Είτε είσαι νέος στο email marketing για Ξενοδοχεία, είτε έχεις σχετική προϋπηρεσία, αυτός ο οδηγός θα σου φανεί ιδιαίτερα χρήσιμος. Ο οδηγός της SocialMe θα σε βοηθήσει να εξελίξεις την επιστήμη του email marketing και να κυριαρχήσεις στο τομέα σου.
Ως ξενοδόχος, εργάζεσαι σκληρά, για να δημιουργήσεις προσωπικές σχέσεις με τους επισκέπτες σου και να χτίσεις μια μοναδική εμπειρία. Από το check-in έως το check-out, οποιαδήποτε ενέργεια αποσκοπεί στην ικανοποίηση του πελάτη, ώστε να αφήσει μια θετική κριτική και να επιστρέψει. Όμως, πώς αναπτύσσεις δεσμούς με τους επισκέπτες σου, όταν δεν βρίσκονται στο ξενοδοχείο; Αν είσαι ξενοδόχος, που ενδιαφέρεται να εξασφαλίζει επαναλαμβανόμενες κρατήσεις και να κερδίζει νέους επισκέπτες συνεχώς, τότε μείνε μαζί μας. Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς και ισχυρούς τρόπους για να συνδεθείς με τους πελάτες, πριν ακόμα την άφιξη τους, αλλά και μετά είναι το email marketing για Ξενοδοχεία.
Καμπάνια Email Marketing για Ξενοδοχεία – Μιας χρήσης
Ο πιο συνηθισμένος τύπος email marketing, που βλέπεις στα εισερχόμενά σου είναι οι καμπάνιες μίας χρήσης. Εδώ περιλαμβάνονται σχεδόν όλα τα ενημερωτικά δελτία, οι προσφορές και οι γιορτινές ευχές. Λόγω της αμεσότητας, που έχουν και της άμεσης ανταπόκρισης, που αναμένουν, οι καμπάνιες μιας χρήσης χρησιμοποιούνται κατά κόρον.
Ο κίνδυνος με αυτές τις καμπάνιες είναι ότι αν χρησιμοποιούνται κατ’ αποκλειστικότητα, δε βοηθάνε στην ανάπτυξη μιας δυναμικής email list. Δε χτίζουν σχέσεις με τους πελάτες και δεν εξασφαλίζουν μακροχρόνια βιωσιμότητα. Κύριος στόχος τους είναι τα βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα.
Συστήνουμε τη χρήση τους, όταν θέλεις να ανακοινώσεις μια προσφορά, όταν θες να κάνεις μια ανακοίνωση για κάποια νέα παροχή, όταν θέλεις να ενημερώσεις για κάποιο περιστατικό ή να ευχηθείς για τις γιορτές.
Η Συμβουλή μας, για να αυξήσεις την αποτελεσματικότητα αυτού του τύπου email marketing για ξενοδοχεία είναι να τρέξεις A/B testings. Δηλαδή, συγκέντρωσε τα άτομα που δεν άνοιξαν το email. Άλλαξε τον τίτλο του email που είχες στείλει. Επαναπροώθησε το ίδιο email με το διαφορετικό τίτλο, που επέλεξες. Θα παρατηρήσεις ότι με αυτόν τον τρόπο θα αυξήσεις την απήχηση του newsletter σου.
Καμπάνια Email Marketing για Ξενοδοχεία – Αυτοματοποιημένες
Φαντάσου να μπορούσες να αυξήσεις τις άμεσες κρατήσεις σου και τα έσοδα σου με επαναλαμβανόμενους επισκέπτες. Σκέψου να μπορούσες να κερδίσεις την εμπιστοσύνη των χιλιάδων χρηστών, που επισκέπτονται στην ιστοσελίδα σου, αλλά δεν καταλήγουν. Γι’ αυτούς τους σκοπούς υπάρχει και το αυτοματοποιημένο email marketing για Ξενοδοχεία.
Η διαφορά με τη πρώτη περίπτωση είναι ότι εδώ στήνεις μια φορά τις καμπάνιες σου και τις αφήνεις να τρέχουν αυτόματα. Το automated email marketing απαιτεί στρατηγική και προσεκτικό σχεδιασμό, για να φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα. Βραχυπρόθεσμα είναι μια πιο χρονοβόρα διαδικασία, αλλά με πολλαπλάσια αποτελέσματα, σε μακροπρόθεσμο επίπεδο. Με τις αυτοματοποιημένες καμπάνιες γλιτώνεις πολύτιμο χρόνο σε διαδικαστικά email, γνωρίζεσαι σταδιακά με τους ενδιαφερόμενους και χτίζεις μια δυναμική email list. Εκσυγχρόνισε το ξενοδοχείο σου με τα ολοκληρωμένα πακέτα Hotel Marketing της SocialMe.
Συμβουλές με παραδείγματα αυτοματισμού email marketing για Ξενοδοχεία
Αυτοματοποιημένα παραδείγματα, που μπορείς να υλοποιήσεις με το email marketing είναι
- Αυτόματη σειρά με emails επιβεβαίωσης στον πελάτη, για τη κράτηση του. Email υπενθύμισης και καλωσορίσματος 5 μέρες πριν την άφιξη. Έπειτα, email με χρήσιμες οδηγίες 2 μέρες πριν την άφιξη. Email με αξιολόγηση μετά την αποχώρηση.
- Αυτόματος κύκλος με emails για lead generation. Για ένα χρήστη που δεν πραγματοποίησε μια κράτηση και άφησε απλά το email του μπορείς να λειτουργήσεις ως εξής. Να του στείλεις ένα email που θα τον συστήνεις με το ξενοδοχείο. Έπειτα, να στείλεις email που θα του παρουσιάζεις την μαγευτική τοποθεσία που βρίσκεται. Στη συνέχεια email με δραστηριότητες της περιοχής. Tέλος email με παροχές του ξενοδοχείου και εμπειρίες πελατών. Αφού κερδίσεις την εμπιστοσύνη του, στέλνεις email με προσφορά, για να κάνει κράτηση.
- Ακολουθία από προσωποποιημένα emails πελατών. Για να αυξήσεις τις επαναλαμβανόμενες κρατήσεις μπορείς να χτίσεις μια σειρά από τα εξής emails. Αρχικά email αξιολόγησης εμπειρίας. Email με νέες παροχές και δραστηριότητες του ξενοδοχείου και της περιοχής. Συνεχίζεις με email για early bird κράτηση. Στέλνεις αυτόματα χρόνια πολλά όταν έχει γενέθλιά. Κλείνεις με μικρά δωράκια, όπως δωρεάν πρωινό στο κρεβάτι και λοιπές παροχές, που θα τον κερδίσουν.
Το automated email marketing για Ξενοδοχεία έχει μεγάλη διάρκεια ζωής, μπορεί να πάρει από εβδομάδες έως και μήνες.
Επικοινώνησε με τους Email Marketing Experts της SocialMe και δες τις κρατήσεις σου ν’ αυξάνονται.