Παρόλο που το digital marketing πλέον επικεντρώνεται στα κοινωνικά δίκτυα, το e-mail marketing συνεχίζει να αποτελεί μια σίγουρη λύση. Ενδεικτικά, τα newsletters αποτελούν ένα μέσο, που εμφανίζει ένα μεγάλο conversion rate, είτε πρόκειται για πωλήσεις, είτε για άλλες προωθητικές ενέργειες.
Ωστόσο, για να είναι αυτή η στρατηγική αποτελεσματική, θα πρέπει να μεγαλώσεις την mailing list σου και να υιοθετήσεις ένα εντυπωσιακό design για τα newsletters σου. Παρακάτω θα βρεις τις τελευταίες τάσεις στο newsletter design, για να ανανεώσεις τα e-mails, που στέλνεις.
#1 Layout που Θυμίζει Editorial
Ένας από τους πιο συχνούς λόγους για τους οποίους οι χρήστες διαγράφονται από την mailing list σου είναι επειδή τα e-mails δεν είναι καλά σχεδιασμένα. Τον τελευταίο καιρό, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθούν να κάνουν τα newsletters τους να μοιάζουν με editorials περιοδικών. Για αυτήν την τάση θα πρέπει να επενδύσεις σε φωτογραφίες εξαιρετικής ποιότητας. Το editorial ενός περιοδικού χαρακτηρίζεται από πολυτέλεια και το αποτέλεσμα που θα έχεις θα είναι πολύ καλαίσθητο.
#2 Τύπου Infographic
Η επόμενη τάση, που έχει ανοδική πορεία τον τελευταίο καιρό στα newsletters, είναι η παρουσίαση των πληροφοριών με την χρήση infographic. Για να υιοθετήσεις αυτήν την τεχνική θα πρέπει να δημιουργήσεις εικόνες από γραφικά, στις οποίες θα παραθέτεις κάθε πληροφορία, που θέλεις να στείλεις στους εγγεγραμμένους χρήστες. Φυσικά, πέρα από τις πληροφορίες αυτές, δε θα πρέπει να ξεχάσεις να προσθέσεις και προσωποποιημένα στοιχεία, πράγμα που θα βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σου.
#3 Χρήση Κινούμενων Στοιχείων και GIFs
Μια ακόμα τάση, που αξίζει να εξερευνήσεις, για να ανανεώσεις το e-mail marketing σου είναι η χρήση κινούμενων εικόνων και GIFs. Για παράδειγμα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις μια στατική εικόνα ως βάση του newsletter και να χρησιμοποιήσεις ένα GIF, για να τονίσεις την προσφορά που προωθείς. Κάτι τέτοιο μπορεί να είναι μια ταμπέλα με μια έκπτωση, ανακοίνωση για ένα νέο προϊόν, ή ακόμα και κάποια εναλλασσόμενα προϊόντα.
#4 Με Έναν Τόνο Αυθεντικότητας
Γενικά, μια μεγάλη τάση στο Διαδίκτυο και στα κοινωνικά δίκτυα σήμερα είναι η δημοσίευση φωτογραφιών, που μοιάζουν σα να μην έχουν υποστεί επεξεργασία. Μάλιστα, τα hashtags #noedit και #nofilter είναι από τα πιο δημοφιλή στο Instagram. Έτσι, μπορείς να μεταφέρεις αυτήν την αισθητική και στο newsletter σου. Έτσι, μη φοβηθείς να συμπεριλάβεις φωτογραφίες με μικρές ατέλειες. Ακόμα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα πλαίσιο τύπου φιλμ, για να προσθέσεις μια ρετρό και αυθεντική νότα στις εικόνες σου.
#5 Σε Μια Παστέλ Παλέτα
Η συγκεκριμένη τάση προέρχεται από τα social media, μιας και πολλοί influencers έχουν υιοθετήσει παστέλ παλέτες. Αποφάσισε τα χρώματα, που θέλεις να βάλεις στο newsletter σου, με γνώμονα το brand image σου. Στη συνέχεια, επεξεργάσου τις εικόνες σου, για να πετύχεις το χρωματικό αποτέλεσμα που επιθυμείς. Μην ξεχάσεις να χρησιμοποιήσεις αντίστοιχα χρώματα και σε όλα τα στοιχεία του newsletter σου, όπως είναι οι σύνδεσμοι, τα κουμπιά, και τα πλαίσια.
#6 Μαξιμαλιστική Προσέγγιση
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείτε όλο και περισσότερη χρήση της μαξιμαλιστικής προσέγγισης στα newsletters. Ο μαξιμαλισμός έρχεται σε αντιδιαστολή με τον μινιμαλισμό και σου ζητάει να χρησιμοποιήσεις διάφορα μοτίβα και έντονες γραμματοσειρές. Γι’ αυτήν την τάση μη φοβηθείς να χρησιμοποιήσεις πολλά χρώματα, όπως και επιπλέον γραφιστικά στοιχεία, για να οδηγήσεις το μάτι του χρήστη εκεί που θέλεις.
#7 Neon Αισθητική
Μια ακόμα εξαιρετική ιδέα για ένα ανανεωμένο e-mail marketing είναι να χρησιμοποιήσεις μια neon αισθητική. Τράβηξε την προσοχή των παραληπτών με μεγάλα neon γράμματα, που θυμίζουν πινακίδες. Για να είναι το αποτέλεσμα καλαίσθητο, κράτησε όλα τα υπόλοιπα στοιχεία του newsletter ήσυχα και χρησιμοποίησε ένα σκουρόχρωμα φόντο. Ωστόσο, μπορείς να κάνεις τα neon γράμματα κινούμενα, όπως για παράδειγμα να αναβοσβήνουν.
Το e-mail marketing συνεχίζει να αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι για την προώθηση της επιχείρησής σου. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με την ομάδα της SocialMe και να ανανεώσεις την εμφάνισή του.