Πλέον, οι περισσότερες δραστηριότητες έχουν μετακινηθεί στο Διαδίκτυο κι έτσι κάθε κατάστημα πρέπει να δημιουργήσει ένα e-shop. Μόνο με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρει να προσελκύσει πελάτες και να επιβιώσει σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο. Όπως υπάρχουν ξεκάθαρες τάσεις στα social media, έτσι υπάρχουν και στο digital marketing ενός e-shop.
Σε αυτό το άρθρο, θα μάθεις τους πιο σύγχρονους τρόπους, για να προωθήσεις το e-shop σου και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου.
#1 Google Shopping Ads
Ένα μεγάλο κομμάτι του digital marketing για ένα e-shop είναι αφιερωμένο στις διαφημίσεις στη Google. Πιο συγκεκριμένα, το PPC είναι ο κατάλληλος τρόπος, για να φέρεις το e-shop σου σε όλους τους χρήστες, που αναζητούν τα προϊόντα που έχεις διαθέσιμα. Τα Google Shopping Ads είναι πολύ αποτελεσματικά, μιας και παρουσιάζουν το προϊόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Όταν ένας χρήστης αναζητήσει ένα προϊόν, τότε μπορεί να δει άμεσα τη φωτογραφία του, την τιμή του, αλλά και κριτικές που έχει από άλλους χρήστες. Για να χρησιμοποιήσεις αυτό το εργαλείο, θα πρέπει να έχεις λογαριασμό στα Google Ads, αλλά και στο Google Merchant Center.
#2 Χρήση AR για Μοναδική Εμπειρία Αγορών
Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι μια τεχνολογία που έχει ξεκινήσει να διαδίδεται τα τελευταία χρόνια. Πλέον, εκτός από το gaming, πολλές επιχειρήσεις έχουν καταλάβει τα πλεονεκτήματά της. Με τη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας επιτρέπεις στους υποψήφιους πελάτες σου να δουν τα προϊόντα που προσφέρεις μέσα στο χώρο τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να τους βοηθά να αποφασίσουν να τα αγοράσουν πιο εύκολα. Φυσικά, κάτι τέτοιο δουλεύει καλύτερα για προϊόντα, όπως είναι τα έπιπλα και τα διακοσμητικά. Μάλιστα, πλατφόρμες social media, όπως το Instagram, σκοπεύουν να εισάγουν τέτοια φίλτρα.
#3 Website Personalization με τη Χρήση AI
Το website personalization αποτελεί μια από τις πιο ανερχόμενες τάσεις στο web design και το digital marketing. Πλέον, όλοι οι χρήστες περνούν ώρες στο Διαδίκτυο κι έχουν δείξει μια προτίμηση για τα e-shops που τους προσφέρουν μια εξατομικευμένη εμπειρία. Το συγκεκριμένο κομμάτι μπορεί να αναπτυχθεί πολύ με τη χρήση και την εφαρμογή ενός αλγορίθμου τεχνητής νοημοσύνης. Αυτό το σύστημα καταγράφει τις κινήσεις του χρήστη μέσα στο e-shop σου, κι έτσι μπορεί να προσαρμόσει τις σελίδες και τα προϊόντα που βλέπει.
#4 Επικέντρωση στη Mobile Βελτιστοποίηση
Είναι γεγονός πως όλο και περισσότεροι χρήστες κάθε χρόνο επισκέπτονται e-shops μέσα από τις φορητές τους συσκευές, όπως είναι τα κινητά τηλέφωνα και τα tablets. Έτσι, το e-shop σου θα επωφεληθεί με τη βελτιστοποίηση για αυτές τις συσκευές. Η βελτιστοποίηση αυτή περιλαμβάνει το mobile SEO, τη βελτιστοποίηση για φωνητικές αναζητήσεις, όπως και την ανάπτυξη του local SEO. Αν θέλεις να κάνεις ένα επιπλέον βήμα για την επιτυχία του e-shop σου, μπορείς να κατασκευάσεις μια εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα.
#5 Περισσότερο Περιεχόμενο σε Μορφή Βίντεο
Τα βίντεο έχουν κατακτήσει τα κοινωνικά δίκτυα. Όσο τα αποτελέσματα που φέρνουν συνεχίζουν να είναι εντυπωσιακά, τόσο περισσότερες επιχειρήσεις θα επενδύουν σε τέτοιο περιεχόμενο. Οι χρήστες δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον στα βίντεο, τα οποία πολλές φορές επηρεάζουν και τις αγορές τους. Μάλιστα, μια νέα τάση για τα e-shops απαιτεί να δημιουργήσεις σύντομα βίντεο και να τα ανεβάσεις στη σελίδα του προϊόντος, ώστε να προσφέρεις μια άλλη οπτική στους υποψήφιους πελάτες σου.
#6 Μεγαλύτερη Έμφαση στην Οικολογία
Τα τελευταία χρόνια, η οικολογία έχει ξεκινήσει να απασχολεί πολλούς, και ειδικά η οικολογία που σχετίζεται με την κατασκευή των προϊόντων. Πολλοί χρήστες αναζητούν e-shops, που προσφέρουν προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλουν, που έχουν κατασκευαστεί ηθικά. Αν ακολουθείς τέτοιες πρακτικές, τότε θα πρέπει να τις αναδείξεις και να γίνει το μήνυμα που θέλεις να περάσεις μέσα από τη social media marketing στρατηγική σου.
Οι ειδικοί της SocialME σε βοηθούν να κατασκευάσεις και να προωθήσεις το e-shop των ονείρων σου. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να ξεκινήσεις άμεσα να το κάνεις πραγματικότητα!