Το YouTube είναι μια τεράστια πλατφόρμα που δέχεται περίπου 2 δισεκατομμύρια χρήστες το μήνα. Έτσι, ένα κανάλι στο YouTube μπορεί να σου αποφέρει σημαντικό κέρδος. Ωστόσο, για να γίνει αυτό, θα πρέπει να τελειοποιήσεις κάθε πτυχή του καναλιού και των βίντεο σου. Ο ανταγωνισμός σε αυτή την πλατφόρμα είναι υψηλός, κι έτσι μόνο αυτοί που κάνουν επαγγελματική δουλειά καταφέρνουν να ξεχωρίσουν. Μια από τις πτυχές που επηρεάζει την επιτυχία των βίντεο σου, είναι η περιγραφή τους. Με τις κατάλληλες τεχνικές, μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις για να αυξήσεις τα views του καναλιού σου, να ενισχύσεις το SEO του, αλλά και να στείλεις το κοινό σου στην ιστοσελίδα.
Σε αυτό το άρθρο, θα μάθεις πώς μπορείς να γράψεις τις καλύτερες περιγραφές στο YouTube για μεγαλύτερο engagement.
#1 Τοποθέτησε το Κύριο Keyword στην Αρχή της Περιγραφής
Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να συμπεριλάβεις στην περιγραφή σου είναι το κύριο keyword σου και να το επαναλάβεις μερικές φορές. Φυσικά, το συγκεκριμένο keyword θα πρέπει να έχει τοποθετηθεί και στον τίτλο. Επίσης, θα πρέπει να το γράψεις στις πρώτες λέξεις της περιγραφής σου. Θυμήσου πως οι πρώτοι 157 χαρακτήρες θα εμφανιστούν ως η σύντομη περιγραφή του βίντεο σου στην αναζήτηση. Έτσι, μαζί με το thumbnail θα επηρεάσουν την απόφαση των χρηστών.
#2 Εμπλούτισε το Κείμενό σου με Δευτερεύοντα long-tail Keyword
Εκτός από το κύριο keyword σου, σίγουρα θα έχεις εντοπίσει και διάφορα άλλα που μπορείς να χρησιμοποιήσεις μέσα στην περιγραφή σου. Προσπάθησε να γράψεις τα long-tail keyword που έχεις βρει με τρόπο φυσικό. Όλα αυτά τα keyword θα ενισχύσουν το SEO των βίντεο σου κι έτσι θα αυξηθούν τα οργανικά views σου.
#3 Πρόσθεσε timestamps
Αν δημιουργείς περιεχόμενο που διαρκεί αρκετή ώρα, μπορείς να προσθέσεις timestamps μέσα στην περιγραφή σου. Με αυτό τον τρόπο, βοηθάς το κοινό σου να βρει το σημείο που θέλει να παρακολουθήσει. Την ίδια στιγμή όμως, βοηθάς και τον αλγόριθμο του YouTube να καταλάβει το περιεχόμενο του βίντεο σου και να το προτείνει στο κατάλληλο κοινό.
#4 Χρησιμοποίησε Μερικά Hashtag
Είναι γεγονός πως τα hashtag έχουν μπει σε κάθε κοινωνικό δίκτυο. Ακόμα και στο YouTube μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις για να ενισχύσεις τα οργανικά σου views. Ακολούθησε τους κανόνες για σωστά hashtag και θα παρατηρήσεις τα αποτελέσματα.
#5 Συμπερίλαβε Διάφορα Call-to-Action
Στο YouTube, έχεις διαθέσιμους 5.000 χαρακτήρες για να γράψεις την περιγραφή σου. Αυτός είναι άπλετος χώρος για να περιγράψεις το βίντεο σου, να προωθήσεις το υπόλοιπο υλικό σου αλλά και να συμπεριλάβεις call-to-action. Ζήτησε από το κοινό σου να εγγραφεί στο κανάλι σου, να κάνει like και να σχολιάσει. Επίσης, μπορείς να κάνεις μια ερώτηση, ώστε να βοηθήσεις τους θεατές σου να αλληλεπιδράσουν μαζί σου.
#6 Προώθησε την Ιστοσελίδα ή το E-shop σου
Συχνά, οι περισσότεροι δημιουργοί στο YouTube έχουν μια ιστοσελίδα, blog ή κάποιο e-shop. Αν αυτό ισχύει και για σένα, τότε η περιγραφή είναι ο κατάλληλος χώρος για να συμπεριλάβεις link. Αρκετοί από τους θεατές σου θα θελήσουν να επισκεφτούν και να ανακαλύψουν και τις υπόλοιπες δραστηριότητές σου.
#7 Χρησιμοποίησε το Δικό σου Προσωπικό Ύφος
Η περιγραφή του βίντεο σου δεν θα πρέπει να είναι στεγνή. Γενικά, θα πρέπει να θυμάσαι πως θα πρέπει να ακολουθείς το ύφος που έχεις στο κανάλι σου. Αν για παράδειγμα έχεις έναν κωμικό τόνο, τότε και η περιγραφή σου θα πρέπει να είναι αστεία. Στην αντίθετη περίπτωση, θα πρέπει να έχει έναν πιο σοβαρό τόνο και να είναι πιο ενημερωτική.
#8 Στείλε τους Χρήστες στο Υπόλοιπο Περιεχόμενο του Καναλιού σου
Τέλος, μαζί με τα link για την ιστοσελίδα ή το e-shop σου, μπορείς να συμπεριλάβεις και link για το υπόλοιπο περιεχόμενο σου. Μια καλή τακτική είναι να χρησιμοποιήσεις link για playlist που έχεις δημιουργήσει, ώστε να μοιράσεις τα views σε διάφορα βίντεο.
Ξεκλείδωσε τις δυνατότητες του καναλιού σου στο YouTube με τις σωστές περιγραφές.
Συμπλήρωσε τη φόρμα για να επικοινωνήσεις με την ομάδα της SocialMe και να ξεκινήσεις αμέσως!