• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Πλέον, εάν έχεις αναπτύξει μια επιτυχημένη mobile marketing στρατηγική, έχεις κάνει ένα σημαντικό βήμα και για την επιτυχία της επιχείρησής σου. Μια από τις πιο ανερχόμενες τάσεις στο mobile marketing είναι σίγουρα η φωνητική αναζήτηση. Έτσι, η βελτιστοποίηση γι’ αυτού του είδους την αναζήτηση είναι καθοριστικής σημασίας.

Η φωνητική αναζήτηση ακόμα δεν έχει ξεπεράσει τη συμβατική, αλλά παρατηρείται μια εντυπωσιακή άνοδός της στα κινητά τηλέφωνα. Με αυτό το ρυθμό ανάπτυξης, αντιλαμβάνεσαι πως πολλοί από τους υποψήφιους πελάτες σου ενδεχομένως να την χρησιμοποιούν. Παρακάτω θα βρεις μερικούς τρόπους, με τους οποίους μπορείς να βελτιώσεις την ιστοσελίδα σου, ώστε να είναι πιο εύκολη η εμφάνιση της στα αποτελέσματα μιας φωνητικής αναζήτησης.

 

#1 Χρησιμοποίησε Φράσεις Κλειδιά και Long-tail Keywords

Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία της βελτιστοποίησης για τη φωνητική αναζήτηση είναι η προσαρμογή των keyword στα νέα δεδομένα. Όταν πρόκειται για προφορικό λόγο, οι χρήστες χρησιμοποιούν εκφράσεις της καθομιλουμένης. Έτσι, τα long tail keywords και οι φράσεις θα είναι πιο χρήσιμα για την ιστοσελίδα σου από τα απλά keywords, που χρησιμοποιούσες μέχρι τώρα. Για παράδειγμα, ένας χρήστης θα κάνει φωνητική αναζήτηση του τύπου «ανθοπωλείο κοντά μου» ή «το καλύτερο σουβλατζίδικο στη Θεσσαλονίκη». Και οι δυο αυτές αναζητήσεις σου δείχνουν το είδος των long tail keywords, που πρέπει να χρησιμοποιήσεις.

#2 Εκμεταλλεύσου το Schema Mark up

Το schema mark up αναφέρεται στα δομημένα δεδομένα, που βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου. Γενικά, έχει αποδειχθεί πως το schema mark up είναι καθοριστικής σημασίας για την επιτυχία του SEO της ιστοσελίδας σου. Το ίδιο συμβαίνει και στην περίπτωση μιας φωνητικής αναζήτησης. Έτσι, πρόσθεσε αυτές τις πολύτιμες σειρές στον HTML κώδικα της ιστοσελίδας σου, για να ενισχύσεις την ορατότητα της.

#3 Δημιούργησε μια Σελίδα FAQ

Η σελίδα με τις πιο συχνές ερωτήσεις των χρηστών δεν είναι μια σελίδα, που πρέπει να υπάρχει μέσα στην ιστοσελίδα. Είναι κι ένα σημαντικό εργαλείο για την βελτιστοποίηση της για τη φωνητική αναζήτηση. Αυτό συμβαίνει γιατί στη σελίδα FAQ μπορείς να βάλεις τις ερωτήσεις των χρηστών αυτολεξεί. Επίσης, στις απαντήσεις σου μπορείς να χρησιμοποιήσεις μια γλώσσα πιο καθομιλουμένη, κι έτσι να βοηθήσεις τις μηχανές αναζήτησης. Μια καλή ιδέα είναι να ξεκινήσεις όλες τις ερωτήσεις, που θα απαντήσεις, με τις λέξεις «Τι», «Πότε», «Που», «Γιατί».

#4 Ενημέρωσε την Καταχώρηση σου στο Google My Business

Η φωνητική αναζήτηση είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το local SEO. Έτσι, αν στοχεύεις στη βελτιστοποίηση γι’ αυτήν, θα πρέπει να ασχοληθείς και με αυτό το είδος SEO. Αρχικά, ένα από τα πρώτα βήματα είναι να καταχωρήσεις ή να ενημερώσεις την καταχώρηση της επιχείρησης σου στο Google My Business.

Η δημιουργία της σελίδας στο Google My Business είναι εντελώς δωρεάν, αλλά πολύτιμη για την επιτυχία του marketing σου. Φρόντισε να συμπληρώσεις τα στοιχεία NAP, δηλαδή όνομα, διεύθυνση, και τηλέφωνο, όπως ακριβώς εμφανίζονται και στην ιστοσελίδα σου. Επίσης, ανέβασε και μια φωτογραφία της επιχείρησης σου. Αυτές οι πληροφορίες θα εμφανιστούν και πάνω στο Google Maps, μετά από κάθε σχετική αναζήτηση.

#5 Βελτιστοποίησε για Αναζητήσεις από Φορητές Συσκευές

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το SEO το 2020 έχει επικεντρωθεί στη βελτιστοποίηση για φορητές συσκευές. Η φωνητική αναζήτηση είναι ένα εργαλείο, που χρησιμοποιείται βασικά με αυτές τις συσκευές. Ως εκ τούτου, αν βελτιστοποιήσεις την ιστοσελίδα σου για τις φορητές συσκευές, θα έχεις κάνει σημαντικά βήματα και για τη βελτιστοποίηση για τη φωνητική αναζήτηση. Για παράδειγμα, η μείωση της ταχύτητας φόρτωσης της ιστοσελίδας σου είναι μια καλή πρακτική, αφού βοηθάει την ευχρηστία της, κι ενισχύει το SEOτης.

 

Η φωνητική αναζήτηση αποτελεί το μέλλον των αναζητήσεων από τις φορητές συσκευές. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με έναν ειδικό της SocialMe και να ανακαλύψεις πώς μπορείς να ξεκινήσεις να την εκμεταλλεύεσαι.


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

TikTok Live – Όλα Όσα Πρέπει να Γνωρίζεις

Next Post

15 Ενδιαφέροντα Στατιστικά για το Facebook που Δείχνουν τη Δύναμη του

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης