• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Η δημιουργία ενός blog είναι μια περίπλοκη διαδικασία, που περιλαμβάνει πολλές σημαντικές αποφάσεις. Ενδεικτικά, θα πρέπει να επιλέξεις προσεκτικά για τη θεματολογία, το κοινό που στοχεύεις, τη σχεδίαση του, αλλά και την ασφάλεια των χρηστών. Μαζί με όλα αυτά όμως, θα πρέπει επίσης να βρίσκεις και δημιουργικούς τρόπους, που θα κάνουν τα blog post σου να ξεχωρίζουν.

Παρακάτω θα βρεις μερικές χρήσιμες συμβουλές, που θα σε βοηθήσουν να γράφεις πιο ελκυστικά blog post, ώστε να προσελκύσεις το κοινό, που σε ενδιαφέρει.

 

#1 Πάρε Έμπνευση από τη Λίστα των Keywords σου

Πριν ξεκινήσεις να γράφεις ένα blog post, καλό θα ήταν να μελετήσεις τη λίστα με τα keyword που έχεις. Από εκεί, σαφώς θα πρέπει να διαλέξεις σε ποια θέλεις να στοχεύσεις, ώστε να ενισχύσεις το SEO του blog σου. Παράλληλα όμως, η λίστα αυτή μπορεί να σου παρέχει και έμπνευση σχετικά με τη θεματολόγια των blog posts σου. Όλες αυτές οι λέξεις προέρχονται από τους χρήστες που σε ενδιαφέρουν, κι έτσι μπορείς εύκολα να μάθεις τι τους απασχολεί. Επίλεξε ένα από τα θέματα που ξεχωρίζουν από τη λίστα των keyword σου και γράψε ένα κείμενο, που θα ικανοποιήσει το κοινό σου.

#2 Συνεργάσου με Ειδικούς της Βιομηχανίας σου

Ένα blog πρέπει να παρέχει πολύτιμο περιεχόμενο για το κοινό του. Αυτό σημαίνει πως οι πληροφορίες, που υπάρχουν στα blog post πρέπει να είναι έγκυρες και εμπεριστατωμένες. Μια πολύ καλή πρακτική, που θα κάνει το περιεχόμενο σου ακόμα πιο ελκυστικό είναι να ζητήσεις τη βοήθεια διάφορων ειδικών. Για παράδειγμα, μπορείς να πάρεις μια συνέντευξη από έναν ειδικό ή ακόμα και να του ζητήσεις να γράψει ένα guest post. Οι εξειδικευμένες του γνώσεις θα προσελκύσουν περισσότερους χρήστες στο blog σου.

#3 Χρησιμοποίησε Σχετικές Εικόνες

Όπως σου έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, θα πρέπει να εμπλουτίζεις το περιεχόμενό σου με οπτικοακουστικό υλικό. Οι εικόνες σπάνε τη μονοτονία του κειμένου και ξεκουράζουν τα μάτια των χρηστών. Παράλληλα, λειτουργούν επεξηγηματικά και βοηθούν τους αναγνώστες να καταλάβουν καλύτερα τα επιχειρήματα σου. Προσοχή όμως, γιατί κάθε εικόνα που χρησιμοποιείς στα blog post θα πρέπει να είναι βελτιστοποιημένη για το Διαδίκτυο και SEO–friendly.

#4 Χώρισε το Περιεχόμενο σε Τμήματα

Το Διαδίκτυο είναι ένα μέρος με πολλούς πειρασμούς για κάθε χρήστη. Για το λόγο αυτό, συχνά οι αναγνώστες δε διαβάζουν ολόκληρο το κείμενο ενός blog post. Αυτό που κάνουν είναι να ρίχνουν μια γρήγορη ματιά και να σταματούν μόνο, όταν κάτι τους ενδιαφέρει πραγματικά. Έτσι, μια πολύ χρήσιμη συμβουλή είναι να χωρίσεις το κείμενο σου σε επιμέρους τμήματα, τα οποία θα τα τοποθετήσεις κάτω από ευδιάκριτες κεφαλίδες.

#5 Δημιούργησε μια Λίστα Περιεχομένων

Ακόμα μια πρακτική, που θα βοηθήσει τους αναγνώστες του blog σου να βρουν αυτό που ψάχνουν, είναι να δημιουργήσεις μια λίστα περιεχομένων. Αυτή η τεχνική ενδείκνυται ειδικά στις περιπτώσεις, όπου έχεις γράψει ένα μακροσκελές blog post. Επίσης, μπορείς να την υιοθετήσεις στις περιπτώσεις, όπου έχεις συμπεριλάβει τόσο πολλές εικόνες και παραδείγματα, με αποτέλεσμα ο χρήστης να χρειάζεται να κυλίσει το ποντίκι του προς τα κάτω αρκετά.

#6 Χρησιμοποίησε Λίστες για πιο Ευανάγνωστο Αποτέλεσμα

Οι λίστες είναι ευανάγνωστες και γι’ αυτό, έχουν γίνει το κυρίαρχο περιεχόμενο στο Διαδίκτυο. Έτσι, μπορείς να δημιουργήσεις επιπλέον ενδιαφέρον στο blog post σου, τοποθετώντας ορισμένες πληροφορίες σε λίστες. Επίσης, αυτή η διαμόρφωση χωρίζει το κείμενο σε τμήματα, κι έτσι βοηθάς τους αναγνώστες σου ακόμα περισσότερο.

#7 Συμπερίλαβε ένα CTA

Στο άρθρο μας για το πώς να γράψεις ένα καλό blog post σου είχαμε αναφέρει πως χρειάζεται να κλείσεις το blog post σου με ένα δυνατό Call-to-Action. Η πρακτική αυτή είναι πολύ σημαντική, μιας και μετατρέπει τους αναγνώστες του blog post σε ακόλουθους της ιστοσελίδας σου.

 

Αν θέλεις να μάθεις τα πάντα για την ανάπτυξη του blog σου, συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με την ομάδα της SocialMe.

 


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

Γενιά Ζ – Πώς μπορείς να την Προσεγγίσεις;

Next Post

Γιατί Πρέπει να Ξεκινήσεις το Χριστουγεννιάτικο Marketing από Τώρα

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης