Το digital marketing αποτελεί εδώ και πολλά χρόνια αναγκαιότητα για κάθε επιχείρηση, μιας και ο ρόλος του Διαδικτύου στη ζωή μας έχει αυξηθεί. Γι’ αυτό και είναι σίγουρο πως έχεις ήδη ασχοληθεί μ’ αυτό για ν’ αυξήσεις την επισκεψιμότητα του e-shop σου.
Ωστόσο, υπάρχει το ενδεχόμενο να μην έχεις βρει ακόμα την επιτυχία που αναζητούσες παρά τις προσπάθειές σου. Η αλήθεια είναι πως η αποτελεσματικότητα του digital marketing κρίνεται σε μερικά στοιχεία που δεν αναφέρονται συχνά.
Σ’ αυτό το άρθρο, θ’ αναλύσουμε όλα αυτά τα μυστικά του digital marketing που μπορούν να κάνουν μια πραγματική διαφορά για την επιχείρησή σου.
#1 Η Μελέτη του Ανταγωνισμού σου είναι Αναγκαία
Τα περισσότερα εγχειρίδια για το digital marketing σου λένε πως αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να σχεδιάσεις τη στρατηγική σου. Παρόλο που αυτό είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό κομμάτι, δε θα πρέπει να σκέφτεσαι την επιχείρησή σου ως μεμονωμένη οντότητα. Αντιθέτως, το μυστικό της επιτυχίας βρίσκεται συχνά στη μελέτη και την ανάλυση της στρατηγικής των ανταγωνιστών σου. Αυτή η διαδικασία θα σου δείξει τα σημεία όπου υπάρχει κενό στην αγορά και μπορείς να εκμεταλλευτείς για να προσεγγίσεις τους καταναλωτές.
#2 Οι Γρήγορες Αντιδράσεις Φέρνουν Αποτελέσματα
Η εποχή των social media χαρακτηρίζεται από συνεχείς αλλαγές στις τάσεις και τις προτιμήσεις του κοινού. Έτσι εάν θες να επιτύχεις, θα πρέπει ν’ αποκτήσεις μια ευέλικτη προσέγγιση που σου επιτρέπει να προσαρμόζεσαι γρήγορα στις αλλαγές. Μάλιστα, το ιδανικό θα ήταν να μελετάς τις τάσεις ώστε να προβλέψεις τις επόμενες, πράγμα που θα σε κάνει πρωτοπόρο στον τομέα σου.
#3 Η Γνώμη του Κοινού σου πρέπει να Βρίσκεται στο Επίκεντρο
Η γνώμη των καταναλωτών αποτελούσε πάντα ένα σημαντικό στοιχείο για μια επιχείρηση. Όμως, τα τελευταία χρόνια έχει αποκτήσει ακόμα μεγαλύτερη σημασία. Αυτό συμβαίνει γιατί οι επιχειρήσεις έχουν γίνει πιο προσιτές από ποτέ μέσα απ’ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Κάθε καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να πει δημόσια τη γνώμη του για μια εταιρεία ή για ένα συγκεκριμένο προϊόν. Έτσι, θα πρέπει να ακούς αυτές τις γνώμες και να δείχνεις ότι τις λαμβάνεις υπόψη.
#4 Χτίσε μια Αφήγηση για το Brand σου
Κάθε επιχείρηση έχει τη δική της ιστορία που την ξεχωρίζει από όλες τις υπόλοιπες. Αυτή η αφήγηση θα πρέπει να επηρεάζει όλα τα στοιχεία του brand image, συμπεριλαμβανομένου και του digital marketing. Μάλιστα, θα παρατηρήσεις συχνά πως μια επιχείρηση αποτυγχάνει να συνδεθεί με το κοινό της, παρά το γεγονός ότι ακολουθεί όλες τις ενδεδειγμένες τεχνικές του digital marketing. Αυτό συμβαίνει γιατί οι προσπάθειές της δεν λένε καμιά ιστορία που θα συγκινήσει και θα εμπνεύσει το κοινό.
#5 Επένδυσε στην Αύξηση του Οργανικού Reach
Οι διαφημίσεις επί πληρωμή αποτελούν έναν εύκολο τρόπο για να προσεγγίσεις το κοινό σου. Ωστόσο, μια πρακτική που θα συνεχίσει να σου φέρνει επισκέπτες και πωλήσεις είναι το οργανικό reach. Αυτό μπορεί να συμβεί μέσω το SEO ή μέσα από τα σωστά hashtags στα social media. Σε κάθε περίπτωση, το οργανικό reach σου φέρνει αποτελέσματα χωρίς να χρειάζεται να πληρώνεις συνεχώς για διαφημίσεις.
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το digital marketing είναι ένας περίπλοκος τομέας. Γι’ αυτό, επικοινώνησε με τους ειδικούς της SocialME για να μάθεις ποια είναι τα κατάλληλα βήματα για να δεις αποτελέσματα.