Πλέον, η ιστοσελίδα μιας επιχείρησης δε συμβάλλει απλά στην ηλεκτρονική παρουσία της. Είναι ένας χώρος, για να παρουσιάζονται τα προϊόντα ή υπηρεσίες, αλλά και για να πειστούν οι υποψήφιοι πελάτες της. Κάτι τέτοιο γίνεται εμφανές σε επιχειρήσεις, όπως ξενοδοχεία, εστιατόρια, και καφετέριες, που πλέον μπορούν να κάνουν άμεσα κρατήσεις μέσα από τις ιστοσελίδες τους.
Αν θέλεις να μάθεις πώς θα αυξήσεις τους πελάτες της επιχείρησής σου, πρέπει να βελτιστοποιήσεις την contact page σου. Σε αυτό το άρθρο θα βρεις χρήσιμες συμβουλές, που θα βοηθήσουν αυτήν την προσπάθειά σου.
#1 Προσδιόρισε το Λόγο Επικοινωνίας
Ο τύπος της επιχείρησής σου είναι καθοριστικής σημασίας για τη σχεδίαση μιας αποτελεσματικής σελίδας επικοινωνίας, η οποία θα οδηγήσει σε περισσότερες κρατήσεις. Αν έχεις ένα e-shop, τότε ενδεχομένως ένα chatbot να είναι η καλύτερη επιλογή σου. Από την άλλη πλευρά, αν έχεις ένα ξενοδοχείο ή εστιατόριο, μάλλον θα χρειαστείς μια φόρμα κρατήσεων. Έτσι, πριν ξεκινήσεις να σχεδιάζεις τη σελίδα σου, αφιέρωσε τον απαραίτητο χρόνο, για να προσδιορίσεις τις ανάγκες του κοινού σου. Μετά από αυτήν τη διαδικασία, η δημιουργία της contact page σου θα γίνει απλούστερη και γρηγορότερη.
#2 Επίλεξε τους Τρόπους Επικοινωνίας που Χρειάζεσαι
Όπως αναφέραμε και παραπάνω, κάθε είδος επιχείρησης έχει και ξεχωριστές απαιτήσεις. Γι’ αυτόν το λόγο, μερικοί τρόποι επικοινωνίας είναι καλύτεροι από άλλους. Αν έχεις ακολουθήσει το παραπάνω βήμα, τότε έχεις μια πρώτη ιδέα για το τι προτιμάει το κοινό σου. Σε κάθε περίπτωση όμως, επίλεξε αρκετούς τρόπους επικοινωνίας, που να είναι τόσο ηλεκτρονικοί όσο και πιο παραδοσιακοί. Στη συνέχεια, πρόσθεσέ τους στη σελίδα επικοινωνίας, ώστε οι επισκέπτες να τους εντοπίζουν γρήγορα.
#3 Σχεδίασε μια Φόρμα με Οπτικά Ξεκάθαρα Στοιχεία
Ένα από τα πιο συχνά στοιχεία που υπάρχουν μέσα σε μια σελίδα επικοινωνίας είναι μια φόρμα. Αυτό το στοιχείο είναι πολύ ευέλικτο και μπορεί να προσαρμοστεί, για να ολοκληρώνει οποιαδήποτε λειτουργία χρειάζεσαι. Για παράδειγμα, μπορεί να είναι μια απλή φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος ή μια φόρμα κράτησης για ένα τραπέζι ή ένα δωμάτιο. Ανεξάρτητα από το ρόλο της φόρμας, θυμήσου να χρησιμοποιήσεις μόνο τα αναγκαία πεδία, για να μην κουράσεις τους χρήστες. Πλέον, μπορείς να βρεις αρκετά WordPress plugins, που διευκολύνουν τη δημιουργία καλαίσθητων φορμών.
#4 Πρόσθεσε Ένα Χάρτη με την Τοποθεσία της Επιχείρησης
Η σελίδα επικοινωνίας δεν είναι απλά το μέρος όπου θα συμπληρώσεις τα στοιχεία της επιχείρησής σου. Παράλληλα, αποτελεί την πρώτη σελίδα, που θα κοιτάξει ένας χρήστης, για να βρει την τοποθεσία της επιχείρησης ή του καταστήματος. Έτσι, είναι απαραίτητο να προσθέσεις ένα χάρτη, που να δείχνει συγκεκριμένα την τοποθεσία. Καλό θα ήταν αυτός ο χάρτης να συνδέεται με τα Google Maps, ώστε να μπορούν οι χρήστες να λάβουν άμεσα οδηγίες, για να μεταβούν εκεί. Ακόμα, μπορείς να γράψεις ένα μικρό κείμενο, που να εξηγεί την πρόσβαση στο χώρο, είτε με το αυτοκίνητο, είτε με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
#5 Ακολούθησε το Branding σου
To branding είναι αυτό που κάνει την επιχείρησή σου άμεσα αναγνωρίσιμη. Το branding ενός καφέ, για παράδειγμα, περιλαμβάνει το λογότυπο, το μενού, τα χρώματα, αλλά και την ιστοσελίδα της επιχείρησης. Έτσι, και κάθε επιμέρους σελίδας της ιστοσελίδας θα πρέπει να ακολουθεί το branding που έχεις ορίσει. Οι φόρμες, τα κουμπιά, και τα links, πρέπει να είναι στη χρωματική παλέτα, που έχεις επιλέξεις. Ακόμα, τα γραφικά πρέπει να ανταποκρίνονται στο ύφος που έχεις υιοθετήσεις στην υπόλοιπη σελίδα.
#6 Πρόσθεσε τα Social Media της Επιχείρησής σου
Τέλος, η σελίδα επικοινωνίας είναι ένα καλό σημείο για να προωθήσεις τα κοινωνικά δίκτυα της επιχείρησής σου. Οι χρήστες που έχουν φτάσει σε αυτήν τη σελίδα, δείχνουν ενδιαφέρον για την επιχείρησή σου, κι έτσι θα θέλουν να συνδεθούν στα social media για πιο άμεση ενημέρωση.
Η σχεδίαση μια καλαίσθητης ιστοσελίδας περιλαμβάνει και όλες τις επιμέρους σελίδες. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να αφήσεις τους ειδικούς της SocialMe να την αναλάβουν.