Στη σημερινή εποχή όπου η online παρουσία της επιχείρησής σου είναι κρίσιμος παράγοντας για την επιτυχία της, πρέπει να δώσεις ιδιαίτερη φροντίδα στο σχεδιασμό της. Όμως, δεν πρέπει να αφήσεις την ιστοσελίδα αμέσως μετά την ανάπτυξή της. Μετά από μερικά χρόνια είναι αναγκαίο να σκεφτείς τον επανασχεδιασμό, ώστε να υιοθετήσει όλες τις σύγχρονες τάσεις. Αν αναρωτιέσαι μήπως έχει έρθει η ώρα να σκεφτείς το redesign, τότε ψάξε να δεις αν μπορείς να εντοπίσεις ένα από τα παρακάτω σημάδια.
01. Δεν υπάρχει έκδοση για φορητές συσκευές
Πλέον, ο αριθμός των χρηστών που χρησιμοποιούν φορητές συσκευές, όπως κινητά τηλέφωνα και tablet για να μπουν στο διαδίκτυο, έχει αυξηθεί κατά πολύ. Έτσι, αν η ιστοσελίδα σου δεν έχει έκδοση για τέτοιες συσκευές ή αν η έκδοση που έχεις ήδη δεν εμφανίζεται σωστά, έχει έρθει η ώρα για redesign. Εκτός από την ευκολία στην πλοήγηση από αυτές τις συσκευές, μια έκδοση βελτιστοποιημένη για κινητά τηλέφωνα, θα ενισχύσει παράλληλα και το SEO.
02. Πολύ μεγάλο loading time
Ο πολύ μεγάλος χρόνος που χρειάζεται για να φορτώσει η σελίδα σου, είναι ένα ξεκάθαρο σημάδι πως απαιτείται άμεσα επανασχεδιασμός της. Όχι μόνο είναι επιβλαβές για το SEO της ιστοσελίδας, αλλά το μεγάλο loading time αποτελεί και καθοριστικό παράγοντα για την εμπειρία του χρήστη. Μελέτες για την ευχρηστία έχουν δείξει πως οι χρήστες δεν έχουν μεγάλη υπομονή και θα αποχωρήσουν από μια ιστοσελίδα που δεν φορτώνει σε λίγα δευτερόλεπτα.
03. Η ιστοσελίδα είναι πολύ δύσχρηστη
Το User Experience είναι πολύ σημαντικό για την επιτυχία της ιστοσελίδας σου. Βελτιώνει την πλοήγηση, διευκολύνει την πραγματοποίηση διάφορων ενεργειών και ενθαρρύνει τον χρήστη να περάσει χρόνο μέσα στη σελίδα. Έτσι, θέλεις να προσφέρεις την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Αν λοιπόν, η ιστοσελίδα σου δεν χαρακτηρίζεται από ευχρηστία, πρέπει να σκεφτείς τον επανασχεδιασμό της.
04. Το design δεν αντιπροσωπεύει πια το brand της επιχείρησής σου
Ενδεχομένως στα πρώτα χρόνια της επιχείρησής σου να μην είχες ασχοληθεί με το branding της. Εναλλακτικά, μπορεί να έκανες ένα ριζικό rebranding το τελευταίο διάστημα. Και στις δύο περιπτώσεις όμως, έχεις μια ιστοσελίδα που δεν αντικατοπτρίζει την επιχείρησή σου. Αν έχεις επενδύσει χρήματα, χρόνο και κόπο για να χτίσεις το brand awareness στα κοινωνικά δίκτυα, θα πρέπει να κάνεις το ίδιο και στην ιστοσελίδα σου. Έτσι, θα αποκτήσεις μια επαγγελματική εικόνα που θα ενισχύσει την εμπιστοσύνη του κοινού σου.
05. Η επισκεψιμότητα έχει μειωθεί
Αν ρίξεις μια ματιά στα analytics της ιστοσελίδας σου και παρατηρήσεις πως η επισκεψιμότητά της έχει πέσει, τότε μάλλον είναι η κατάλληλη στιγμή για να κάνεις ένα redesign. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε πολλά, όπως μειωμένη εμπειρία χρήστη, έλλειψη καινούργιου περιεχομένου ή απλά κακού σχεδιασμού. Αν ένας χρήστης μπει στην ιστοσελίδα σου και δυσαρεστηθεί, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα πως δεν θα ξαναμπεί.
06. Το ποσοστό του bounce rate έχει αυξηθεί
Παράλληλα με την χαμηλή επισκεψιμότητα, πρέπει να σε προβληματίσει και το υψηλό ποσοστό του bounce rate. Αυτό σημαίνει πρακτικά πως οι χρήστες μπαίνουν στην ιστοσελίδα, αλλά αποχωρούν αμέσως. Συνήθως το υψηλό bounce rate είναι σημάδι πως αν και το περιεχόμενο προσελκύει χρήστες, ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας δεν τους κρατάει. Για το λόγο αυτό, το υψηλό bounce rate είναι ένα ξεκάθαρο σημάδι πως απαιτείται redesign.
07. Το υπάρχον design σου φαίνεται παλιομοδίτικο
Ειδικά στην περίπτωση που έχεις την ιστοσελίδα σου για κάποιο μεγάλο χρονικό διάστημα, θα παρατηρήσεις πως ο σχεδιασμός της θα σου φαίνεται παλιομοδίτικος. Ειδικά στην ψηφιακή εποχή που οι τάσεις μεταβάλλονται γρήγορα, είναι σημαντικό να μπορείς να προσαρμόζεσαι, ώστε να συνεχίσεις να προσελκύεις επισκέπτες.
Συμπλήρωσε την φόρμα για μια δωρεάν αξιολόγηση της ιστοσελίδας σου. Οι ειδικοί της SocialMe θα σου προτείνουν τις καλύτερες λύσεις επανασχεδιασμού της που θα καλύπτουν όλες σου τις ανάγκες.