Oι διευρυμένες διαφημίσεις Google είναι μια νέα προσθήκη στον κατάλογο των Google Ads (Google Διαφημίσεις) η οποία όπως λέει και το όνομα της, ενισχύει τις υπάρχουσες δυνατότητες των συνηθισμένων Google Αds.
Tι ακριβώς όμως είναι και τι πρέπει να γνωρίζεις για τις διευρυμένες διαφημίσεις Google;
Oι διευρυμένες διαφημίσεις Google είναι διαφημίσεις που επιτρέπουν την χρήση μέχρι και 2Χ κειμένου σε αριθμό λέξεων και χώρο. Στόχος τους, σύμφωνα με την Google είναι να μεγιστοποιήσουν την παρουσία και προώθηση της επιχείρησης σας online με την χρήση περισσότερων λέξεων-κλειδιά ή επικεφαλίδων σχετικών με την online επιχείρηση σας. Πιο συγκεκριμένα, με αυτόν τον τύπο διαφημίσεων μπορείτε να εισάγετε:
- Mια δεύτερη περιγραφή κάτω από την κύρια πρόταση-περιγραφή σας
- Μια τρίτη επικεφαλίδα
- Μέχρι και 90 χαρακτήρες ανά κείμενο/περιγραφή.
Οι διευρυμένες διαφημίσεις έχουν τρία πεδία επικεφαλίδας– τα δύο πρώτα είναι υποχρεωτικά ενώ το τρίτο πεδίο είναι κατ’επιλογήν. Επιπλέον, υπάρχουν δύο πεδία περιγραφής κειμένου μέχρι και 90 χαρακτήρες.
Το url που θα προβάλλεται στον χρήστη, το λεγόμενο url προβολής θα βασίζεται στο πεδίο του τελικού url αλλά θα είναι πιο συντομευμένο. Για παράδειγμα εάν το τελικό και λεπτομερές url είναι: www.paradigma.com/αυτοκίνητα/αυτοκίνηταford/ανταλλακτικά το url προβολής θα εμφανίζεται στην διαφήμιση ως: www.paradigma.com
΄Ενα βασικό πλεονέκτημα των διευρυμένων διαφημίσεων Google είναι ότι λειτουργούν σε όλες τις συσκευές–κινητές και μη. Μόλις αναπτύξετε μια τέτοια διαφήμιση μέσω του Google λογαριασμού σας, θα μπορείτε να δείτε προεπισκόπηση, δηλαδή πως θα εμφανίζεται σε οθόνες υπολογιστών και κινητών αντίστοιχα.
Παραδείγματα διευρυμένων διαφημίσεων Google.
Για να κατανοήσετε καλύτερα την διαφορά μιας τυπικής διαφήμισης με μια διευρυμένη διαφήμιση Google, ορίστε ένα παράδειγμα:
Παραδείγματα διευρυμένων διαφημίσεων Google.
Για να κατανοήσετε καλύτερα την διαφορά μιας τυπικής διαφήμισης με μια διευρυμένη διαφήμιση Google, ορίστε ένα παράδειγμα:
΄Oπως βλέπουμε στην πρώτη περίπτωση, το κείμενο και οι χαρακτήρες σαφώς είναι λιγότεροι σε σύγκριση με την φωτογραφία στα δεξιά όπου το κείμενο τόσο στον τίτλο της διαφήμισης όσο και στην περιγραφή είναι πιο εκτεταμένο, χωρίς να αλλάζει το format ή η ποιότητα της διαφήμισης σε κινητή οθόνη.
Αξίζουν όμως αυτές οι διαφημίσεις τον κόπο;
H μετάβαση σε αυτόν τον τύπο διαφήμισης είναι υποχρεωτική από τον Ιανουάριο του 2017 αλλά σαφώς θα διερωτάστε αν αξίζει αυτή η αλλαγή. Ορισμένες έρευνες έχουν δείξει ότι οι διευρυμένες διαφημίσεις Google μπορεί να αυξήσουν τα click-through rate σας μέχρι και 12%, ειδικά σε κινητές συσκευές. Εφόσον σας επιτρέπει την εισαγωγή περισσότερων χαρακτήρων στις επικεφαλίδες και περιγραφές, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε περισσότερα keywords και να ενισχύσετε το SEO της ιστοσελίδας σας bit.ly/seoinwebsite.
Φυσικά, δεν σημαίνει αυτό ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ότι κείμενο σας κατέβει–η περιγραφή σας θα πρέπει να είναι σχετική, στοχευμένη, και ενδιαφέρον ούτως ώστε να έχετε περισσότερα κλικ και επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας. Αν δυσκολεύεστε σε αυτό το κομμάτι, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Διαθέτουμε τις γνώσεις και την εμπειρία να ενισχύσουμε την αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής σας καμπάνιας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.