Το 2020 έχει πλέον μπει για τα καλά και ήρθε η στιγμή, για να αναπτύξεις τη μικρή σου επιχείρηση. Το κλειδί για την επιτυχία της κρύβεται στο digital marketing. Ήδη, θα έχεις ενημερωθεί για τις κορυφαίες στρατηγικές, που μπορείς να ακολουθήσεις αυτήν τη νέα χρόνια. Παρ’ όλα αυτά, μερικές από αυτές ενδεχομένως να πιστεύεις πως αφορούν μόνο μεγάλες επιχειρήσεις, κι όχι μικρές ή start up.
Μην ανησυχείς για κάτι τέτοιο όμως. Σε αυτό το άρθρο, σου δίνουμε μερικές χρήσιμες και απλές στρατηγικές, που μπορείς να εφαρμόσεις άμεσα στην επιχείρησή σου.
#01 Προσδιόρισε το Target Group σου
Όταν ξεκινάς να καταστρώσεις ένα πλάνο για το digital marketing της επιχείρησής σου, ανεξάρτητα αν είναι μικρή ή μεγάλη, θα πρέπει να ξεκινήσεις από μια έρευνα. Η έρευνα αυτή δε θα πρέπει να επικεντρωθεί μόνο στο SEO και στις λέξεις κλειδιά, που χρησιμοποιούν οι χρήστες.
Οι λέξεις κλειδιά είναι όντως σημαντικά στοιχεία, που πρέπει να τα ανακαλύψεις, αλλά πριν από αυτό θα πρέπει να μάθεις ποιους προσπαθείς να προσεγγίσεις. Το target group σου είναι όλοι αυτοί, που θα ενδιαφερθούν για το προϊόν ή την υπηρεσία σου και όταν ανακαλύψουν την επιχείρησή σου θα γίνουν πελάτες της. Στοιχεία όπως το φύλο, η ηλικία, και η ενασχόληση του target group σου θα σου δώσει χρήσιμες πληροφορίες για το πώς θα τους προσεγγίσεις. Τέτοιες πληροφορίες είναι η πλατφόρμα που χρησιμοποιούν, οι ώρες που είναι ενεργοί στο διαδίκτυο, αλλά και πώς το χρησιμοποιούν γενικότερα.
Αργότερα, και με τις πληροφορίες που θα λάβεις από το Google Analytics, θα μπορέσεις να κάνεις ακόμα καλύτερη στόχευση.
#02 Δώσε Βάση στο Visual Content
Στα social media κάθε χρήστης βομβαρδίζεται με ένα πλήθος πληροφοριών. Αυτό το κάνει πολύ δύσκολο για τις αναρτήσεις σου να ξεχωρίσουν από τις υπόλοιπες. Ένας καλός τρόπος είναι να χρησιμοποιήσεις τα γραφιστικά, για να τραβήξεις τα βλέμματα των χρηστών. Προτίμησε εικόνες υψηλής ανάλυσης, με γραφιστικά υψηλών προδιαγραφών. Ο χρήστης θα πρέπει με μία ματιά να καταλαβαίνει το περιεχόμενο, ώστε να διακρίνει αν η ανάρτηση αυτή τον ενδιαφέρει. Ένας καλός τρόπος, για να δημιουργήσεις οπτικό περιεχόμενα είναι τα infographics. Αυτά δεν είναι απλά εικόνες, καθώς παράλληλα, προσφέρουν και πληροφορίες που ο χρήστης θα βρει χρήσιμες.
Ένας ακόμα καλός τρόπος, για να δημιουργήσεις περιεχόμενο, που θα προσελκύσει κόσμο είναι η δημιουργία βίντεο. Αν και είναι πιο ακριβή πρακτική, από την δημιουργία στατικών εικόνων, είναι μια στρατηγική, που αποδίδει. Πλέον, οι ακόλουθοι των επιχειρήσεων επιθυμούν περισσότερο περιεχόμενο σε μορφή βίντεο.
#03 Εκμεταλλεύσου τα E-mail Automation
Στην περίπτωση που καλείς τους ακόλουθους της επιχείρησής σου να γραφτούν σε μία newsletter λίστα, τότε μην ξεχνάς να ενεργοποιήσεις τα e-mail automations. Αν πιστεύεις πως το e-mail δε χρησιμοποιείται πλέον για τη δημιουργία πωλήσεων, κάνεις λάθος. Το e-mail έχει ακόμα υψηλά ποσοστά δημιουργίας πωλήσεων, υψηλότερα και από τα social media. Έτσι, καλωσόρισε όσους γράφονται στα newsletters σου, όσο πιο γρήγορα μπορείς. Τα e-mail automations σου προσφέρουν αυτή τη λύση, μιας και θα αποστείλουν αυτόματα το e-mail που έχεις ετοιμάσει από πριν.
#04 Μην Παραμελείς το Google My Business
Ένας εύκολος τρόπος, για να ενισχύσεις το SEO της μικρής σου επιχείρησης είναι να την καταχωρήσεις στο Google My Business. Το προφίλ της εκεί, μαζί με τις κριτικές των πελατών, θα δώσουν ώθηση στην παρουσία της στις μηχανές αναζήτησης. Επιπρόσθετα, το Google My Business επιδρά πολύ θετικά στο local SEO.
#05 Το LinkedIn ως Εργαλείο, για την Ενίσχυση του SEO
Αν χρησιμοποιείς LinkedIn, μην ξεχάσεις να βάλεις την διεύθυνση της ιστοσελίδας σου στις πληροφορίες σου. Αν και αρχικά μπορεί να μην σου φανεί πως θα κάνει διαφορά, στην πραγματικότητα, σου δίνει πολύτιμα backlinks, τα οποία βελτιώνουν το SEO.
Αυτές είναι μερικές μόλις ενέργειες, που μπορείς να κάνεις σήμερα, για να ενισχύσεις τη μικρή σου επιχείρηση. Το SEO και το Social media marketing είναι καθοριστικοί παράγοντες, που θα κάνουν την επιχείρησή σου να ξεχωρίσει.
Επικοινώνησε μαζί μας, για μια δωρεάν εκτίμηση της Digital Marketing εικόνας σου, εδώ!