Αν θέλεις να ενισχύσεις την digital marketing στρατηγική σου, θα πρέπει να ανακαλύψεις όλες τις πλατφόρμες, που χρησιμοποιεί το κοινό σου. Μια από τις τελευταίες τάσεις είναι η ανάπτυξη του Tik Tok για την επιχείρηση σου, ειδικά αν θέλεις να προσεγγίσεις ένα κοινό μικρό σε ηλικία. Παρ’ όλα αυτά, πολλές επιχειρήσεις δεν είναι εξοικειωμένες με αυτή τη νέα πλατφόρμα, με αποτέλεσμα να μη βλέπουν τα αποτελέσματα που περιμένουν.
Σε αυτό το άρθρο, σου έχουμε συγκεντρώσει τα πιο συχνά λάθη, που γίνονται στο Tik Tok marketing, για να τα αποφύγεις.
#1 Δε Στοχεύεις το Κοινό που σε Ενδιαφέρει
Το πιο συχνό λάθος, που θα παρατηρήσεις στο Tik Tok είναι ότι πολλές επιχειρήσεις δημιουργούν περιεχόμενο, χωρίς να στοχεύουν σε ένα συγκεκριμένο κοινό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, οι δημοσιεύσεις τους να μην έχουν αυξημένο engagement rate και να μην έχουν αρκετές προβολές. Αν δεν έχεις κατά νου τους χρήστες που θέλεις να φτάσεις, τότε θα προσεγγίζεις το λάθος κοινό κι αυτό δεν έχει αντίκτυπο στην στρατηγική σου.
#2 Δε Λαμβάνεις Μέρος σε Tik Tok Challenges
Ένα από τα μεγάλα κομμάτια στην πλατφόρμα αυτή είναι τα διάφορα Tik Tok challenges. Πολλοί χρήστες μάλιστα είναι ενεργοί σε αυτήν την πλατφόρμα μόνο και μόνο για να συμμετέχουν σε αυτά. Παράλληλα, αναζητούν και άλλους χρήστες, που έχουν ανεβάσει βίντεο γι’ αυτά τα challenges. Έτσι, αν θέλεις να δείξεις ένα διαφορετικό πρόσωπο για την επιχείρηση σου, θα πρέπει να συμμετέχεις σε αυτά. Αν, μάλιστα, θέλεις να κάνεις τη διαφορά, μπορείς να δημιουργήσεις και το δικό σου Tik Tok challenge.
#3 Δε Συνεργάζεσαι με Influencers της Πλατφόρμας
Ακόμα ένα συχνό λάθος, που κάνουν πολλές επιχειρήσεις στο Tik Tok είναι ότι δεν συνεργάζονται με influencers, που δραστηριοποιούνται στην συγκεκριμένη πλατφόρμα. Πρέπει να καταλάβεις πως κάθε influencer ειδικεύεται σε ένα συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο κι έχει καταφέρει να συγκεντρώσει έναν αρκετά μεγάλο αριθμό ακολούθων. Έτσι, αν συνεργαστείς με έναν influencer του Tik Tok, τότε θα καταφέρεις να προσεγγίσεις ένα μεγαλύτερο μέρος του κοινού, που σε ενδιαφέρει εύκολα.
#4 Χρησιμοποιείς Υλικό από τα Υπόλοιπα Social Media σου
Ένας από τους πιο σημαντικούς κανόνες για να πετύχεις στο Tik Tok είναι ότι θα πρέπει να δημιουργείς πρωτότυπο περιεχόμενο. Ο συγκεκριμένος κανόνες περιλαμβάνει και το περιεχόμενο, που δημοσιεύεις στα υπόλοιπα κοινωνικά σου δίκτυα. Κάθε πλατφόρμα έχει τις δικές της απαιτήσεις, κι έτσι οι δημοσιεύσεις σου θα πρέπει να προσαρμόζονται ανάλογα. Αν θέλεις, λοιπόν, να πετύχεις στο Tik Tok, πρέπει να δημιουργήσεις βίντεο προσαρμοσμένα στα γούστα των χρηστών του.
#5 Δε Δημοσιεύεις User Generated Content
Το συγκεκριμένο λάθος είναι ένα, που εμφανίζεται σε όλα τα social media κι όχι μόνο στο Tik Tok. Το user generated content έχει διαδοθεί ευρέως και αποτελεί έναν από τους καλύτερους τρόπους, για να προσεγγίσει μια επιχείρηση το κοινό της. Για να το πετύχεις αυτό, θα πρέπει να ζητήσεις από το κοινό σου να δημιουργήσει βίντεο, στα οποία θα χρησιμοποιήσει το hashtag σου ή θα κάνει tag. Μόλις συμβεί κάτι τέτοια, αναδημοσίευσε το βίντεο στο λογαριασμό σου.
#6 Δεν Ενημερώνεσαι για τις Τελευταίες Τάσεις
Τα social media χαρακτηρίζονται από τις συχνές αλλαγές στις τάσεις. Τη μια περίοδο είναι δημοφιλές ένα συγκεκριμένο challenge, και την επόμενη περίοδο έχει αναδειχθεί κάποιο άλλο. Για το λόγο αυτό, είναι πολύ σημαντικό να ενημερώνεσαι για τις τελευταίες τάσεις. Όσοι πιο πολλοί χρήστες αναζητούν το περιεχόμενο που δημιουργείς, τόσο περισσότερες πιθανότητες για επιτυχία έχεις.
#7 Δεν το Διασκεδάζεις
Το τελευταίο λάθος, που κάνουν πολλές επιχειρήσεις, είναι ότι αναπτύσσουν το Tik Tok μόνο ως ένα μέσο προώθησης. Ωστόσο, οι χρήστες απωθούνται από τέτοιες στρατηγικές. Παράλληλα με την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου, θα πρέπει να θυμάσαι να διασκεδάζεις τη διαδικασία και την αλληλεπίδραση με το κοινό σου. Μόνο έτσι, θα μπορείς να δημιουργήσεις μια ειλικρινή σχέση εμπιστοσύνης.
Το Tik Tok είναι το μέλλον του digital marketing. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με τους ειδικούς της SocialMe και να ξεκινήσεις άμεσα την ανάπτυξη του.