Αν οι πελάτες που θέλεις να προσεγγίσεις είναι άλλες επιχειρήσεις ή επαγγελματίες, τότε θα πρέπει να εφαρμόσεις στρατηγικές B2B marketing. Οι κανόνες που πρέπει να ακολουθήσεις σε αυτήν την περίπτωση είναι διαφορετικοί, καθώς το συγκεκριμένο κοινό έχει αρκετές ιδιαιτερότητες. Το B2B marketing βασίζεται στην καλλιέργεια της εμπιστοσύνης, και για το λόγο αυτό, πρέπει να διέπεται από διαφάνεια και να είναι αποτέλεσμα σοβαρής έρευνας.
Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψεις τις τελευταίες τάσεις στο B2B marketing που θα σου φέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα.
#1 Διοργάνωσε ένα Webinar
Αν θέλεις να προσεγγίσεις επαγγελματίες, τότε μια καλή ιδέα είναι να διοργανώσεις ένα webinar. Η συγκεκριμένη στρατηγική βασίζεται στην ανταλλαγή απόψεων και γνώσεων, πράγμα που κάθε επιχείρηση βρίσκει πολύτιμο. Επίσης, πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα webinars ή τα e-books, για να συγκεντρώσουν leads και για να μεγαλώσουν τη mailing list τους. Όποιος κι αν είναι ο στόχος σου όμως, με ένα webinar θα ενισχύσεις το όνομά σου και θα γίνεις ένας από τους πιο αναγνωρίσιμους ειδικούς της βιομηχανίας σου.
#2 Δημιούργησε Περιεχόμενο Τύπου Infographics
Το B2B marketing βασίζεται στη δημιουργία εμπιστοσύνης ανάμεσα στην επιχείρησή σου και στους πελάτες σου. Οι δημοσιεύσεις σου θα πρέπει να τους πείσουν για τις γνώσεις και τις δεξιότητές σου, μιας και θέλουν το καλύτερο για την επιχείρησή τους. Ένας εύκολος τρόπος για να αναδείξεις την έρευνα που κάνεις στον τομέα σου είναι να δημιουργείς αναρτήσεις με διάφορα στατιστικά στοιχεία. Τα infographics είναι γραφιστικές αναπαραστάσεις των στατιστικών που έχεις βρει και είναι περιεχόμενο, που μπορεί να μοιραστεί εύκολα στα κοινωνικά δίκτυα.
#3 Μοιράσου User-Generated Content
Ακόμα μια στρατηγική που είναι ιδανική για το B2B marketing είναι το user-generated content. Μέσα από αυτό, μπορείς να αναδείξεις τόσο τη δουλειά σου, όσο και τις συνεργασίες σου. Οι επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου θα πεισθούν πιο εύκολα για την ποιότητά τους αν γνωρίζουν πως άλλες επιχειρήσεις τα έχουν προτιμήσει. Έτσι, κάθε φορά που ένας από τους πελάτες σου δημιουργεί περιεχόμενο σχετικό με τα προϊόντα σου, μοιράσου το στα κοινωνικά σου δίκτυα.
#4 Επένδυσε σε Περιεχόμενο σε Μορφή Βίντεο
Το περιεχόμενο σε μορφή βίντεο έχει κατακτήσει το digital marketing. Το ίδιο ισχύει και για το B2B marketing. Δεν υπάρχει αμφιβολία πως τα βίντεο προσφέρουν αμεσότητα στην επικοινωνία κι είναι μια μορφή περιεχομένου, που καταναλώνεται εύκολα. Μέσα από ένα βίντεο, μπορείς να δείξεις τις λειτουργίες των προϊόντων σου στην πράξη. Παράλληλα, μπορείς να αναδείξεις τις συνεργασίες σου και να υπογραμμίσεις τον επαγγελματισμό σου. Τα βίντεο είναι πολύ ευέλικτα και μπορούν να προσαρμοστούν σε κάθε στρατηγική σου.
#5 Γράψε Blog Posts με Μεγάλο Αριθμό Λέξεων
Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί η τάση για blog posts με μεγάλο αριθμό λέξεων. Ενδεικτικά, πολλά blog posts που θα βρεις στο B2B marketing είναι άνω των 3.000 λέξεων, πράγμα που σου επιτρέπει να αναλύσεις σε βάθος θέματα που απασχολούν τη βιομηχανία σου. Ένα πολύ ενδιαφέρον στατιστικό είναι πως αυτό το περιεχόμενο έχει 3 φορές περισσότερη επισκεψιμότητα, ενώ είναι 4 φορές πιο πιθανό να διαμοιραστεί στα κοινωνικά δίκτυα. Ακόμα, τέτοιο περιεχόμενο μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε βίντεο ή ακόμα και σε webinar. Γι’ αυτό το λόγο, αξίζει να επενδύσεις στη δημιουργία τέτοιων blog posts.
#6 Ανακάλυψε τη Δύναμη του LinkedIn
Το LinkedIn είναι η ιδανική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για κάθε επιχείρηση και επαγγελματία. Έρευνες έχουν δείξει πως πάνω από τη μισή social media επισκεψιμότητα που δέχεται μια B2B επιχείρηση προέρχεται από τη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Όπως αντιλαμβάνεσαι, αυτή η πλατφόρμα θα ενισχύσει την προβολή της επιχείρησής σου στο κοινό που στοχεύεις. Μάθε πώς μπορείς να προωθήσεις την επιχείρησή σου στο LinkedIn, για να εκμεταλλευτείς τις ευκαιρίες που σου προσφέρει.
Το B2B marketing είναι ένας ιδιαίτερος τομέας, που απαιτεί προσοχή. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με την ομάδα της SocialMe και να μάθεις ποιο πρέπει να είναι το επόμενό σου βήμα.