• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Αν θέλεις να ενισχύσεις την digital marketing στρατηγική σου, θα πρέπει να ανακαλύψεις όλες τις πλατφόρμες, που χρησιμοποιεί το κοινό σου. Μια από τις τελευταίες τάσεις είναι η ανάπτυξη του Tik Tok για την επιχείρηση σου, ειδικά αν θέλεις να προσεγγίσεις ένα κοινό μικρό σε ηλικία. Παρ’ όλα αυτά, πολλές επιχειρήσεις δεν είναι εξοικειωμένες με αυτή τη νέα πλατφόρμα, με αποτέλεσμα να μη βλέπουν τα αποτελέσματα που περιμένουν.

Σε αυτό το άρθρο, σου έχουμε συγκεντρώσει τα πιο συχνά λάθη, που γίνονται στο Tik Tok marketing, για να τα αποφύγεις.

 

#1 Δε Στοχεύεις το Κοινό που σε Ενδιαφέρει

Το πιο συχνό λάθος, που θα παρατηρήσεις στο Tik Tok είναι ότι πολλές επιχειρήσεις δημιουργούν περιεχόμενο, χωρίς να στοχεύουν σε ένα συγκεκριμένο κοινό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, οι δημοσιεύσεις τους να μην έχουν αυξημένο engagement rate και να μην έχουν αρκετές προβολές. Αν δεν έχεις κατά νου τους χρήστες που θέλεις να φτάσεις, τότε θα προσεγγίζεις το λάθος κοινό κι αυτό δεν έχει αντίκτυπο στην στρατηγική σου.

#2 Δε Λαμβάνεις Μέρος σε Tik Tok Challenges

Ένα από τα μεγάλα κομμάτια στην πλατφόρμα αυτή είναι τα διάφορα Tik Tok challenges. Πολλοί χρήστες μάλιστα είναι ενεργοί σε αυτήν την πλατφόρμα μόνο και μόνο για να συμμετέχουν σε αυτά. Παράλληλα, αναζητούν και άλλους χρήστες, που έχουν ανεβάσει βίντεο γι’ αυτά τα challenges. Έτσι, αν θέλεις να δείξεις ένα διαφορετικό πρόσωπο για την επιχείρηση σου, θα πρέπει να συμμετέχεις σε αυτά. Αν, μάλιστα, θέλεις να κάνεις τη διαφορά, μπορείς να δημιουργήσεις και το δικό σου Tik Tok challenge.

#3 Δε Συνεργάζεσαι με Influencers της Πλατφόρμας

Ακόμα ένα συχνό λάθος, που κάνουν πολλές επιχειρήσεις στο Tik Tok είναι ότι δεν συνεργάζονται με influencers, που δραστηριοποιούνται στην συγκεκριμένη πλατφόρμα. Πρέπει να καταλάβεις πως κάθε influencer ειδικεύεται σε ένα συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο κι έχει καταφέρει να συγκεντρώσει έναν αρκετά μεγάλο αριθμό ακολούθων. Έτσι, αν συνεργαστείς με έναν influencer του Tik Tok, τότε θα καταφέρεις να προσεγγίσεις ένα μεγαλύτερο μέρος του κοινού, που σε ενδιαφέρει εύκολα.

#4 Χρησιμοποιείς Υλικό από τα Υπόλοιπα Social Media σου

Ένας από τους πιο σημαντικούς κανόνες για να πετύχεις στο Tik Tok είναι ότι θα πρέπει να δημιουργείς πρωτότυπο περιεχόμενο. Ο συγκεκριμένος κανόνες περιλαμβάνει και το περιεχόμενο, που δημοσιεύεις στα υπόλοιπα κοινωνικά σου δίκτυα. Κάθε πλατφόρμα έχει τις δικές της απαιτήσεις, κι έτσι οι δημοσιεύσεις σου θα πρέπει να προσαρμόζονται ανάλογα. Αν θέλεις, λοιπόν, να πετύχεις στο Tik Tok, πρέπει να δημιουργήσεις βίντεο προσαρμοσμένα στα γούστα των χρηστών του.

#5 Δε Δημοσιεύεις User Generated Content

Το συγκεκριμένο λάθος είναι ένα, που εμφανίζεται σε όλα τα social media κι όχι μόνο στο Tik Tok. Το user generated content έχει διαδοθεί ευρέως και αποτελεί έναν από τους καλύτερους τρόπους, για να προσεγγίσει μια επιχείρηση το κοινό της. Για να το πετύχεις αυτό, θα πρέπει να ζητήσεις από το κοινό σου να δημιουργήσει βίντεο, στα οποία θα χρησιμοποιήσει το hashtag σου ή θα κάνει tag. Μόλις συμβεί κάτι τέτοια, αναδημοσίευσε το βίντεο στο λογαριασμό σου.

#6 Δεν Ενημερώνεσαι για τις Τελευταίες Τάσεις

Τα social media χαρακτηρίζονται από τις συχνές αλλαγές στις τάσεις. Τη μια περίοδο είναι δημοφιλές ένα συγκεκριμένο challenge, και την επόμενη περίοδο έχει αναδειχθεί κάποιο άλλο. Για το λόγο αυτό, είναι πολύ σημαντικό να ενημερώνεσαι για τις τελευταίες τάσεις. Όσοι πιο πολλοί χρήστες αναζητούν το περιεχόμενο που δημιουργείς, τόσο περισσότερες πιθανότητες για επιτυχία έχεις.

#7 Δεν το Διασκεδάζεις

Το τελευταίο λάθος, που κάνουν πολλές επιχειρήσεις, είναι ότι αναπτύσσουν το Tik Tok μόνο ως ένα μέσο προώθησης. Ωστόσο, οι χρήστες απωθούνται από τέτοιες στρατηγικές. Παράλληλα με την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου, θα πρέπει να θυμάσαι να διασκεδάζεις τη διαδικασία και την αλληλεπίδραση με το κοινό σου. Μόνο έτσι, θα μπορείς να δημιουργήσεις μια ειλικρινή σχέση εμπιστοσύνης.

 

Το Tik Tok είναι το μέλλον του digital marketing. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με τους ειδικούς της SocialMe και να ξεκινήσεις άμεσα την ανάπτυξη του.

 


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

Αγορές μέσω Live Streaming – Πώς θα σου Αυξήσουν τις Πωλήσεις;

Next Post

Instagram Stories – Ιδέες για να Αυξήσεις το Engagement τους

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης