Στο προηγούμενο μας άρθρο είδαμε ποσό σημαντικό είναι το Hotel Website, για να αυξήσουμε τις κρατήσεις μας. Σε αυτό το άρθρο θα πάμε ένα βήμα πιο πίσω. Για να έχεις κρατήσεις πρέπει να εξασφαλίσεις ότι θα έχεις ένα αρκετά μεγάλο όγκο επισκεπτών, που θα ενδιαφερθεί για το ξενοδοχείο σου. Για να μπορέσεις να εξασφαλίσεις αυτόν τον αριθμό επισκεπτών, πρέπει να εμφανίζεσαι ψηλά στα αποτελέσματα της Google.
Αυτό όμως, πώς μπορείς να το πετύχεις; Ακολουθώντας μια στοχευμένη στρατηγική SEO και PPC διαφήμισης της Ιστοσελίδα σου!
Όσο αναφορά το SEO είναι ένας τρόπος για να αυξήσεις την οργανική απήχηση της ιστοσελίδας σου. Εφαρμόζοντας άρτια τις τεχνικές SEO, η Google σε αξιολογεί θετικά και ανεβάζει την ιστοσελίδα σου σε υψηλότερη θέση. Αυτό συμβαίνει κάθε φορά που ένας χρήστης αναζητά ένα σχετικό keyword. Όσο αναφορά τη PPC διαφήμιση, είναι ένα σύνολο τεχνικών marketing, κατά τις οποίες χρησιμοποιείς υπηρεσίες της Google, για να συμπεριληφθείς επί πληρωμή στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων.
Πώς χρησιμοποιείς το SEO για το Ξενοδοχείο σου
Οι μηχανές αναζήτησης που χρησιμοποιούμε, όπως η Google, είναι το μέσο που απαντάνε καθημερινά στις εκάστοτε ανάγκες των χρηστών. Για παράδειγμα, όταν θέλουμε να κλείσουμε ένα δωμάτιο στη Σαντορίνη, θα αναζητήσουμε στη Google τις λέξεις «Ξενοδοχεία Σαντορίνη». Με βάσει αυτήν την αναζήτηση και τους όρους που βάλαμε (keywords), η Google θα μας παραθέσει τις πιο σχετικές ιστοσελίδες. Φυσικά όμως, τα ξενοδοχεία στη Σαντορίνη μπορεί να είναι δεκάδες. Το ερώτημα είναι γιατί να επιλέξει η Google να εμφανίσει πρώτο το δικό σου ξενοδοχείο και όχι κάποιο ενός ανταγωνιστή; Η απάντηση είναι γιατί εσύ θα έχεις φροντίσει να εφαρμόσεις τεχνικές SEO.
Τεχνικές SEO για το Ξενοδοχείο σου
Πάμε να δούμε τις πιο σημαντικές τεχνικές, που χρειάζεται να εφαρμόσεις, για να βελτιστοποιήσεις οργανικά την ιστοσελίδα σου για την Google.
- Technical SEO: Περιλαμβάνει βελτιστοποιήσεις στη δομή των urls, της πλοήγησης, του XML Sitemap, της ασφάλειας με SSL και HTTPS, του Website Speed και του Mobile Responsiveness.
- On-Page SEO: Περιλαμβάνει τη σωστή επιλογή και τοποθέτηση keywords, μέσα στην ιστοσελίδα. Εδώ χρειάζεται προσεκτική επιλογή των επικεφαλίδων, των ετικετών και των alt text στις εικόνες. Μίλα με έναν ειδικό της SocialMe, για να σε βοηθήσει.
- Off-Page SEO: Αφορά το σύνολο των συνεργασιών με bloggers, influencers, media και εταιρείες, οι οποίοι δημιουργούν αναφορές, που οδηγούν στην ιστοσελίδα σου.
Πώς χρησιμοποιείς τη PPC διαφήμιση για το Ξενοδοχείο σου
Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν χιλιάδες ανταγωνιστές σου, που αξιοποιούν την PPC διαφήμιση, για να εμφανίζονται πρώτοι στα αποτελέσματα της Google. Αν δεν το γνωρίζεις, αρκεί να αναζητήσεις τις λέξεις κλειδιά, που σε ενδιαφέρουν και να παρατηρήσεις τα αποτελέσματα, που θα εμφανιστούν. Στο ίδιο παράδειγμα λοιπόν με πριν, παρατηρούμε ότι στην εικόνα, που ακολουθεί, τα πρώτα τέσσερα αποτελέσματα είναι όλα διαφημιστικά. Μη μένεις πίσω και άρχισε τις δικές σου διαφημίσεις, με την βοήθεια των Experts της SocialMe.
Συμβουλές για PPC διαφημίσεις
- Σύνδεσε το με τα Google Analytics: Για να έχεις τον πλήρη έλεγχο των PPC διαφημίσεων σου, καθώς και το τι απόδοση είχαν χρειάζεται να ενσωματώσεις τα google analytics.
- Επίλεξε ποιες υπηρεσίες της Google είναι αποδοτικότερες για εσένα: H Google προσφέρει τη δυνατότητα να εμφανίζεσαι πρώτος στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης. Επίσης, όμως, προσφέρει τη δυνατότητα να εμφανιζεσαι με τη μορφή διαφημιστικού banner, σε συνεργαζόμενα site.
- Σχεδίασε πολλαπλές PPC διαφημίσεις: Προκειμένου να πετύχεις το καλύτερο αποτέλεσμα, χρειάζεται πρώτα να πειραματιστείς με τις διαφημίσεις σου. Σχεδίασε εναλλακτικές διαφημίσεις, για να μπορέσεις σε βάθος ενός μηνός να γνωρίζεις ποιες αποδίδουν περισσότερο.
- Βελτιστοποίησε τις καμπάνιες σου: Μια PPC διαφήμιση στη Google δε στήνεται μια φορά και μετά αποδίδει μόνη της. Χρειάζεται καθημερινό έλεγχο, για να δεις ποια keywords φέρνουν κρατήσεις, πόσο κοστίζουν και τι αλλαγές πρέπει να κάνεις.
- Χρειάζεσαι να δώσεις την ίδια έμφαση σε SEO και PPC: Η μια τεχνική δεν αναιρεί την άλλη. Μια ολοκληρωμένη στρατηγική marketing ενός ξενοδοχείου χρειάζεται και τις δυο καθώς αλληλοσυμπληρώνονται.
Αν εξακολουθείς να δυσκολεύεσαι με τις τεχνικές SEO και PPC διαφημίσεων, μην ανησυχείς, γι’ αυτό είμαστε εδώ! Μάθε πώς μπορείς να αξιοποιήσεις ολοκληρωμένες υπηρεσίες Hotel Marketing σε πακέτο με την βοήθεια της SocialMe. Όταν σχεδόν το 60% των κρατήσεων, σε παγκόσμια κλίμακα, πραγματοποιούνται πλέον online, καταλαβαίνεις την αναγκαιότητα να έχεις μια ιδανική διαδικτυακή παρουσία.
Επικοινώνησε μαζί μας, για μία δωρεάν αξιολόγηση της ιστοσελίδας σου, εδώ.