Η Ελλάδα είναι μια τουριστική χώρα που δέχεται εκατομμύρια επισκέπτες κάθε καλοκαίρι. Έτσι, εάν έχεις μια τουριστική επιχείρηση, θα πρέπει να βρεις τρόπους για να προσελκύσεις όλους αυτούς τους επισκέπτες.
Το digital marketing περιλαμβάνει ένα πλήθος στρατηγικών που θα σε βοηθήσουν στις προσπάθειές σου. Φυσικά, όλες αυτές οι στρατηγικές πρέπει να προσαρμοστούν στο γεγονός ότι οι τουρίστες βρίσκονται για ένα περιορισμένο διάστημα στην περιοχή σου. Σ’ αυτό το άρθρο, θα μάθεις πώς μπορείς ν’ αξιοποιήσεις το digital marketing για να φέρεις περισσότερους πελάτες στην τουριστική σου επιχείρηση.
#1 Επένδυσε στη Βελτιστοποίηση για Κινητά
Το πρώτο βήμα για να προσελκύσεις τους τουρίστες στην επιχείρησή σου είναι να προσαρμόσεις την ιστοσελίδα σου για τις συσκευές που χρησιμοποιούν. Οι περισσότεροι τουρίστες βρίσκονται χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι τους, κι έτσι οι συσκευές που χρησιμοποιούν είναι τα κινητά τους τηλέφωνα. Για παράδειγμα, εάν έχεις εστιατόριο, θα πρέπει να έχεις δημιουργήσει έτσι την ιστοσελίδα, ώστε το μενού να είναι ευανάγνωστο στις μικρές οθόνες.
#2 Ασχολήσου με το Local SEO
Το local SEO είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για κάθε επιχείρηση που διαθέτει φυσικό κατάστημα, είτε ασχολείται με τον τουρισμό είτε όχι. Οι τουριστικές επιχειρήσεις όμως, μπορούν να επωφεληθούν πολύ απ’ αυτό. Με την εγγραφή στο Google My Business, η επιχείρησή σου θα εμφανιστεί στο Google Maps, ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν πολύ οι τουρίστες. Έτσι, όταν αναζητήσουν μια επιχείρηση που προσφέρει τις υπηρεσίες σου, θα δουν πως το κατάστημά σου είναι κοντά.
#3 Δημιούργησε Μοναδικό Περιεχόμενο στα Social Media
Ακόμα ένα στοιχείο που θα πρέπει να θυμάσαι είναι πως ο ανταγωνισμός σου θα είναι σίγουρα έντονος. Για να καταφέρεις ν’ αναδειχθείς έναντι όλων των υπόλοιπων επιχειρήσεων, θα πρέπει να δείξεις τι είναι μοναδικό στη δική σου επιχείρηση. Προσπάθησε να δημιουργήσεις περιεχόμενο που δεν επικεντρώνεται τόσο στα προϊόντα, όσο στην εμπειρία που θα κερδίσουν οι επισκέπτες.
#4 Χρησιμοποίησε ένα Chatbot
Οι τουρίστες θα περάσουν μόλις λίγες μέρες στην περιοχή σου πριν φύγουν για άλλο προορισμό ή επιστρέψουν στο σπίτι τους. Γι’ αυτό και θα πρέπει να φροντίσεις ώστε να είσαι πάντα διαθέσιμος σε πιθανές απορίες τους. Ένα chatbot πρόκειται για ένα χρήσιμο εργαλείο που θα σου επιτρέψει να δέχεσαι ερωτήσεις ολόκληρη την ημέρα. Μ’ αυτόν τον τρόπο, δε θα χάσεις κανέναν πελάτη, αφού θα προσφέρεις εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.
#5 Συγκέντρωσε Κριτικές
Ένα από τα στοιχεία που θα ελέγξει ένας τουρίστας για να επιλέξει μια επιχείρηση είναι οι κριτικές της. Εφόσον δεν είναι από την περιοχή και δε γνωρίζει τις υπηρεσίες κάθε καταστήματος, αναζητά τις εμπειρίες προηγούμενων επισκεπτών. Αυτός είναι κι ο λόγος που θα πρέπει να παροτρύνεις τους πελάτες σου ν’ αφήνουν την κριτική τους.
#6 Φτιάξε μια Στρατηγική για Paid Ads
Όπως αντιλαμβάνεσαι, η στόχευση των τουριστών πρέπει να γίνεται άμεσα. Τα οργανικά αποτελέσματα δεν είναι τόσο αποτελεσματικά, καθώς απαιτούν χρόνο. Έτσι, η τουριστική επιχείρησή σου θα επωφεληθεί από τις διαφημίσεις και τις προωθούμενες δημοσιεύσεις στα social media.
Όλες οι παραπάνω στρατηγικές θα σου φέρουν εντυπωσιακά αποτελέσματα. Έλα σ’ επαφή με τη SocialME για να κάνεις όλα τ’ απαραίτητα βήματα που θα τονώσουν την τουριστική σου επιχείρηση.