Τα Google Ads είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για την επιχείρησή σου. Είναι το εργαλείο που σου επιτρέπει να διαφημίσεις διαδικτυακά την επιχείρησή σου και να προσεγγίσεις τους πελάτες σου. Αν πραγματοποιηθεί σωστά μια καμπάνια Google Ads, θα σου φέρει σημαντικά αποτελέσματα. Κάτι τέτοιο όμως είναι μια πρόκληση, μιας και οι Google Ads απαιτούν καθημερινή παρακολούθηση και αλλαγές. Δεν είναι λίγες οι φορές, που λανθασμένοι χειρισμοί έχουν οδηγήσει σε ζημίες. Για το λόγο αυτό, σου δίνουμε ορισμένα πρακτικά tips που μπορείς να εφαρμόσεις άμεσα στις Google Ads καμπάνιες σου.
01. Χρήση των Αρνητικών Keyword
Τα αρνητικά keyword ονομάζονται έτσι γιατί δουλεύουν με τον αντίθετο τρόπο από τα keyword. Δηλαδή, ένα αρνητικό keyword δίνει εντολή στη Google να μην εμφανίσει τη διαφήμιση όταν ένας χρήστης πληκτρολογήσει αυτή τη λέξη ή φράση. Για να βρεις ποια είναι τα αρνητικά keyword για την επιχείρησή σου, ανάτρεξε στο Search Query Report, που υπάρχει στο Google Ads. Αν σε αυτή την αναφορά παρατηρήσεις λέξεις κλειδιά που δεν σχετίζονται με το προϊόν σου, τότε χρησιμοποίησε τις ως αρνητικά keyword. Έτσι, δεν θα χρεώνεσαι πλέον για αυτές τις αναζητήσεις, οι οποίες δεν σου φέρνουν κανένα κέρδος.
02. Ποιοτική Landing Page που είναι Συναφής με τη Διαφήμιση
Η landing page, την οποία επισκέπτεται ο χρήστης, θα πρέπει να είναι συναφής με τη διαφήμιση. Παράλληλα θα πρέπει να είναι καλά δομημένη, με τη βέλτιστη δυνατή ευχρηστία. Ο χρήστης με μια μόνο ματιά, θα αξιολογήσει το περιεχόμενό της και την ευκολία στην πλοήγηση. Αυτοί είναι και οι παράγοντες που επηρεάζουν το αν θα παραμείνει και αν θα την επισκεφτεί ξανά. Είναι πολύ συχνό φαινόμενο, οι διαφημίσεις να μην στέλνουν τους χρήστες στην κατάλληλη landing page. Έτσι, ο χρήστης αποθαρρύνεται και αποχωρεί από την ιστοσελίδα. Αυτό θα το καταλάβεις από το αν το click-through rate σου είναι υψηλό, αλλά και το bounce rate είναι επίσης υψηλό.
03. Συμπλήρωση Κάθε Δυνατού Πεδίου της Διαφήμισης
Από τη στιγμή που η Google εισήγαγε τα Expanded Text Ads, σου δίνει ακόμα μεγαλύτερο χώρο για να αναπτύξεις τη διαφήμισή σου. Το εργαλείο αυτό, σου επιτρέπει να έχεις 2 headlines περισσότερων χαρακτήρων από πριν, όπως και μεγαλύτερη περιγραφή. Έτσι, καλό θα ήταν σε κάθε καμπάνια που δημιουργείς, να συμπληρώνεις όλα τα πεδία και να γεμίζεις όλους τους επιτρεπόμενους χαρακτήρες. Με αυτό τον τρόπο, θα μπορέσεις να παρουσιάζεις το προϊόν σου όσο καλύτερα μπορείς. Δώσε βάση ειδικά στο κομμάτι της περιγραφής, μιας και εκείνο το κείμενο είναι που θα κάνει διαφορά στο CTR σου.
04. Χρήση Γεωγραφικών Πληροφοριών
Ειδικά στην περίπτωση που έχεις ένα φυσικό κατάστημα, θέλεις να προσεγγίσεις άτομα από την περιοχή σου. Αυτό μπορείς να το κάνεις, επιλέγοντας το στοχευμένο σου κοινό με βάση ορισμένα γεωγραφικά κριτήρια. Έτσι, οι διαφημίσεις σου θα προβληθούν μόνο σε άτομα που βρίσκονται σε αυτή τη συγκεκριμένη περιοχή. Μια τέτοια στρατηγική θα δουλέψει πολύ καλά, αν έχεις φροντίσει να αναπτύξεις το local SEO για την ιστοσελίδα σου. Παράλληλα όμως, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα γεωγραφικά κριτήρια για να πλησιάσεις ένα συγκεκριμένο κοινό. Αυτό μπορεί να αποδειχθεί πολύ χρήσιμο για εποχικά προϊόντα.
05. Χρήση των group για τη Δοκιμή Εναλλακτικών Επιλογών
Μόλις καταφέρεις και δημιουργήσεις μια Google Ads καμπάνια, δεν θα πρέπει να επαναπαυθείς, μιας και η διαδικασία αυτή χρειάζεται συνεχή επίβλεψη. Για ακόμα μεγαλύτερα αποτελέσματα, προσπάθησε να κάνεις τουλάχιστον δύο εναλλακτικές εκδόσεις για κάθε καμπάνια σου. Στη συνέχεια, δοκίμασε κάθε εναλλακτική σε ένα διαφορετικό ad group, μέχρι να ανακαλύψεις ποια φέρνει τα καλύτερα αποτελέσματα. Γενικά, μια καλή τακτική είναι να έχεις δύο καμπάνιες για ηλεκτρονικό υπολογιστή και δύο καμπάνιες για κινητά τηλέφωνα.
Οι ειδικοί της SocialMe, είναι έτοιμοι να αναλάβουν την καθημερινή παρακολούθηση και αναπροσαρμογή των Google Ads σου. Συμπλήρωσε τη φόρμα για να ξεκινήσεις να βλέπεις αποτελέσματα!