Το lead generation είναι ένα μεγάλο κομμάτι του digital marketing, μιας και αποτελεί την σταθερή σου βάση για πωλήσεις. Ο πιο γνωστός κι εύκολος τρόπος για να μεγαλώσεις τη mailing list σου είναι να χρησιμοποιήσεις κάποιο pop-up στην ιστοσελίδα σου. Ωστόσο, η σχεδίαση ενός ελκυστικού pop-up απαιτεί προσοχή, ώστε να μην είναι ενοχλητικό για το χρήστη. Παρακάτω θα βρεις χρήσιμες συμβουλές για να δημιουργήσεις όμορφα κι αποδοτικά pop-up.
#1 Πειραματίσου με τα Διαφορετικά Είδη Pop-up
Δεν υπάρχει μόνο ένα είδος pop-up. Έτσι για διαφορετικές ιστοσελίδες και call to action, μπορείς να δοκιμάσεις διαφορετικά είδη. Άλλα pop-up εμφανίζονται με το που μπει ο χρήστης στην αρχική οθόνη, ενώ άλλα εμφανίζονται με μια καθυστέρηση. Επίσης, μπορεί να κρύψει ολόκληρη την οθόνη, να πιάσει μόνο μια γωνία ή ακόμα και να είναι μια μπάρα στο πάνω μέρος της οθόνης.
#2 Ακολούθησε τη Γενική Σχεδίαση της Ιστοσελίδας σου
Το pop-up δεν πρέπει να μοιάζει σαν ένα ξένο κομμάτι σε σχέση με την ιστοσελίδα σου. Θα πρέπει να ακολουθεί τη σχεδίαση που έχεις υιοθετήσει στην υπόλοιπη ιστοσελίδα. Αν για παράδειγμα, οι σελίδες έχουν αναπτυχθεί με βάση το μινιμαλισμό, τότε και το pop-up θα σχεδιαστεί με τις ίδιες αρχές. Επίσης, ακόμα και αυτό το στοιχείο θα πρέπει να δανείζεται στοιχεία από το brand image σου, όπως είναι τα χρώματα και οι γραμματοσειρές.
#3 Τόνισε το Call to Action
Το call to action είναι το πιο σημαντικό στοιχείο ενός pop-up. Είναι το κομμάτι που δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητο από το χρήστη. Για το λόγο αυτό, πρέπει να οδηγήσεις το μάτι των επισκεπτών της ιστοσελίδας σου σε αυτό το κουμπί. Ο πιο απλός τρόπος για να γίνει αυτό είναι με τη χρήση συμπληρωματικών χρωμάτων. Προτίμησε το ίδιο χρώμα τόσο για το κουμπί, όσο και για την επικεφαλίδα του pop-up, μιας και τα δύο αποτελούν το call to action. Επίσης, μην ξεχάσεις να χρησιμοποιήσεις έντονες γραμματοσειρές.
#4 Ζήτησε Λίγες Πληροφορίες από το Χρήστη
Οι χρήστες στο Διαδίκτυο είναι επιφυλακτικοί όταν μια ιστοσελίδα τους ζητάει πολλές πληροφορίες. Για την εγγραφή τους σε ένα newsletter το όνομα και το email τους είναι αρκετά. Αν τοποθετήσεις περισσότερα πεδία μέσα στο pop-up είναι πολύ πιθανό πως δεν θα σου φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Για να μειώσεις λίγο την καχυποψία των χρηστών, μπορείς να προσθέσεις ορισμένα λόγια, στα οποία θα εξηγείς τι θα συμβεί αν εγγραφούν στη λίστα σου.
#5 Σχεδίαση και για Φορητές Συσκευές
Τα pop-up είναι ακόμα πιο σημαντικά στις φορητές συσκευές, μιας και οι χρήστες πραγματοποιούν πιο δύσκολα αγορές μέσα από αυτές. Αν όμως τους πείσεις να εγγραφούν στο newsletter σου, τότε έχεις καλές πιθανότητες να τους μετατρέψεις σε πελάτες σου στο μέλλον. Για τα κινητά τηλέφωνα, τα pop-up πρέπει να μην είναι φορτωμένα με γραφιστικά στοιχεία και να φορτώνουν εύκολα. Ακόμα, μείωσε το κείμενο όσο περισσότερο μπορείς.
#6 Πρόσθεσε Στοιχεία Προσωποποίησης
Τα pop-up όπως και οι landing page, είναι το κατάλληλο μέρος για να προσθέσεις προσωποποιημένα στοιχεία. Δεν είναι ανάγκη να εμφανίζεται ένα τελείως διαφορετικό pop-up. Ωστόσο, μικρές αλλαγές για τους χρήστες που επιστρέφουν στην ιστοσελίδα σου, θα δημιουργήσουν μια πιο προσωπική σχέση μαζί τους.
#7 Βρες ποια είναι η Καλύτερη Στιγμή για να Εμφανιστεί
Στις περισσότερες ιστοσελίδες βομβαρδίζεσαι από pop-up τη στιγμή που θα μπεις. Παρ’ όλα αυτά, πολλοί χρήστες βρίσκουν αυτή την τάση ενοχλητική και τα κλείνουν χωρίς να διαβάσουν το περιεχόμενό τους. Προσπάθησε να καταλάβεις πως σκέφτονται οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σου και προσάρμοσε τα αναλόγως. Για παράδειγμα, μπορεί να δεις καλύτερα αποτελέσματα αν το pop-up εμφανιστεί μόλις ο χρήστης βάλει ένα προϊόν στο καλάθι των αγορών. Με αυτό τον τρόπο επίσης, βοηθάς και το χρήστη να μην εγκαταλείψει τις αγορές του στη μέση.
Βοήθησε το lead generation της ιστοσελίδας σου με ελκυστικά pop-up.