Αν και στην Ελλάδα ο όρος «copywriting» είναι σχετικά άγνωστος, στο εξωτερικό, εδώ και δεκαετίες, το copywriting αποτελεί τη τέχνη – και επιστήμη – που αποτελεί την κινητήρια δύναμη πίσω από κάθε πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια.
Ο copywriter, που στα ελληνικά θα μεταφραζόταν καλύτερα ως «διαφημιστικός κειμενογράφος», αναλαμβάνει να «ντύσει» κάθε προωθητική ενέργεια με τις κατάλληλες λέξεις, ώστε να κάνει το αντικείμενό της άκρως ελκυστικό στο αγοραστικό κοινό.
Θα έλεγε κανείς ότι ο copywriter είναι ένας «εμπορικός μυθιστοριογράφος», αλλά ο ρόλος του στη σημερινή εποχή δε σταματά εκεί. Χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του internet marketing, ο copywriter αναλαμβάνει και ρόλο SEO content specialist, δηλαδή του ειδικού που επιφορτίζεται με τον εμπλουτισμό των κειμένων με λέξεις-κλειδιά (keywords), με απώτερο σκοπό την βελτιστοποίηση της εκάστοτε ιστοσελίδας, για τη γρήγορη και επακριβή εμφάνισή της στα λήμματα των μηχανών αναζήτησης.
Σύμφωνα με τη Google, τη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο, το content marketing (marketing περιεχομένου) αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα trend τα τελευταία χρόνια. Έτσι, κάθε επιχείρηση με παρουσία στο internet χρειάζεται απαραιτήτως να παράγει πρωτότυπο content, τόσο για την ιστοσελίδα της, όσο και για τα social media της.
Ο λόγος; Είναι καίριος, και απλός. Το περιεχόμενο συμβάλει στην εδραίωση μιας ισχυρής σχέσης με το πελατολόγιό σας, ενώ κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον του για τα νέα, αλλά και τις προωθητικές ενέργειες, της επιχείρησής σας.
Στη Socialme, όντας ειδικοί σε όλες τις πτυχές του internet marketing, σας παρουσιάζουμε 3 +1 tips για να γράψετε ακαταμάχητο περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας.
1. Χρησιμοποιείστε Αυθεντική Φωνή
Κανείς δε θέλει να διαβάζει απρόσωπα κείμενα, τα οποία απλά παραθέτουν στείρες πληροφορίες, χωρίς αντίκρισμα. Αναπτύξτε ένα χαρακτήρα-αφηγητή που θα χρησιμοποιεί γλώσσα απλή και κατανοητή, η οποία θα αντανακλά τη φιλοσοφία της επιχείρησής σας. Μόλις το πετύχετε αυτό, θα έρθετε ένα βήμα πιο κοντά στους πελάτες σας, οι οποίοι πλέον θα ταυτίζονται με αυτά που γράφετε, σε προσωπικό επίπεδο.
2. Να Είστε Συνεπείς Στο Τόνο Σας
Εσύ, ή εσείς; Μικρές λεπτομέρειες, όπως η σταθερή χρήση ενικού ή πληθυντικού, κατά μήκος των κειμένων, κάνουν τη διαφορά. Απευθυνόμενοι στο κοινό σας, πρέπει να ακολουθείτε ένα κοινό μοτίβο έκφρασης, το οποίο θα έχετε προεπιλέξει, ώστε να μη δημιουργείται σύγχυση και ασάφεια. Με το τρόπο αυτό, αποπνέετε έναν αέρα κύρους και αξιοπιστίας, κάνοντας τους πελάτες σας να σας εμπιστεύονται, ακόμα περισσότερο!
3. Κρατήστε Την Αναλογία 3:1
Η λεγόμενη και «χρυσή τομή» στο content marketing είναι η δημοσίευση μιας προωθητικής ενέργειας για κάθε τρία κείμενα γενικού ενδιαφέροντος, που άπτονται αυτού της επιχείρησής σας. Τα κείμενα γενικού περιεχομένου μπορεί να είναι πρωτότυπα άρθρα με δικό σας σχολιασμό πάνω σε θέματα σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, σύντομα, «inspirational» μηνύματα που επικαλούνται στο συναίσθημα των αναγνωστών, αλλά και tips σχετικά με τρόπους με τους οποίους αυτοί μπορούν να κάνουν πράγματα τα οποία θα βελτιώσουν ή θα απλοποιήσουν τη ζωή τους!
+1 Tip: Εμπιστευτείτε Τους Ειδικούς! Εμπιστευτείτε Τη SocialMe Για Τη Πλήρη Διαχείριση Του Internet Marketing Σας!
Στη SocialMe, το copywriting είναι μια από τις υπηρεσίες υψηλής ποιότητας που προσφέρουμε στο πελατολόγιό μας. Εξοικονομήστε πολύτιμο χρόνο, αλλά και χρήματα, και συμβουλευτείτε τους ειδικούς της SocialMe για το πώς μπορείτε να απογειώσετε την επιχείρησή σας, μέσω του άμεσου και αποτελεσματικού internet marketing!
Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της ιστοσελίδας μας, www.socialme.gr, και κάντε το πρώτο βήμα για τη μετεωρική επέκταση της επιχείρησής σας, μέσω της προώθησης στο διαδίκτυο!