Το TikTok είναι σίγουρα η τάση του digital marketing που θα συνεχίσει να καταλαμβάνει κεντρικό ρόλο. Οι χρήστες που προτιμούν πλέον αυτή την πλατφόρμα, είναι ολοένα και περισσότεροι. Για το λόγο αυτό, πολλές εταιρείες έχουν ήδη στραφεί στην προσέγγιση αυτού του κοινού. Ένας από τους πιο σίγουρους τρόπους για να επιτύχεις στο TikTok είναι να συμμετέχεις στα challenge που γίνονται viral. Ωστόσο, αν θέλεις εντυπωσιακά αποτελέσματα, θα πρέπει να δημιουργήσεις το δικό σου. Αν πιστεύεις πως έχει φτάσει η στιγμή για κάτι τέτοιο, σε αυτό το άρθρο θα βρεις πώς μπορείς να το πραγματοποιήσεις.
Βήμα 1: Μελέτησε τα Challenge που είναι Δημοφιλή
Το πρώτο στάδιο κάθε στρατηγικής στο marketing είναι η έρευνα της αγοράς. Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να εντοπίσεις τα πιο δημοφιλή social media challenge και να μελετήσεις το πώς λειτουργούν. Σημείωσε τα hashtag που χρησιμοποιεί κάθε ένα από αυτά, το τραγούδι που τα συνοδεύει αλλά και ποιο είναι το επίκεντρό τους. Αν προήλθε από επιχείρηση, παρατήρησε πώς τοποθετούν την επιχείρηση ή το προϊόν μέσα στο challenge.
Βήμα 2: Επίλεξε το Σωστό Hashtag
Μετά από την έρευνα, θα έχεις μια καλή εικόνα για το τοπίο στο Tik Tok. Το επόμενο βήμα αφορά το hashtag που θα δημιουργήσεις. Η επιτυχία κρίνεται από το hashtag που θα επιλέξεις, οπότε δώσε ιδιαίτερη σημασία σε αυτό το βήμα. Αρχικά, το hashtag θα πρέπει να περιλαμβάνει απλές λέξεις. Θέλεις οι χρήστες να μπορούν να το γράψουν, να το ψάξουν και να το μοιράσουν εύκολα. Επίσης, θα πρέπει να είναι πρωτότυπο και εύκολο στην απομνημόνευσή του. Εφόσον δημιουργείς το challenge για την επιχείρησή σου, είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιήσεις το όνομά της στο hashtag.
Βήμα 3: Κάνε το Challenge για την Επιχείρησή σου
Μπορεί αυτό το βήμα να σου φαίνεται αυτονόητο, αλλά είναι πολύ εύκολο να το ξεχάσεις. Πολλά challenge ζητούν απλά από τους χρήστες να κάνουν έναν συγκεκριμένο χορό, κι έτσι μπορείς να μπεις στον πειρασμό να κάνεις κι εσύ κάτι αντίστοιχο. Ωστόσο, το challenge στοχεύει στην προώθηση του brand σου και για αυτό το λόγο θα πρέπει να το τοποθετήσεις στο επίκεντρό του. Αν για παράδειγμα έχεις ένα γυμναστήριο, μπορείς να ακολουθήσεις την τακτική του #ThePushupChallenge. Αν έχεις εταιρεία ρούχων, μπορείς να πάρεις έμπνευση από το #InMyDenim που ξεκίνησε η εταιρεία Guess.
Βήμα 4: Επίλεξε την Κατάλληλη Μουσική
Ένα από τα στοιχεία που ξεχωρίζει το ένα challenge από τα άλλα είναι η μουσική που περιλαμβάνουν. Η μουσική είναι ένα από τα κομμάτια του challenge που μένει σταθερό. Για αυτό το λόγο, θα πρέπει να επιλέξεις προσεκτικά το κομμάτι που θα συνοδεύσει το challenge σου. Τα δημοφιλή challenge θα σου δώσουν μια ιδέα για το είδος της μουσικής που είναι καλύτερη για αυτό το σκοπό. Πολλές φορές το τραγούδι επηρεάζει τον τόνο του challenge.
Βήμα 5: Εξήγησε τους Κανόνες
Για να πετύχει το challenge σου, θα πρέπει είσαι από την αρχή ξεκάθαρος για τους κανόνες του. Θα πρέπει να εξηγήσεις αν οι χρήστες που θα συμμετέχουν πρέπει να κάνουν κάτι συγκεκριμένο ή αν μπορούν να βάλουν τη δική τους πινελιά. Αν θέλεις τη δημιουργικότητα των χρηστών, θα πρέπει να είσαι ξεκάθαρος για το ποιο κομμάτι του challenge πρέπει να μείνει σταθερό. Παράλληλα, θα πρέπει να κάνεις το challenge εύκολο στην απομνημόνευση. Ο καλύτερος τρόπος για να δείξεις στο κοινό σου τι θέλεις, είναι να δημιουργήσεις βίντεο που να δείχνεις πώς γίνεται.
Βήμα 6: Προώθησε το Challenge
Θα πρέπει να έχεις πάντα κατά νου, ότι το challenge δεν θα γίνει viral χωρίς την κατάλληλη προώθηση. Για το Tik Tok, θα βρεις εξαιρετική τη βοήθεια των influencer, οι οποίοι έχουν ήδη ένα μεγάλο κοινό.
Μια viral επιτυχία θα βοηθήσει στην αναγνώριση του brand σου από ένα μεγάλο μέρος του κοινού.