Πλέον, εάν έχεις αναπτύξει μια επιτυχημένη mobile marketing στρατηγική, έχεις κάνει ένα σημαντικό βήμα και για την επιτυχία της επιχείρησής σου. Μια από τις πιο ανερχόμενες τάσεις στο mobile marketing είναι σίγουρα η φωνητική αναζήτηση. Έτσι, η βελτιστοποίηση γι’ αυτού του είδους την αναζήτηση είναι καθοριστικής σημασίας.
Η φωνητική αναζήτηση ακόμα δεν έχει ξεπεράσει τη συμβατική, αλλά παρατηρείται μια εντυπωσιακή άνοδός της στα κινητά τηλέφωνα. Με αυτό το ρυθμό ανάπτυξης, αντιλαμβάνεσαι πως πολλοί από τους υποψήφιους πελάτες σου ενδεχομένως να την χρησιμοποιούν. Παρακάτω θα βρεις μερικούς τρόπους, με τους οποίους μπορείς να βελτιώσεις την ιστοσελίδα σου, ώστε να είναι πιο εύκολη η εμφάνιση της στα αποτελέσματα μιας φωνητικής αναζήτησης.
#1 Χρησιμοποίησε Φράσεις Κλειδιά και Long-tail Keywords
Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία της βελτιστοποίησης για τη φωνητική αναζήτηση είναι η προσαρμογή των keyword στα νέα δεδομένα. Όταν πρόκειται για προφορικό λόγο, οι χρήστες χρησιμοποιούν εκφράσεις της καθομιλουμένης. Έτσι, τα long tail keywords και οι φράσεις θα είναι πιο χρήσιμα για την ιστοσελίδα σου από τα απλά keywords, που χρησιμοποιούσες μέχρι τώρα. Για παράδειγμα, ένας χρήστης θα κάνει φωνητική αναζήτηση του τύπου «ανθοπωλείο κοντά μου» ή «το καλύτερο σουβλατζίδικο στη Θεσσαλονίκη». Και οι δυο αυτές αναζητήσεις σου δείχνουν το είδος των long tail keywords, που πρέπει να χρησιμοποιήσεις.
#2 Εκμεταλλεύσου το Schema Mark up
Το schema mark up αναφέρεται στα δομημένα δεδομένα, που βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου. Γενικά, έχει αποδειχθεί πως το schema mark up είναι καθοριστικής σημασίας για την επιτυχία του SEO της ιστοσελίδας σου. Το ίδιο συμβαίνει και στην περίπτωση μιας φωνητικής αναζήτησης. Έτσι, πρόσθεσε αυτές τις πολύτιμες σειρές στον HTML κώδικα της ιστοσελίδας σου, για να ενισχύσεις την ορατότητα της.
#3 Δημιούργησε μια Σελίδα FAQ
Η σελίδα με τις πιο συχνές ερωτήσεις των χρηστών δεν είναι μια σελίδα, που πρέπει να υπάρχει μέσα στην ιστοσελίδα. Είναι κι ένα σημαντικό εργαλείο για την βελτιστοποίηση της για τη φωνητική αναζήτηση. Αυτό συμβαίνει γιατί στη σελίδα FAQ μπορείς να βάλεις τις ερωτήσεις των χρηστών αυτολεξεί. Επίσης, στις απαντήσεις σου μπορείς να χρησιμοποιήσεις μια γλώσσα πιο καθομιλουμένη, κι έτσι να βοηθήσεις τις μηχανές αναζήτησης. Μια καλή ιδέα είναι να ξεκινήσεις όλες τις ερωτήσεις, που θα απαντήσεις, με τις λέξεις «Τι», «Πότε», «Που», «Γιατί».
#4 Ενημέρωσε την Καταχώρηση σου στο Google My Business
Η φωνητική αναζήτηση είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το local SEO. Έτσι, αν στοχεύεις στη βελτιστοποίηση γι’ αυτήν, θα πρέπει να ασχοληθείς και με αυτό το είδος SEO. Αρχικά, ένα από τα πρώτα βήματα είναι να καταχωρήσεις ή να ενημερώσεις την καταχώρηση της επιχείρησης σου στο Google My Business.
Η δημιουργία της σελίδας στο Google My Business είναι εντελώς δωρεάν, αλλά πολύτιμη για την επιτυχία του marketing σου. Φρόντισε να συμπληρώσεις τα στοιχεία NAP, δηλαδή όνομα, διεύθυνση, και τηλέφωνο, όπως ακριβώς εμφανίζονται και στην ιστοσελίδα σου. Επίσης, ανέβασε και μια φωτογραφία της επιχείρησης σου. Αυτές οι πληροφορίες θα εμφανιστούν και πάνω στο Google Maps, μετά από κάθε σχετική αναζήτηση.
#5 Βελτιστοποίησε για Αναζητήσεις από Φορητές Συσκευές
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το SEO το 2020 έχει επικεντρωθεί στη βελτιστοποίηση για φορητές συσκευές. Η φωνητική αναζήτηση είναι ένα εργαλείο, που χρησιμοποιείται βασικά με αυτές τις συσκευές. Ως εκ τούτου, αν βελτιστοποιήσεις την ιστοσελίδα σου για τις φορητές συσκευές, θα έχεις κάνει σημαντικά βήματα και για τη βελτιστοποίηση για τη φωνητική αναζήτηση. Για παράδειγμα, η μείωση της ταχύτητας φόρτωσης της ιστοσελίδας σου είναι μια καλή πρακτική, αφού βοηθάει την ευχρηστία της, κι ενισχύει το SEOτης.
Η φωνητική αναζήτηση αποτελεί το μέλλον των αναζητήσεων από τις φορητές συσκευές. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με έναν ειδικό της SocialMe και να ανακαλύψεις πώς μπορείς να ξεκινήσεις να την εκμεταλλεύεσαι.