπική πινελιά με τη χρήση emojis.
#5 Link στο Bio
Το Instagram σου δίνει τη δυνατότητα να βάλεις ένα link στο bio σου και αυτό είναι το μόνο ενεργό link που μπορείς να χρησιμοποιήσεις. Χρησιμοποίησε αυτόν τον σύνδεσμο για να κατευθύνεις τους ακολούθους σου στο e-shop σου. Εάν μάλιστα θες να προωθήσεις πολλαπλά links, καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσεις ένα εργαλείο που είναι ειδικά σχεδιασμένο γι’ αυτόν το σκοπό.
#6 Highlights με τα Stories σου
Τα highlights είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να διατηρείς τα stories σου οργανωμένα και διαθέσιμα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Μπορείς να παράδειγμα να δημοσιεύεις stories με τα προϊόντα σου και να οργανώνεις σε θεματικές κατηγορίες που είναι πάντα διαθέσιμες στο προφίλ σου.
#7 Feed με Επαγγελματικές και Συνεκτικές Εικόνες
Τέλος, το feed σου είναι η καρδιά του προφίλ σου στο Instagram. Γι’ αυτό και πρέπει να είναι οπτικά ελκυστικό και ν’ αντικατοπτρίζει το brand σου. Ένα καλοσχεδιασμένο και συνεκτικό feed μπορεί να πείσει έναν περιστασιακό επισκέπτη στο προφίλ σου να μετατραπεί σε ακόλουθό σου.
Το Instagram αποτελεί ένα απ’ τα αποδοτικότερα social media για τις επιχειρήσεις. Εμπιστεύσου τους ειδικούς της SocialME για να έχεις τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Επικοινώνησε μαζί μας για να ξεκινήσουμε άμεσα.