Πλέον, βρισκόμαστε λίγες μέρες μακριά από την Black Friday 2021. Κάθε e-shop πρέπει να ξεκινήσει να προετοιμάζεται γι’ αυτήν τη μέρα, κατά την οποία οι πωλήσεις αυξάνονται θεαματικά. Για να έχεις τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα κατά την Black Friday πρέπει να ελέγξεις κάθε κομμάτι του e-shop σου. Μόνο έτσι θα διασφαλίσεις πως η διαδικασία της αγοράς ενός προϊόντος πραγματοποιείται εύκολα και γρήγορα, χωρίς κάποιο κόλλημα.
Σε αυτό το άρθρο, θα μάθεις στρατηγικές μάρκετινγκ, που θα σε βοηθήσουν να έχεις ενισχυμένες πωλήσεις την Black Friday 2021.
#1 Ανανέωσε την Ιστοσελίδα σου
Η Black Friday είναι μια μέρα που όλοι οι καταναλωτές περιμένουν με αγωνία. Για αυτό το λόγο, πρέπει η ιστοσελίδα να ανανεωθεί και να μπει στο ρυθμό των ειδικών προσφορών. Αυτό μπορείς να το πετύχεις με τη χρήση γραφικών που έχεις σχεδιάσει ειδικά για αυτήν τη μέρα. Μη διστάσεις να τονίσεις τις αποκλειστικές προσφορές αυτής της ημέρας. Μια καλή ιδέα είναι να χρησιμοποιήσεις το μαύρο χρώμα μιας και δηλώνει με μια μόνο ματιά ότι αναφέρεσαι στην Black Friday.
#2 Σχεδίασε μια Αποτελεσματική Σελίδα Προϊόντος
Εφόσον ο στόχος της Black Friday 2021 είναι η δημιουργία περισσότερων πωλήσεων, η σελίδα προϊόντος πρέπει να είναι πλήρως λειτουργική. Ανέβασε εικόνες υψηλής ανάλυσης για τα προϊόντα σου, ώστε να τα αναδείξεις. Ακόμα, απλοποίησε τη διαδικασία του checkout, ώστε να παίρνει ακόμα λιγότερο χρόνο. Επίσης, μείωσε τις πολλές επιλογές κι άφησε μόνο το κουμπί «Προσθήκη στο Καλάθι». Αυτά τα μικρά κόλπα, κάνουν τη διαδικασία της αγοράς ακόμα πιο εύκολη.
#3 Ξεκίνα τις Προσφορές Νωρίτερα
Η Black Friday φημίζεται για τις μεγάλες εκπτώσεις και τις αποκλειστικές προσφορές. Ωστόσο, μπορείς να ξεκινήσεις να προσεγγίζεις το καταναλωτικό κοινό από πριν. Κάνε κάποιες μικρές προσφορές που θα τραβήξουν την προσοχή του κοινού και θα επισκεφτούν το e-shop σου. Εφόσον θα το έχουν επισκεφτεί σε μικρό χρονικό διάστημα από την Black Friday, θα είναι πιο πιθανό να το επισκεφτούν ξανά για να ανακαλύψουν τις καινούργιες εκπτώσεις.
#4 Δώσε Κίνητρα για Περισσότερες Αγορές
Οι περισσότεροι χρήστες περιμένουν την Black Friday για να αποκτήσουν τα προϊόντα που θέλουν σε μειωμένες τιμές. Αυτό δε σημαίνει ότι δε θα ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για επιπλέον αγορές. Αν τους κάνεις ελκυστικές προσφορές, θα κάνουν περισσότερες αγορές μιας και είναι ήδη προδιατεθειμένοι για αυτό. Για παράδειγμα, μπορείς να βάλεις δωρεάν έξοδα αποστολής πάνω από ένα συγκεκριμένο ποσό ή να κάνεις συνδυαστικές εκπτώσεις σε διαφορετικά προϊόντα.
#5 Δημιούργησε Ενθουσιασμό μέσα από τα Social Media
Η περίοδος για την Black Friday ξεκινάει αρκετές μέρες νωρίτερα. Ο βασικός σου στόχος είναι να δημιουργήσεις ενθουσιασμό και προσμονή στους πελάτες σου, ώστε να κάνουν αγορές εκείνη την ημέρα. Τα social media είναι η ιδανική πλατφόρμα για να δώσεις μια μικρή γεύση των εκπτώσεων που έχεις σχεδιάσει για την Black Friday. Αν θέλεις ακόμα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα μπορείς να χρησιμοποιήσεις και κάποιον influencer για να φτάσεις περισσότερους χρήστες.
#6 Σχεδίασε Εξειδικευμένα Pop-Ups
Τα pop-ups είναι εξαιρετικά για την ενημέρωση των επισκεπτών του e-shop για τυχόν προσφορές και εκπτώσεις. Έτσι, για την Black Friday θα πρέπει να σχεδιάσεις ελκυστικά pop-ups, που αναδεικνύουν την ανάγκη για άμεσες αγορές. Για παράδειγμα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα χρονόμετρο για να δείξεις πως οι προσφορές θα ισχύουν μόνο για εκείνη την ημέρα.
#7 Προσάρμοσε τις Email Marketing Καμπάνιες σου
Τέλος, και τα newsletters σου θα πρέπει να προσαρμοστούν για την Black Friday. Οι χρήστες που έχουν εγγραφεί στη mailing list σου θα πάρουν μια γεύση των προσφορών που έρχονται μέσα από την εξειδικευμένη καμπάνια που θα στείλεις. Σε κάθε περίπτωση, δώσε μεγάλη βάση στο subject line, μιας και μεγαλύτερο open rate θα έχει και καλύτερα αποτελέσματα.
Προετοιμάσου για την Black Friday με όλες τις παραπάνω στρατηγικές. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με την ομάδα της SocialME και να σχεδιάσετε την πιο αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ.