• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Παρόλο που το digital marketing πλέον επικεντρώνεται στα κοινωνικά δίκτυα, το e-mail marketing συνεχίζει να αποτελεί μια σίγουρη λύση. Ενδεικτικά, τα newsletters αποτελούν ένα μέσο, που εμφανίζει ένα μεγάλο conversion rate, είτε πρόκειται για πωλήσεις, είτε για άλλες προωθητικές ενέργειες.

Ωστόσο, για να είναι αυτή η στρατηγική αποτελεσματική, θα πρέπει να μεγαλώσεις την mailing list σου και να υιοθετήσεις ένα εντυπωσιακό design για τα newsletters σου. Παρακάτω θα βρεις τις τελευταίες τάσεις στο newsletter design, για να ανανεώσεις τα e-mails, που στέλνεις.

 

#1 Layout που Θυμίζει Editorial

Ένας από τους πιο συχνούς λόγους για τους οποίους οι χρήστες διαγράφονται από την mailing list σου είναι επειδή τα e-mails δεν είναι καλά σχεδιασμένα. Τον τελευταίο καιρό, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθούν να κάνουν τα newsletters τους να μοιάζουν με editorials περιοδικών. Για αυτήν την τάση θα πρέπει να επενδύσεις σε φωτογραφίες εξαιρετικής ποιότητας. Το editorial ενός περιοδικού χαρακτηρίζεται από πολυτέλεια και το αποτέλεσμα που θα έχεις θα είναι πολύ καλαίσθητο.

#2 Τύπου Infographic

Η επόμενη τάση, που έχει ανοδική πορεία τον τελευταίο καιρό στα newsletters, είναι η παρουσίαση των πληροφοριών με την χρήση infographic. Για να υιοθετήσεις αυτήν την τεχνική θα πρέπει να δημιουργήσεις εικόνες από γραφικά, στις οποίες θα παραθέτεις κάθε πληροφορία, που θέλεις να στείλεις στους εγγεγραμμένους χρήστες. Φυσικά, πέρα από τις πληροφορίες αυτές, δε θα πρέπει να ξεχάσεις να προσθέσεις και προσωποποιημένα στοιχεία, πράγμα που θα βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σου.

#3 Χρήση Κινούμενων Στοιχείων και GIFs

Μια ακόμα τάση, που αξίζει να εξερευνήσεις, για να ανανεώσεις το e-mail marketing σου είναι η χρήση κινούμενων εικόνων και GIFs. Για παράδειγμα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις μια στατική εικόνα ως βάση του newsletter και να χρησιμοποιήσεις ένα GIF, για να τονίσεις την προσφορά που προωθείς. Κάτι τέτοιο μπορεί να είναι μια ταμπέλα με μια έκπτωση, ανακοίνωση για ένα νέο προϊόν, ή ακόμα και κάποια εναλλασσόμενα προϊόντα.

#4 Με Έναν Τόνο Αυθεντικότητας

Γενικά, μια μεγάλη τάση στο Διαδίκτυο και στα κοινωνικά δίκτυα σήμερα είναι η δημοσίευση φωτογραφιών, που μοιάζουν σα να μην έχουν υποστεί επεξεργασία. Μάλιστα, τα hashtags #noedit και #nofilter είναι από τα πιο δημοφιλή στο Instagram. Έτσι, μπορείς να μεταφέρεις αυτήν την αισθητική και στο newsletter σου. Έτσι, μη φοβηθείς να συμπεριλάβεις φωτογραφίες με μικρές ατέλειες. Ακόμα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα πλαίσιο τύπου φιλμ, για να προσθέσεις μια ρετρό και αυθεντική νότα στις εικόνες σου.

#5 Σε Μια Παστέλ Παλέτα

Η συγκεκριμένη τάση προέρχεται από τα social media, μιας και πολλοί influencers έχουν υιοθετήσει παστέλ παλέτες. Αποφάσισε τα χρώματα, που θέλεις να βάλεις στο newsletter σου, με γνώμονα το brand image σου. Στη συνέχεια, επεξεργάσου τις εικόνες σου, για να πετύχεις το χρωματικό αποτέλεσμα που επιθυμείς. Μην ξεχάσεις να χρησιμοποιήσεις αντίστοιχα χρώματα και σε όλα τα στοιχεία του newsletter σου, όπως είναι οι σύνδεσμοι, τα κουμπιά, και τα πλαίσια.

#6 Μαξιμαλιστική Προσέγγιση

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείτε όλο και περισσότερη χρήση της μαξιμαλιστικής προσέγγισης στα newsletters. Ο μαξιμαλισμός έρχεται σε αντιδιαστολή με τον μινιμαλισμό και σου ζητάει να χρησιμοποιήσεις διάφορα μοτίβα και έντονες γραμματοσειρές. Γι’ αυτήν την τάση μη φοβηθείς να χρησιμοποιήσεις πολλά χρώματα, όπως και επιπλέον γραφιστικά στοιχεία, για να οδηγήσεις το μάτι του χρήστη εκεί που θέλεις.

#7 Neon Αισθητική

Μια ακόμα εξαιρετική ιδέα για ένα ανανεωμένο e-mail marketing είναι να χρησιμοποιήσεις μια neon αισθητική. Τράβηξε την προσοχή των παραληπτών με μεγάλα neon γράμματα, που θυμίζουν πινακίδες. Για να είναι το αποτέλεσμα καλαίσθητο, κράτησε όλα τα υπόλοιπα στοιχεία του newsletter ήσυχα και χρησιμοποίησε ένα σκουρόχρωμα φόντο. Ωστόσο, μπορείς να κάνεις τα neon γράμματα κινούμενα, όπως για παράδειγμα να αναβοσβήνουν.

 

Το e-mail marketing συνεχίζει να αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι για την προώθηση της επιχείρησής σου. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με την ομάδα της SocialMe και να ανανεώσεις την εμφάνισή του.

 


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

7 Τρόποι για να Δημιουργήσεις ένα Ελκυστικό Προφίλ στο Instagram

Next Post

5 Χρωματικές Παλέτες που θα Αναβαθμίσουν τα Social Media Post σου

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης