Ο χώρος των e-shops είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικός. Για να επιβιώσει λοιπόν το δικό σου e-shop, μέσα στην πληθώρα που προσφέρει το διαδίκτυο, θα πρέπει να φροντίσεις να διευκολύνεις τον επισκέπτη, καθώς πραγματοποιεί τις αγορές του.
Υπάρχουν πολλά λάθη, στα οποία μπορεί να πέσεις κατά την κατασκευή ενός e-shop. Όμως, αν ακολουθήσεις τις συμβουλές μας, μπορείς να τα αποφύγεις. Σε αυτό το άρθρο, σου δίνουμε όλα εκείνα τα tips, που θα σε πάνε ένα βήμα μπροστά από τους ανταγωνιστές σου.
#1. Η Αναζήτηση σε Πρώτο Πλάνο
Μία από τις καλύτερες πρακτικές που μπορείς να κάνεις για να αυξήσεις την ευχρηστία του e-shop σου, είναι να τοποθετήσεις μια εμφανή γραμμή αναζήτησης. Τις περισσότερες φορές, ο επισκέπτης του e-shop σου, θα μπει γνωρίζοντας τι θέλει να αγοράσει. Παρέχοντας του μια μπάρα αναζήτησης, μπορεί να πληκτρολογήσει τις λέξεις κλειδιά των αντικειμένων που θέλει να ψάξει, χωρίς να μπλέξει στο μενού.
#2. Διευκόλυνε τους πελάτες δίνοντάς τους την Επιλογή Φίλτρων
Παράλληλα, όλα τα προϊόντα στο e-shop σου θα πρέπει να είναι σωστά κατηγοριοποιημένα. Εκτός από αυτό όμως, θα πρέπει να ενσωματώσεις και μια πιο εξειδικευμένη αναζήτηση. Έτσι, κάθε επισκέπτης πρέπει να είναι σε θέση να αναζητήσει με βάση το χρώμα, το μέγεθος, το σχήμα ή ό,τι άλλο χαρακτηρίζει τα προϊόντα που παρέχεις.
#3. Φρόντισε όλες οι Πληροφορίες να είναι Εμφανείς
Όπως σου έχουμε ξαναπεί, είναι πολύ σημαντικό να ανανεώνεις τακτικά τα προϊόντα στο e-shop σου. Εξίσου σημαντικό όμως, είναι να αναγράφεις με σαφήνεια όλες τις λεπτομέρειες, που αφορούν την παραγγελία. Έτσι, κάθε επιπλέον χρέωση θα πρέπει να γράφεται και να υπολογίζεται για το τελικό σύνολο. Επίσης, θα πρέπει να αναφέρεις όλους του πιθανούς τρόπους αποστολής αλλά και πληρωμής. Τέλος, μην ξεχνάς να αναγράφεις αν το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο, αλλά και πότε μπορεί να γίνει η αποστολή του.
#4. Επίλεξε Φωτογραφίες των προϊόντων με Υψηλή Ποιότητα
Επειδή το κατάστημά σου είναι στο διαδίκτυο και ο πελάτης δεν μπορεί να το δει από κοντά, είναι πολύ σημαντικό να του παρέχεις καλό φωτογραφικό υλικό. Οι φωτογραφίες των προϊόντων πρέπει να έχουν υψηλή ευκρίνεια, για να φαίνονται καθαρά όλες οι λεπτομέρειες. Παράλληλα, μην ξεχνάς να παρέχεις φωτογραφίες από όλες τις οπτικές του προϊόντος, ώστε να πείσεις τον επισκέπτη για την ποιότητά του.
#5. Προσθήκη Wishlist
Κατά την κατασκευή του e-shop σου θα πρέπει να γνωρίζεις τι θα ήθελες να περιέχει. Ένα στοιχείο που μπορεί να μην σκέφτηκες ότι είναι απαραίτητο, είναι η wishlist ή λίστα των επιθυμιών. Οι επισκέπτες του e-shop σου μπορεί να δουν κάποια προϊόντα, τα οποία όμως να μην μπορούν να αγοράσουν άμεσα. Παρέχοντάς τους μια τέτοια λύση, μπορούν να βάλουν τα προϊόντα αυτά στη λίστα των επιθυμιών τους, στην οποία και θα γυρίσουν στο μέλλον.
#6. Προτεινόμενα Προϊόντα κατά την προσθήκη στο καλάθι αγορών
Όταν ένας χρήστης πραγματοποιεί μια αγορά σε ένα e-shop, είναι πολύ πιθανό να αγοράσει και κάτι ακόμα. Έτσι, μπορείς να ενισχύσεις αυτήν την επιθυμία του χρήστη, δείχνοντάς του προϊόντα σχετικά με αυτά που αγόρασε και που ίσως τον ενδιαφέρουν. Καλό θα ήταν βέβαια, αυτήν την επιλογή να την έχεις και στη σελίδα του κάθε προϊόντος.
#7. Βοηθητικό Customer Service
Ανά πάσα στιγμή, μπορεί ένας πελάτης να χρειαστεί βοήθεια, είτε για την ολοκλήρωση της παραγγελίας του, είτε για να ενημερωθεί για την πορεία της. Για το λόγο αυτό, είναι σημαντικό να του παρέχεις τις πληροφορίες επικοινωνίας σε εμφανές σημείο. Επίσης, μπορείς να ενσωματώσεις ένα chat bot, το οποίο να μπορεί να εξυπηρετεί τους πελάτες 24/7.
#8. Ενίσχυση της Ασφάλειας και της Εμπιστοσύνης των Πελατών
Οι επισκέπτες μιας ιστοσελίδας, νιώθουν πιο ασφαλείς όταν το e-shop τους παρέχει πληροφορίες σχετικά με το φυσικό κατάστημα (αν υπάρχει) ή την αποθήκη του. Αυτό συμβαίνει, γιατί καθησυχάζονται ότι δε θα πέσουν θύματα απάτης. Έτσι, στο footer πρέπει να αναφέρεις την ακριβή τοποθεσία του καταστήματος ή της αποθήκης σου, όπως επίσης και τρόπους επικοινωνίας.
Επικοινώνησε μαζί μας για μια δωρεάν εξέταση του e-shop σου. Οι ειδικοί της SocialMe θα επικοινωνήσουν μαζί σου το συντομότερο δυνατόν, για να αποκτήσει το e-shop σου ανταγωνιστικό αποτέλεσμα.