• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Το web design μιας ιστοσελίδας είναι μια περίπλοκη υπόθεση. Στην πραγματικότητα, πρέπει να βρεις μια σωστή ισορροπία μεταξύ της αισθητικής που στοχεύεις και της καλής εμπειρίας του χρήστη. Για το λόγο αυτό, πάντα υπάρχουν κομμάτια της ιστοσελίδας σου, που θέλουν βελτίωση. Με το συνεχή έλεγχο της ευχρηστίας της, μπορείς να εντοπίσεις τα προβληματικά σημεία και να τα διορθώσεις, ώστε οι επισκέπτες της να απολαμβάνουν την πλοήγησή τους.

Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψεις ορισμένα μυστικά, για να βελτιώσεις άμεσα το web design της ιστοσελίδας σου.

 

#1 Καθόρισε τους Στόχους της Ιστοσελίδας σου

Αρχικά, το web design οφείλει να ξεκινάει από το σαφή καθορισμό του στόχου της ιστοσελίδας. Ο στόχος αυτός καθορίζει τη μορφή της, αλλά και τις λειτουργίες που έχουν την περισσότερη βαρύτητα. Για παράδειγμα, ένα blog δίνει περισσότερη βάση στη διάρθρωση των κειμένων, ώστε να πετύχει ένα ευανάγνωστο αποτέλεσμα. Από την άλλη πλευρά, ένα e-shop θέλει άριστα σχεδιασμένες σελίδες προϊόντων, που να συμβάλλουν στη δημιουργία πωλήσεων.

#2 Επένδυσε σε Ένα Εντυπωσιακό Website Background

Ένα website background δεν είναι μόνο μια πλάκα χρώματος, στην οποία τοποθετείς όλα τα υπόλοιπα στοιχεία της ιστοσελίδας σου. Με το σχεδιασμό του, μπορείς να καθοδηγήσεις τα μάτια των επισκεπτών της ιστοσελίδας σου στα πιο σημαντικά στοιχεία. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείς να αναδείξεις τα calls to action, που έχεις συμπεριλάβει και να βοηθήσεις τους χρήστες να ολοκληρώσουν την ενέργεια που επιθυμείς.

#3 Αφαίρεσε τα Περιττά Γραφικά Στοιχεία

Ένα μεγάλο λάθος που γίνεται κατά το web design είναι ότι προσπαθείς να συμπεριλάβεις όσο περισσότερα γραφικά μπορείς. Αυτή η τακτική όμως, δε βοηθάει στη δημιουργία ενός καλαίσθητου αποτελέσματος μιας και η οπτική πολυλογία μπερδεύει το χρήστη. Φυσικά, τα γραφικά στοιχεία, που θα επιλέξεις να κρατήσεις, επηρεάζονται από το στόχο που έθεσες στην αρχή. Για παράδειγμα, σε ένα e-shop το web design πρέπει να δημιουργεί ένα αίσθημα ασφάλειας, κι έτσι θα πρέπει να προσθέσεις όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

#4 Υιοθέτησε μια Οπτική Ιεραρχία

Ένας εύκολος τρόπος για να βοηθήσεις την πλοήγηση των επισκεπτών της ιστοσελίδας σου είναι να ακολουθήσεις μια οπτική ιεραρχία. Ενδεικτικά, τα πιο σημαντικά στοιχεία της ιστοσελίδας πρέπει να είναι τοποθετημένα στο πάνω μέρος, μιας και πολλοί χρήστες δε θα κυλίσουν προς τα κάτω. Ακόμα, το περιεχόμενο πρέπει να είναι χωρισμένο σε κατηγορίες, ώστε κάθε επισκέπτης να μπορεί να βρει αυτό που ψάχνει με λίγα μόνο κλικς.

#5 Αντικατάστησε τις Εικόνες με Επαγγελματικές Φωτογραφίες

Οι χρήστες στο διαδίκτυο χρησιμοποιούν περισσότερο την οπτική τους αντίληψη. Για το λόγο αυτό, η ποιότητα των φωτογραφιών που χρησιμοποιείς μπορεί να επηρεάσει ολόκληρη την όψη της ιστοσελίδας σου. Αν χρησιμοποιείς μόνο εικόνες stock, τότε η ιστοσελίδα σου ενδεχομένως να δείχνει ξεπερασμένη και πρόχειρη. Έτσι, επένδυσε σε μια επαγγελματική φωτογράφηση, που θα αναδείξει την επιχείρησή σου.

#6 Τοποθέτησε την Εμπειρία Χρήστη στο Επίκεντρο

Σε κάθε περίπτωση, είτε πρόκειται για τον αρχικό σχεδιασμό της ιστοσελίδας είτε για redesign, ο χρήστης πρέπει να βρίσκεται στο επίκεντρο. Για το λόγο αυτό, καλό θα ήταν να κάνεις περιοδικούς ελέγχους ευχρηστίας, ώστε να διαπιστώσεις αν η ιστοσελίδα σου είναι φιλική προς το χρήστη.

#7 Επανασχεδίασε τη Σελίδα 404

Η σελίδα 404 δε θα εμφανιστεί συχνά στους χρήστες. Ωστόσο, υπάρχει πιθανότητα κάποιος χρήστης να πέσει πάνω της. Έτσι, δεν πρέπει να αμελήσεις να σχεδιάσεις και τη σελίδα 404 με όσο προσοχή δίνεις και στην υπόλοιπη ιστοσελίδα σου. Αν το κάνεις αυτό, μπορείς να επωφεληθείς από αυτή την αρνητική κατάσταση και να κρατήσεις το χρήστη μέσα στο περιεχόμενό σου.

#8 Ενσωμάτωσε Calls to Action

Τέλος, κάθε κομμάτι της ιστοσελίδας σου πρέπει να έχει κι ένα call to action. Τέτοια μπορεί να είναι η εγγραφή στην ιστοσελίδα, στη mailing list σου, η πραγματοποίηση αγορών, ή ακόμα και η ολοκλήρωση μιας κράτησης.

 

Το σωστό web design επηρεάζει άμεσα την εικόνα της επιχείρησής σου. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με την ομάδα της SocialMe και να ξεκινήσεις άμεσα τη βελτίωσή του.

 


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

Influencers και E-shops – Μυστικά για μια Επιτυχημένη Συνεργασία

Next Post

Συχνά Λάθη στο Branding της Επιχείρησής σου που Πρέπει να Αποφύγεις

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης