• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Το Instagram αποτελεί μια από τα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα που δέχεται χιλιάδες χρήστες καθημερινά από την χώρα μας. Αυτό το κάνει το δεύτερο social media, μετά το Facebook, που πρέπει να αναπτύξεις στα πλαίσια της digital marketing στρατηγικής σου. Με την αξιοποίηση όλων των συμβουλών για αύξηση της επισκεψιμότητας στο προφίλ σου στο Instagram, θα ξεκινήσεις να αποκτάς ακόλουθους. Για να έχεις όμως καλύτερα αποτελέσματα, θα πρέπει να κάνεις το προφίλ σου τέλειο.

Σε αυτό το άρθρο, θα μάθεις πως θα δώσεις μια ελκυστική όψη στον λογαριασμό σου στο Instagram, ώστε να δώσεις κίνητρο στους χρήστες να σε ακολουθήσουν.

 

#1 Γράψε ένα Bio που Τραβάει την Προσοχή

Αρχικά, το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να τελειοποιήσεις στο προφίλ σου είναι το βιογραφικό σου, εφόσον είναι το πρώτο στοιχείο που θα διαβάσει ένας χρήστης. Ωστόσο, το βιογραφικό είναι ένας περιορισμένος χώρος, στον οποίο θα πρέπει να χωρέσεις κάθε σημαντική πληροφορία. Για να το κάνεις πιο ενδιαφέρον, μπορείς να τοποθετήσεις ορισμένα emoji που να έχουν σχέση με την επιχείρηση σου. Επίσης, μπορείς να βάλεις και ένα hashtag και να αυξήσεις την ορατότητα του λογαριασμού σου.

#2 Να Έχεις μια Ομοιόμορφη Αισθητική

Ακόμα ένα πολύ σημαντικό στοιχείο για έναν λογαριασμό που προσελκύει τους χρήστες είναι μια ομοιόμορφη αισθητική. Αυτό σημαίνει πως οι μικρογραφίες των δημοσιεύσεων σου θα πρέπει να ακολουθούν τις ίδιες γραφιστικές τεχνικές και μια παρόμοια χρωματική παλέτα. Η ομοιομορφία είναι σημαντική, καθώς πολύ χρήστες ακολουθούν λογαριασμούς που ταιριάζουν με την αισθητική τους. Έλεγξε όλες τις νέες γραφιστικές τάσεις στο Instagram και βρες τι ταιριάζει καλύτερα για την επιχείρηση σου.

#3 Δημοσίευε Συχνά με Βάση Προγράμματος

Τα social media απαιτούν τη δημοσίευση περιεχομένου με ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα. Αυτό ωφελεί την επιχείρηση σου, τόσο στο κομμάτι των ακολούθων σου, όσο και σε αυτό των αλγορίθμων. Από τη μία πλευρά, όταν δημοσιεύεις συχνά δεν αφήνεις τους χρήστες να σε ξεχάσουν. Από την άλλη πλευρά όμως, όταν δημοσιεύεις συχνά, αυξάνεις τις πιθανότητες σου για engagement, πράγμα που βοηθάει τον αλγόριθμο να προτείνει τις δημοσιεύσεις σε περισσότερους χρήστες.

#4 Κράτησε τα Stories σου σε Highlights

Τα stories είναι ένα σημαντικό κομμάτι των social media σήμερα. Όλο και περισσότεροι χρήστες προτιμούν να παρακολουθούν τα stories που ανεβαίνουν, αντί για τις κανονικές δημοσιεύσεις. Πλέον, τα stories αποτελούν κομμάτι για πιο άμεση επικοινωνία, μιας κι εκεί θα βρεις φωτογραφίες, βίντεο, ερωτήσεις, poll, και διάφορες άλλες μορφές περιεχομένου. Παρ’ όλα αυτά, τα stories είναι προσωρινό περιεχόμενο που παραμένει στο προφίλ σου για 24 ώρες. Αν θέλεις να το κρατήσεις μόνιμα, τότε θα πρέπει να το κρατήσεις στα highlights που βρίσκονται κάτω από το bio σου.

#5 Δώσε Προσοχή στις Λεζάντες σου

Το επόμενο κομμάτι που θα πρέπει να τελειοποιήσεις είναι οι λεζάντες των δημοσιεύσεων σου. Παρόλο που το Instagram είναι μια πλατφόρμα που βασίζεται στην οπτική πληροφορία, οι χρήστες που ενδιαφέρονται για το περιεχόμενο σου θα θέλουν να διαβάσουν και ενδιαφέρουσες λεζάντες. Για να τραβήξεις την προσοχή τους, ακολούθησε τις συμβουλές για αποτελεσματικές λεζάντες.

#6 Διάλεξε ένα Username που είναι Ευκολομνημόνευτο  

Ακόμα ένα στοιχείο που πρέπει να προσέξεις είναι το username του λογαριασμού σου. Για αυτό το στοιχείο, θα πρέπει να επιλέξεις ένα username που να μπορούν οι χρήστες να το θυμούνται εύκολα. Επίσης, πριν δημιουργήσεις το λογαριασμό σου, κάνε μια έρευνα να δεις πόσοι λογαριασμοί υπάρχουν που έχουν παρόμοιο όνομα. Αν βάλεις πολλούς αριθμούς μέσα, όπως “Jenny5634”, τότε δεν θα βοηθήσεις το κοινό σου να σε βρίσκει.

#7 Συμπερίλαβε Περισσότερα Link στο Bio σου

Το bio στο Instagram κρύβει ένα μεγάλο μειονέκτημα, μιας και σε αφήνει να συμπεριλάβεις μόνο ένα link. Έτσι, αν θέλεις να προωθήσεις περισσότερα από ένα link, θα πρέπει να σκεφτείς πιο δημιουργικά. Ένας εύκολος τρόπος για να το κάνεις αυτό είναι να χρησιμοποιήσεις μια από τις αμέτρητες ιστοσελίδες που σου επιτρέπουν να το κάνεις αυτό, όπως είναι το Linktree. Αυτές οι ιστοσελίδες δημιουργούν μια landing page, όπου και μπορείς να βάλεις όσα link χρειάζεσαι.

 

Με αυτό τον τρόπο, θα δημιουργήσεις έναν καλαίσθητο λογαριασμό στο Instagram. Συμπλήρωσε τη φόρμα που θα βρεις εδώ για να επικοινωνήσεις με την SocialMe και να μάθεις τί πρέπει να κάνεις.

 


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

Instagram Stories – Ιδέες για να Αυξήσεις το Engagement τους

Next Post

7 Ιδέες για Ανανεωμένο Newsletter Design

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης