Είναι γεγονός πως το Social Media Marketing πλέον είναι αυτό που φέρνει τα καλύτερα αποτελέσματα. Αυτό συμβαίνει γιατί το κοινό κάθε επιχείρησης συχνάζει στα διάφορα κοινωνικά δίκτυα, τα οποία μάλιστα πλέον χρησιμοποιεί και για τις αγορές του.
Αν, λοιπόν, σκέφτεσαι πως έχει έρθει η στιγμή για να ασχοληθείς με τα social media πιο σοβαρά, τότε πρέπει να σκεφτείς τι χρειάζεσαι για να πετύχεις. Παρακάτω, θα βρεις τα χαρακτηριστικά που έχουν όλοι όσοι διακρίνονται σε αυτό τον τομέα κι έχουν αναπτύξει μια αποτελεσματική social media marketing στρατηγική.
#1 Δημιουργικότητα
Ένα από τα πιο βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχεις στα κοινωνικά δίκτυα είναι η δημιουργικότητα. Είναι γεγονός πως ο ανταγωνισμός στις πλατφόρμες αυτές είναι μεγάλος. Όποια κι αν είναι η βασική σου δραστηριότητα, σίγουρα θα συναντήσεις αρκετούς πιο επιτυχημένους influencer ή σελίδες από εσένα.
Παρ’ όλα αυτά, αν είσαι ένας άνθρωπος δημιουργικός, μπορείς να βρεις πρωτότυπες ιδέες για δημοσιεύσεις. Με αυτό τον τρόπο, θα αυξήσεις το engagement rate στο Tik Tok, αλλά και σε όλα τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Οι μοναδικές ιδέες πάντα βρίσκουν έναν τρόπο να ξεχωρίζουν.
#2 Ευκολία στην Επικοινωνία
Το μεγάλο ζητούμενο των δημοσιεύσεων σου στα social media είναι να επικοινωνήσεις με το κοινό σου και να βρεις καινούργιους πελάτες. Έτσι, θα πρέπει πάντα να στοχεύεις το μήνυμα σου να γίνεται κατευθείαν αντιληπτό. Για παράδειγμα, ένα e–shop που πουλάει παπούτσια μπορεί να δημοσιεύει τις τελευταίες τάσεις στα υποδήματα. Ωστόσο, αν οι αναρτήσεις επικεντρώνονται σε άλλα ρούχα, τότε ενδεχομένως το κοινό να μην μπορεί να καταλάβει τι ακριβώς πουλάει το συγκεκριμένο κατάστημα. Κάθε φορά, θα πρέπει να ελέγχεις αν αυτό που θέλεις να δημοσιεύσεις συμφωνεί με τους στόχους σου.
#3 Αναλυτική Σκέψη
Ένα μεγάλο κομμάτι του social media marketing, το οποίο όμως αρκετοί αγνοούν είναι η ανάλυση των στατιστικών. Τα analytics σου δίνουν αρκετά metric, τα οποία σου φανερώνουν τις προτιμήσεις του κοινού σου, αλλά και το πόσο επιτυχημένη είναι η υπάρχουσα στρατηγική σου. Ο άνθρωπος που έχει αναλυτική σκέψη θα εκμεταλλευτεί αυτά τα metric για να βγάλει συμπεράσματα και κάνει διορθωτικές κινήσεις. Ωστόσο, η σωστή ανάλυση των δεδομένων που λαμβάνεις θέλει αρκετή δουλειά και προσωπική μελέτη. Μόλις εξοικειωθείς, θα εκπλαγείς από τα αποτελέσματα.
#4 Βασικές Γνώσεις Social Media
Μπορεί να σου φαίνεται αυτονόητο, αλλά είναι αρκετοί εκείνοι που προσπαθούν να προωθήσουν την επιχείρησή τους σε ένα κοινωνικό δίκτυο, χωρίς να το γνωρίζουν σε βάθος. Το marketing δεν περιλαμβάνει μόνο τις αναρτήσεις που κάνεις, αλλά και όλα τα υπόλοιπα στοιχεία της πλατφόρμας που μπορείς να χρησιμοποιήσεις προς όφελός σου.
Για παράδειγμα, αν θέλεις να αναπτύξεις το Instagram της επιχείρησής σου, θα πρέπει να μάθεις πως να χρησιμοποιείς σωστά τα hashtag. Επίσης, θα πρέπει να μάθεις να ξεχωρίζεις και τους πλαστούς ακόλουθους, ώστε να μπορέσεις να προστατευθείς αν υπάρξει η ανάγκη.
#5 Οργανωτικότητα
Η σωστή στρατηγική για το social media marketing περιλαμβάνει αρκετές αναρτήσεις μέσα σε μια ημέρα. Πριν στείλεις όμως αυτό που έχεις ετοιμάσει, θα πρέπει να έχεις εντοπίσει τις καλύτερες ώρες για το κοινό σου. Μόλις το κάνεις αυτό, καλό θα ήταν να υιοθετήσεις ένα social media content calendar, στο οποίο να έχεις σημειώσει το πρόγραμμα των δημοσιεύσεων. Κάτι τέτοιο γίνεται ακόμα πιο σημαντικό αν θέλεις να αναπτύξεις αρκετές πλατφόρμες την ίδια περίοδο.
#6 Όρεξη να Γνωρίσεις το Κοινό σου
Ανεξάρτητα από όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχεις, ίσως το πιο σημαντικό να είναι η όρεξη για να γνωρίσεις το κοινό σου. Όλα τα παραπάνω βασίζονται στις προτιμήσεις που έχουν οι χρήστες που θέλεις να προσεγγίσεις. Έτσι, αν επιθυμείς να γνωρίσεις ποιοι είναι αυτοί, η διάθεση και το πάθος σου θα ξεχωρίσουν.
Το social media marketing είναι το κλειδί της επιτυχίας για τις επιχειρήσεις του σήμερα. Συμπλήρωσε τη φόρμα για να επικοινωνήσεις με τη SocialMe και να ξεκινήσεις σήμερα!