Παρόλο που διανύουμε την εποχή των social media, το blogging συνεχίζει να αποτελεί μια αποτελεσματική στρατηγική για το digital marketing της επιχείρησής σου. Υπάρχουν πολλοί τρόποι, με τους οποίους μπορείς να κάνεις τα blog post σου ελκυστικά και να βρεις ένα κοινό, που ενδιαφέρεται για το ενημερωτικό σου περιεχόμενο.
Αν έχεις αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητα του blogging, τότε τα παρακάτω στατιστικά θα σου αποδείξουν πως πρέπει να ασχοληθείς άμεσα με αυτό.
#1 Κατά Μέσο Όρο τα Blog Posts Είναι 1.269 Λέξεις
Τα blog posts έχουν γίνει μεγαλύτερα με την πάροδο των χρόνων. Πιο συγκεκριμένα, από το 2014 το μέγεθος των κειμένων έχει αυξηθεί κατά 57%. Οι bloggers έχουν βρει πως τα κείμενα, που ξεπερνούν τις 1.000 λέξεις είναι πολύ πιο αποτελεσματικά, μιας και ευνοούνται από τις μηχανές αναζήτησης. Κατά μέσο όρο, τα blog posts ξεπερνούν τις 1.269 λέξεις. Μην ξεχάσεις να ακολουθήσεις τις οδηγίες μας, για να γράψεις ένα καλό blog post.
#2 Το Tumblr Είναι η πιο Δημοφιλής Blogging Πλατφόρμα
Υπάρχουν πολλές πλατφόρμες για τη δημιουργία ενός blog. Η πιο δημοφιλής επιλογή από αυτές είναι το Tumblr, το οποίο διαθέτει πάνω από 510 εκατομμύρια ενεργούς λογαριασμούς. Ακολουθεί το Wix με 180 εκατομμύρια χρήστες, το WordPress με 75 εκατομμύρια ιστοσελίδες, το Squarespace με 2,5 εκατομμύρια ιστοσελίδες, και το Blogger με 657.000 blogs.
#3 Τα Tutorials Είναι το κορυφαίο Είδος Blog Post
Το 77% των blog posts είναι tutorials και how-to οδηγοί. Στη συνέχεια, ακολουθούν οι λίστες, τα νέα, και οι συνεντεύξεις. Έτσι, φαίνεται καθαρά πως οι χρήστες θέλουν να διαβάζουν άρθρα, που τους βοηθούν να λύσουν τα προβλήματά τους. Τέτοιου είδους περιεχόμενο δίνει κάτι πολύτιμο στο κοινό σου, πράγμα που θα σου φέρει αρκετή επισκεψιμότητα.
#4 Οι Εικόνες Είναι το Πιο Χρησιμοποιούμενο Οπτικοακουστικό Υλικό
Οι περισσότεροι bloggers χρησιμοποιούν εικόνες, για να εμπλουτίσουν τα κείμενά τους. Με τη χρήση των φωτογραφιών, σπάνε τη μονοτονία του κειμένου και ενισχύουν τα επιχειρήματά τους. Πολλοί από αυτούς μάλιστα, επιλέγουν να δημιουργήσουν infographics, τα οποία μπορούν να μοιραστούν και στα κοινωνικά δίκτυα.
#5 Τα Ενσωματωμένα Βίντεο Φέρνουν τα Καλύτερα Αποτελέσματα
Παρόλο που οι περισσότεροι bloggers χρησιμοποιούν εικόνες, για να κάνουν τα blog posts τους πιο ενδιαφέροντα, τα βίντεο είναι η βέλτιστη μορφή οπτικοακουστικού περιεχομένου. Ωστόσο, το βίντεο είναι πιο απαιτητικό, κι έτσι μόλις 1 στους 4 δημιουργούς το ενσωματώνει στα κείμενά του.
#6 Οι Bloggers που Χρησιμοποιούν Editors Έχουν Καλύτερα Αποτελέσματα
Σήμερα, υπολογίζεται πως υπάρχουν περίπου 570 εκατομμύρια ενεργά blogs στο Διαδίκτυο. Έτσι, το blogging έχει γίνει πολύ ανταγωνιστικό και μόνο όσοι ασχολούνται σοβαρά με αυτό μπορούν να ξεχωρίσουν. Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί πως όλο και περισσότεροι bloggers κάνουν σοβαροί έρευνα πριν τη σύνταξη των blog posts τους και χρησιμοποιούν editors για τον έλεγχο τους. Όσο πιο τελειοποιημένα είναι τα κείμενα σε ένα blog, τόσο πιο πιστό κοινό θα αποκτήσει.
#7 Τα Social Media Είναι η Κύρια Πηγή Επισκεψιμότητας Ενός Blog
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως σήμερα τα social media αποτελούν την βασική πηγή προώθησης ενός blog. Κάθε δημιουργός έχει λογαριασμούς σε όλες τις πλατφόρμες, για να προωθεί το καινούργιο του περιεχόμενο. Τα social media είναι τόσο διαδεδομένα που το 94% των bloggers τα χρησιμοποιεί για αυτό το σκοπό.
#8 Οι Influencers Αποτελούν την Πιο Αποτελεσματική Προώθηση Ενός Blog
Αν ψάχνεις τον πιο αποτελεσματικό τρόπο, για να προωθήσεις τα blog posts σου, τότε η χρήση των influencers είναι μονόδρομος. Αν επιλέξεις τον σωστό influencer για το blog σου, τότε θα αποκτήσεις αυξημένη επισκεψιμότητα. Μάλιστα, αυτός ο τρόπος είναι ο πιο αποτελεσματικός σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους.
Το blogging έχει πολλές δυνατότητες, που μπορούν να αναδειχθούν με τη σωστή στρατηγική προώθησης των αναρτήσεων σου. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να αφήσεις την ομάδα μας να την αναλάβει.