Στα προηγούμενα άρθρα μας ξεκινήσαμε με μια checklist για ένα πετυχημένο Digital Marketing εστιασμένο στον Ξενοδοχειακό κλάδο. Ήδη έχουμε μιλήσει για ένα ολοκληρωμένο Hotel Website και για ένα στοχευμένο SEO και PPC διαφήμιση. Σου προτείνουμε να τα διαβάσεις, προτού περάσεις στο τρίτο μέρος της Checklist μας, που είναι τα Social Media για Ξενοδοχεία.
Κάθε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης έχει τη δυνατότητα να αποφέρει μια νέα κράτηση στο ξενοδοχείο σου. Η κάθε μια όμως, χρειάζεται σωστή χρήση, βασισμένη σε ενιαία στρατηγική και φυσικά αφοσίωση. Όλοι οι χρήστες μπορούν να αποτελέσουν εν δυνάμει πελάτες του ξενοδοχείου σου, αλλά σίγουρα δεν έχουν όλοι τις ίδιες πιθανότητες να πραγματοποιήσουν μια κράτηση.
Μέχρι τώρα, είναι προφανές ότι ο βασιλιάς των Social Media είναι το Facebook, μαζί με το Instagram. Αυτές οι πλατφόρμες έχουν τους περισσότερους και πιο ενεργούς χρήστες που μπορείς να απευθυνθείς. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε τους καλύτερους τρόπους, για να προσελκύσεις τους χρήστες του Facebook.
1) Μη φοβάσαι να διασκεδάσεις μαζί με το κοινό σου.
Δεν υπάρχει τίποτα κακό στο να ανεβάζεις μερικά πιο ανάλαφρα post, μερικές φορές μέσα στο μήνα. Το να προωθείς συνέχεια τα δωμάτια και τις παροχές σου, συχνά κουράζει το κοινό. Μπορείς να αυξήσεις την αλληλεπίδραση μαζί τους, με αναρτήσεις σχετικές με τα ταξίδια ή την περιοχή γενικότερα. Προσπάθησε να προσθέσεις κάποιες αστείες πινελιές στο περιεχόμενο σου, γιατί είναι σίγουρο ότι το κοινό θα ανταποκριθεί σε αυτές. Οι επαγγελματίες της SocialMe αναλαμβάνουν να δημιουργούν στοχευμένα κείμενα (copywriting) σε Social Media για Ξενοδοχεία.
2) Χρησιμοποίησε τακτικά φωτογραφίες ή Video
Οι φωτογραφίες καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο στο newsfeed και τραβούν την προσοχή του αναγνώστη πολύ πιο εύκολα. Οι φωτογραφίες μπορούν επίσης να έχουν πολύ μεγαλύτερη επίδραση στη φαντασία και το συναίσθημα ενός ατόμου. Το ίδιο και ακόμα περισσότερα ισχύουν για τα Video. Tα video είναι ο πιο αποδοτικός τύπος ανάρτησης αποδεδειγμένα. Αν θέλεις να αυξήσεις λοιπόν την απήχηση των δημοσιεύσεων σου μπορείς να τραβήξεις πλάνα, μέσα από το ξενοδοχείο σου.
Ένα drone έχει τη δυνατότητα να τραβήξει εξωτερικά πλάνα ή να αποτυπώσει την γύρο περιοχή. Ένα επαγγελματικό βίντεο μπορεί να δημιουργήσει μια ξεχωριστή εμπειρία για το χρήστη στα Social Media για Ξενοδοχεία. Μάλιστα, μπορεί να αποτελέσει και το ερέθισμα, για να πραγματοποιήσει μια κράτηση. Το ξενοδοχείο σου θα πρέπει να προσφέρει πολλές ευκαιρίες, για να δημοσιεύσεις εξαιρετικές φωτογραφίες και video. Σκέψου τις αναδημοσιεύσεις από τους επισκέπτες και το προσωπικό. Επιπλέον, σκέψου την φωτογραφική αποτύπωση των παροχών και των ανέσεων, που προσφέρεις, όπως το εστιατόριο, το lobby, το spa, η πισίνα, το sky bar κλπ.
3) Παραμετροποίησε το menu του Facebook Page σου
Το ήξερες ότι μπορείς να διασυνδέσεις το TripAdvisor με το Facebook Page σου; Το Facebook σου δίνει τη δυνατότητα να παραμετροποιήσεις το menu σου, προσθέτοντας ή αφαιρώντας tabs. Συγκεκριμένα, μπορείς να προσθέσεις tabs με TripAdvisor reviews, Instagram feed, προσφορές, Facebook hotel booking, χάρτη και δωμάτια. Με άλλα λόγια μπορείς να παραμετροποιήσεις το Facebook Page σου, με μια καθοδήγηση από έναν επαγγελματία marketer, ώστε να αναδεικνύει τις σημαντικότερες πληροφορίες του ξενοδοχείου σου. Δημιουργείς τις καταλληλότερες συνθήκες, για σε γνωρίσει καλύτερα ένας χρήστης και να μάθει για τις παροχές και τις προσφορές σου.
4) Ενθάρρυνε τους επισκέπτες να πραγματοποιούν check-in post στο ξενοδοχείο σου
Το ξέρεις ότι οι αναρτήσεις που είναι σχετικές με ταξίδια είναι η πρώτη προτίμηση των χρηστών; Συγκεκριμένα, τα “vacation post” καταλαμβάνουν το 51% των post στα Social Media. Είναι πιο πάνω από αναρτήσεις σχετικές με εξόδους, μουσική, φαγητό, κατοικίδια και οικογένεια. Αυτό το ποσοστό επιβεβαιώνεται και από τα stories. Το 42% των stories στο Facebook είναι από εμπειρίες διακοπών. Μπορείς λοιπόν, να αξιοποιήσεις τη δυναμική του Facebook, για να ενισχύσεις το Brand σου, μέσα από τις κοινοποιήσεις ή τα check-ins των επισκεπτών σου.
Τα social media για ξενοδοχεία είναι ένας πολύ δυναμικός κλάδος στην παγκόσμια αγορά. Έχουν γίνει εκατοντάδες έρευνες από ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς. Παρατηρείται άμεση συσχέτιση των καταναλωτικών τάσεων των χρηστών, σε σχέση με τους προορισμούς που επιλέγουν. Άρχισε να χρησιμοποιείς το Facebook πιο στρατηγικά, για να δεις αύξηση στις κρατήσεις σου.
Ανακάλυψε το ολοκληρωμένο πακέτο μας για Hotel Marketing, εδώ!