Είναι δύσκολο για έναν ξενοδόχο να βρει χρόνο, για ν’ ασχοληθεί με το Digital Marketing του Hotel Website του. Υπάρχουν εκατοντάδες προτεραιότητες μέσα σε ένα τόσο πολυάσχολο πρόγραμμα, που δεν του αφήνει χρόνο για να σχεδιάσει ένα Marketing Plan. Πολλές φορές παρατηρούμε ότι τα ξενοδοχεία, ενώ κινούνται σε ένα άκρως ανταγωνιστικό κλάδο με ισχυρή παρουσία ανταγωνιστών στα social media, δε δίνουν την πρέπουσα σημασία.
Στη SocialMe, έχοντας ασχοληθεί συστηματικά με το Hotel Marketing, γνωρίζουμε στην πράξη πόση διαφορά μπορεί να κάνει μια Digital Marketing Checklist, όταν εφαρμοστεί.
Σε μια εποχή όπου οι περισσότερες κρατήσεις γίνονται online οι ξενοδόχοι οφείλουν να εντάξουν στο στρατηγικό τους πλάνο το Digital Marketing. Σκέψου ότι πλέον όλες οι πωλήσεις ενός ξενοδοχείου γίνονται online. Μπορεί να γίνουν άμεσα στο website του ξενοδοχείου κι έμμεσα μέσω Booking, Expedia Airbnb κλπ ή μέσω τηλεφώνου και email. Θα μπορούσε ισχυριστεί κανείς ότι το τηλέφωνο δεν είναι online πώληση και θα συμφωνούσαμε, εν μέρει. Το θέμα είναι όμως, πώς βρήκε το τηλέφωνο σου ο ενδιαφερόμενος; Φυσικά, μέσω κάποιου post, κάποιας πλατφόρμας ή της ιστοσελίδας σου.
Για να σε βοηθήσουμε ν’ αυξήσεις τις κρατήσεις στο ξενοδοχείο σου φτιάξαμε μια Checklist, που χρειάζεται να ενσωματώσεις στο πλάνο σου και να επενδύσεις σε κάποιους πόρους. Μείνε συντονισμένος με το Blog μας, γιατί κάθε φορά θα αναλύουμε και ένα χαρακτηριστικό από τη checklist μας, συνθέτοντας σταδιακά ένα ολοκληρωμένο οδηγό για το ξ ενοδοχείο σου. Σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε για το Hotel Website σου.
Έχεις UX (User Experience) Friendly Hotel Website;
Ας αρχίσουμε από τα βασικά. Ας ξεκινήσουμε με το κύριο μέσο που χρησιμοποιείς για κρατήσεις, το Hotel Website σου! Μια από τις πιο σημαντικές ερωτήσεις που καλείσαι να απαντήσεις είναι αν η ιστοσελίδα σου έχει σχεδιαστεί για να βελτιστοποιεί την εμπειρία του χρήστη (UX). Με άλλα λόγια, είναι εύκολη η χρήση του ιστότοπού σου (περιήγηση); Υπάρχει σαφήνεια και αρκετό περιεχόμενο που απαντάει στις απορίες των επισκεπτών; Οι ίδιες ερωτήσεις ισχύουν και για τα κινητά.
Είναι η ιστοσελίδα σου απόλυτα Responsive σε Κινητά;
Δεν νοείται πλέον μια ιστοσελίδα να μην είναι το ίδιο φιλική τόσο σε desktop όσο και σε mobile μορφή. Οι κρατήσεις από κινητές συσκευές έχουν αυξηθεί κατά 1700% τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Οι επισκέπτες έχουν πλέον πέντε φορές περισσότερες πιθανότητες να εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σου εάν δεν είναι φιλικός προς τα κινητά. Αν δεν έχεις παρατηρήσει και εσύ ανάλογη ανταπόκριση από κρατήσεις μέσω κινητού, μάλλον χρειάζεται να αναθεωρήσεις την αποτελεσματικότητα του Hotel Website σου. Μάθε πώς μπορείς να σχεδιάσεις μια φιλική ιστοσελίδα, εστιασμένη στους στόχους και στις ανάγκες σου.
Χρησιμοποιείς ελκυστικό φωτογραφικό υλικό που αναβαθμίζει το Brand σου;
Βεβαιώσου ότι η ιστοσελίδα σου περιέχει εικόνες, με τις οποίες μπορεί να συσχετιστεί ένας δυνητικός πελάτης σου. Η ύπαρξη εικόνων υψηλής ανάλυσης είναι ιδιαίτερα σημαντική. Οι έρευνες δείχνουν ότι τα ξενοδοχεία που χρησιμοποιούν φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης έχουν 225% περισσότερες πιθανότητες να λάβουν περισσότερες κρατήσεις. Αυτό που χρειάζεσαι λοιπόν σίγουρα, είναι να αναδείξεις την ομορφιά του ξενοδοχείου σου, μέσα από την ιστοσελίδα σου. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να το κάνεις αυτό από μια φωτογράφιση υψηλών προδιαγραφών από τους επαγγελματίες φωτογράφους της SocialMe. Το ποιοτικό υλικό, που θα αποκτήσεις, θα το ενσωματώσεις στην Hotel Website σου, ενισχύοντας ιδιαίτερα το Brand σου.
Είναι η ιστοσελίδα σου σχεδιασμένη, για να εξασφαλίζει περισσότερες κρατήσεις;
Το πιο σημαντικό είναι το Hotel Website σου να είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να εστιάζει στις κρατήσεις. Βεβαιώσου ότι η διαδικασία κράτησης είναι σαφής, συγκρίνει διαφορετικούς τύπους δωματίων και είναι προσβάσιμη από οποιαδήποτε σελίδα. Σε συμβουλεύουμε να έχεις ενσωματωμένη μια μηχανή κρατήσεων στην ιστοσελίδα σου, για να εξασφαλίσεις άμεσες κρατήσεις. Παρέχει στο κοινό σου με αυτό τον τρόπο την ελευθερία να αυτοεξυπηρετούνται, οποιαδήποτε στιγμή. Πολλές φορές, προτού αποφασίσουμε για μια κράτηση, ελέγχουμε ημερομηνίες, τύπους δωματίων και κόστη. Αυτό το προνόμιο το προσφέρει μια μηχανή κρατήσεων. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος, για να βελτιώσεις την εμπειρία των χρηστών, από το να προσφέρεις μια εξαιρετική εμπειρία κρατήσεων!
Επικοινώνησε μαζί μας, για μια δωρεάν αξιολόγηση της ιστοσελίδας μας, εδώ.