Εάν ανήκεις στο 80% των επιχειρήσεων σήμερα που διαθέτουν μια επαγγελματική ιστοσελίδα, θα ξέρεις ήδη ότι η ιστοσελίδα σου θα πρέπει να είναι πάντοτε λειτουργική, χρήσιμη, ευπαρουσίαστη και γενικά να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες. Υπάρχουν όμως κάποιες πιο συγκεκριμένες παράμετροι βελτίωσης ιστοσελίδας τις οποίες πολλοί ιδιοκτήτες αγνοούν με αποτέλεσμα να έχουν χαμηλό traffic, συνδρομητές και στην τελική πελάτες και πωλήσεις. Ακόμα και κάτι φαινομενικά ασήμαντο όπως τα χρώματα ή τη διάταξη των προϊόντων μπορεί να σου κοστίσει…
Εάν η ιστοσελίδα σου δεν φαίνεται να σου φέρνει γενικά τα αποτελέσματα που περιμένεις, είναι καιρός να αναζητήσεις κάποια σημάδια βελτίωσης της ιστοσελίδας σου. Ορίστε μερικά σημάδια που υποδεικνύουν ότι η ιστοσελίδα σου χρειάζεται αναβάθμιση:
No 1: H ιστοσελίδα σου δεν είναι optimized για κινητά τηλέφωνα.
Η συντριπτική πλειοψηφία χρηστών διαδικτύου σήμερα, χρησιμοποιούν τα smartphone τους για συχνή πρόσβαση στο διαδίκτυο. Εάν η ιστοσελίδα σου κυριολεκτικά “χάνεται” σε κινητές οθόνες, χάνεις ένα τεράστιο ποσοστό traffic και πιθανόν πελατών. Εάν δεν το χεις κάνει ήδη, δοκίμασε να δεις πως εμφανίζεται η ιστοσελίδα σου σε διαφορετικές κινητές οθόνες π.χ iOS, Android, tablet, κλπ. Σε περίπτωση που υπάρχουν κάποια προβλήματα φόρτωσης και διάταξης την ιστοσελίδας σου σε συγκεκριμένες οθόνες, είναι καλύτερα να αποταθείς σε ειδικούς όπως εμάς για optımization (βελτιστοποίηση) της ιστοσελίδας σου για διαφορετικές κινητές οθόνες.
Νο 2.Η ιστοσελίδα σου αργεί να φορτώσει.
Εάν η ιστοσελίδα σου είναι σχεδιασμένη τουλάχιστον 5 χρόνια πριν, το πιο πιθανό είναι να διαθέτει επιπλέον γραφικά, plug-in και πολυμέσα ή χρήση Flash. Το θέμα με αυτή την παλιά πρακτική είναι ότι τα πολλά επιμέρους στοιχεία καθιστούν την ιστοσελίδα σου λιγότερο γρήγορη και βαρυφορτωμένη.
Μπορεί να ακούγεται υπερβολικό, αλλά σύμφωνα με παγκόσμιες στατιστικές, οι περισσότεροι χρήστες μπορούν να περιμένουν ελάχιστα δευτερόλεπτα για να φορτώσει μια ιστοσελίδα. Εάν κάνει από μισό λεπτό και πάνω να φορτώσει, κινδυνεύεις να χάσεις ένα πολύ σημαντικό αριθμό επισκέψεων. Μπορεί για αρχή να κάνεις τεστ της ταχύτητας φόρτωσης της ιστοσελίδας σου χρησιμοποιώντας ένα δωρεάν εργαλείο όπως το: WebPageTest και το Uptrends ,βάζοντας ως επιλογές διαφορετικούς browser και οθόνες. Και αν διαπιστώσεις κολλήματα, είναι καλύτερο να επικοινωνήσεις με μια ομάδα ειδικών όπως εμάς για βελτίωση της ταχύτητας της ιστοσελίδας σου.
Νο 3. H ιστοσελίδα σου έχει να αλλάξει εμφάνιση χρόνια.
Μπορεί πριν 7 χρόνια η ιστοσελίδα σου να φαινόταν μοντέρνα και ευπαρουσίαστη αλλά για τα σημερινά δεδομένα, να θεωρείται απλώς παλιά και κακόγουστη. Η πρώτη εντύπωση πάντα μετρά σε έναν επισκέπτη οπότε εάν η ιστοσελίδα σου είναι αισθητικής 2010 (και πιο παλιά ακόμη), ο επισκέπτης αυτόματα θα σκεφτεί ότι στερείσε επαγγελματικότητας και ότι δεν διαθέτεις τους πόρους να κάνεις επαγγελματικό ανασχεδιασμό. Και μόνο στην σκέψη αυτή ο πελάτης θα φύγει από την ιστοσελίδα σου και θα προτιμήσει άλλες, πιο επαγγελματικά και μοντέρνα σχεδιασμένες ιστοσελίδες. Σαφώς και δεν χρειάζεται να διαθέσεις χρήμα και κόπο κάθε λίγους μήνους για επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας σου, αλλά είναι σημαντικό να κάνεις ακόμα και μικρές αλλαγές 1-2 τον χρόνο, χρησιμοποιώντας ειδικές υπηρεσίες επανασχεδιασμού ιστοσελίδας.
Μήπως η υφιστάμενη ιστοσελίδα σου δεν σου φέρνει τα αποτελέσματα που περιμένεις; Μήπως χρειάζεσε αναβάθμιση ιστοσελίδας αλλά δεν ξέρεις που και πως; Μην ανησυχείς, μπορούμε να αξιολογήσουμε την ιστοσελίδα σου και να αναλάβουμε δράση για την αναβάθμιση της μέσα από εξειδικευμένες υπηρεσίες αναβάθμισης ιστοσελίδας. Απλά επικοινωνήσε μαζί μας για περισσότερα.