To Instagram καθημερινά αλλάζει, ολοένα και περισσότερα εργαλεία προστίθενται στους χρήστες. Πριν μερικά χρόνια το Instagram μπορούσε να φιλοξενήσει απλούς χρήστες αλλά οι δυνατότητες για μια εταιρεία ή για ένα εμπορικό πρόσωπο ήταν περιορισμένες. Τα τελευταία χρόνια οι influencers φαίνεται να έχουν κατακλύσει το δίκτυο του Instagram και να αποτελούν την εμπορική βάση της εφαρμογής. Μάλιστα, είναι εύκολο να παρατηρήσεις το μέγεθος της ανάπτυξης των influencers, αν κάνεις ένα απλό scroll down στην αρχική σου. Θα δεις σίγουρα χορηγούμενες διαφημίσεις από influencers!
Το Instagram έχοντας φυσικά επίγνωση των τάσεων που κυκλοφορούν επέλεξε να δημιουργήσει νέα χρηστικά εργαλεία. Αυτά τα εργαλεία θα βοηθήσουν τους πιο δυνατούς χρήστες του, δηλαδή τους influencers. Πλέον, το Instagram παρέχει ένα καινούριο Creator Account για Instagram Influencers. Αυτός ο τύπος account δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε στατιστικά και insights, παρόμοια με αυτά μιας επιχείρησης με εταιρικό προφίλ. Με αυτό το τρόπο οι Influencers θα έχουν καλύτερη εικόνα του profile τους και των follower τους. Σκοπός του είναι να μπορούν να προωθούν πιο στοχευμένεα και αποτελεσματικά τα Brands που επιθυμούν.
Οι καινούριες δυνατότητες των accounts δεν απευθύνονται μόνο σε τυπικούς Fashion ή Fitness Influencers. Πλέον, νέες δυνατότητες έχουν και bloggers, επιχειρηματίες, καλλιτέχνες, μουσικοί και πολλοί ακόμα. Για τους influencers η αύξηση των followers, η ενδυνάμωση του προσωπικό τους Brand, η αλληλεπίδραση με το κοινό και αύξηση και η δημιουργία εσόδων γίνεται ευκολότερη από ποτέ.
Ας δούμε 3 πράγματα που χρειάζεται να γνωρίζεις αν θες να δημιουργήσεις ένα Creator Account.
1) Πότε έχεις τη δυνατότητα να αποκτήσεις Creator Account.
Creator Account δεν μπορεί να δημιουργήσει οποιοσδήποτε χρήστης στο Instagram. Όπως είπαμε προορίζεται για τους Influencers. Για αυτό το λόγο το Instagram απαιτεί να έχεις τουλάχιστον 10.000 followers, ώστε να προχωρήσεις στη δημιουργία του. Επιπλέον, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχεις συνδεδεμένο account με το Facebook Business page.
2) Ευέλικτη διαχείριση του profile
Το Instagram υποστηρίζει ότι οι νέες αλλαγές προσφέρουν καλύτερη διαχείριση του profile του χρήστη. Με λίγα λόγια, πλέον μπορείς να επιλέξεις μια νέα κατηγορία για το profile σου όπως blogger ή author ή musician κλπ. Δεν χρειάζεται δηλαδή να ανησυχείς με την αντιστοιχία που έχεις με το facebook business page που ήταν συνδεδεμένο. Ένα αρνητικό χαρακτηριστικό που έχουν τα Creator Accounts είναι το γεγονός ότι δε δίνουν τη δυνατότητα να προσθέσεις επιπλέον action buttons όπως “Book Now”. Το action button είναι μια σπουδαία δυνατότητα, που έχουν τα αντίστοιχα Business Accounts. Σε περίπτωση που θέλεις να προσελκύσεις περισσότερα leads από το Instagram profile σου, ίσως αυτό το είδος account να μην είναι το ιδανικό για εσένα
3) Περισσότερα εργαλεία ανάπτυξης λογαριασμού.
Τα εργαλεία (growth tools) ίσως είναι και το σημαντικότερο πλεονέκτημα για το καινούριο Creator Account που λάνσαρε το Instagram. Αυτά τα εργαλεία, δίνουν τη δυνατότητα στους Influencers να έχουν πρόσβαση σε καλύτερα στατιστικά στοιχεία και δεδομένα. Η αξιοποίηση αυτων των δεδομένων μπορεί να αυξήσει το κοινό τους και να επεκτείνει την απήχηση τους. Ένα πασιφανές παράδειγμα είναι το εργαλείο που μετράει τους followers. Σε ένα Business Account μπορείς να δεις μόνο την γενική αύξηση των followers σε εβδομαδιαία βάση. Σε αντίθεση, στο Creators Account μπορείς να το δεις σε καθημερινά βάση όλα τα δεδομένα για follow και unfollow, που γίνονται στο profile σου.
Γιατί είναι σημαντικό όμως ένα τέτοιο εργαλείο; Γιατί μπορείς να δεις πόσο χρηστικό είναι το περιεχόμενο που ανεβάζεις σε καθημερινή βάση. Μπορείς να δεις ποιο περιεχόμενο παίρνει μεγαλύτερη απήχηση και ανάλογα να μειώσεις ή να επενδύσεις σε διαφορετικό content. Επιπλέον, παίρνεις χρήσιμες δημογραφικές πληροφορίες και δεδομένα για τις καλύτερες ώρες ανάρτησης .
Αν βρήκες αυτό το άρθρο χρήσιμο και πήρες σημαντικές συμβουλές για τα επόμενα βήματα σου στο Instagram θα σε ενδιέφερε να διαβάσεις και το άρθρο: «Η μαγεία των Hashtags στο Instagram: Πως θα ξεχωρίσεις από το πλήθος»
Εάν έχεις απορίες ή θέλεις να σε βοηθήσουμε να χτίσεις ένα επαγγελματικό profile στο Instagram με περισσότερους followers έλα σε επικοινωνία μαζί μας.