Τα e-shops πλέον αποτελούν μια απαραίτητη επέκταση για κάθε επιχείρηση. Όλο και περισσότεροι χρήστες του Διαδικτύου θέλουν να πραγματοποιούν τις αγορές τους από την άνεση του σπιτιού τους. Έτσι, κάθε επιχείρηση που θέλει να εκμεταλλευτεί αυτή την τάση πρέπει να δημιουργήσει κι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Παρ’ όλα αυτά, η ανάπτυξη ενός λειτουργικού e-shop δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αν έχεις ήδη ένα, τότε μπορείς να ακολουθείς απλές και πρακτικές συμβουλές για τη βελτιστοποίηση του. Αν, όμως, ξεκινάς τώρα την ανάπτυξη του, θα πρέπει να αποφασίσεις σε ποια πλατφόρμα θες να το δημιουργήσεις.
Παρακάτω, θα μάθεις τις βασικές πληροφορίες για τις καλύτερες πλατφόρμες για τη δημιουργία ενός e-shop. Σύγκρινε τα κι αποφάσισε ποια πλατφόρμα σου δίνει τα καλύτερα πλεονεκτήματα.
#1 Shopify
Το Shopify είναι ίσως η πιο γνωστή πλατφόρμα για την ανάπτυξη ενός e-shop. Αυτή τη στιγμή, υπολογίζεται ότι πάνω από 800.000 ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν δημιουργηθεί σε αυτό. Σε αυτήν την πλατφόρμα μπορείς να δημιουργήσεις εύκολα ένα κατάστημα μιας και σου προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις. Για παράδειγμα, στο Shopify μπορείς να βρεις έτοιμα θέματα, που δίνουν μια επαγγελματική εικόνα στο e-shop σου. Επίσης, μέσω του Shopify έχεις τη δυνατότητα να αγοράσεις ένα domain name, κι έτσι να γλιτώσεις τη χρονοβόρα αναζήτηση ενός καλού παρόχου.
#2 Magento
Ακόμα μια δημοφιλής επιλογή για την ανάπτυξη ενός e-shop είναι το Magento. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα έχει γίνει γνωστή για τις εξαιρετικές υπηρεσίες που προσφέρει, όπως είναι η διαχείριση των παραγγελιών και προηγμένα analytics. Το Magento μπορεί να προσαρμοστεί για τα e-shop κάθε βιομηχανίας. Ωστόσο, οι υπηρεσίες και τα θέματα το κάνουν την πιο ιδανική επιλογή για e-shop, που σχετίζονται με τη μόδα και το φαγητό. Σε κάθε περίπτωση, με το Magento μπορείς να εφαρμόσεις όλα τα μυστικά για την επιτυχία του ηλεκτρονικού σου καταστήματος.
#3 WooCommerce
Το WooCommerce διαφέρει λίγο από τις προηγούμενες πλατφόρμες μιας και δεν μπορεί να σταθεί μόνο του. Για να το χρησιμοποιήσεις, θα πρέπει επίσης να αναπτύξεις μια ιστοσελίδα στο WordPress. Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του WooCommerce είναι ότι η εγκατάσταση του είναι δωρεάν, όπως και ορισμένα από τα έτοιμα θέματά του. Με αυτό τον τρόπο, μπορείς να δημιουργήσεις ένα e-shop χωρίς μεγάλο κόστος, και στη συνέχεια να το ενισχύσεις με διάφορα plugin. To WooCommerce αποτελεί μια ευέλικτη επιλογή με αρκετές δυνατότητες.
#4 Wix
Το Wix είναι μια γνωστή πλατφόρμα για την ανάπτυξη ιστοσελίδων και e-shop. Λειτουργεί με έναν εύκολο και διαισθητικό τρόπο μιας και χρησιμοποιεί το drag and drop των διαφορετικών στοιχείων. Με το Wix, μπορείς να δημιουργήσεις ένα καλαίσθητο ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο μάλιστα μπορεί να προβληθεί τέλεια και στις φορητές συσκευές. Αυτό σου ανοίγει το δρόμο για το mobile marketing, το οποίο πλέον είναι αρκετά αποδοτικό. Παρ’ όλα αυτά, το Wix δεν διαθέτει τόσα plugin όσο άλλες πλατφόρμες, και για το λόγο αυτό, ίσως να μη μπορέσεις να βρεις αυτό που ψάχνεις.
#5 Squarespace
Το Squarespace είναι μια πλατφόρμα που θυμίζει αρκετά το Wix, μιας και πρόκειται για ακόμα μια πλατφόρμα για την ανάπτυξη ιστοσελίδων. Το μεγάλο θετικό του είναι ότι δεν απαιτεί γνώσεις προγραμματισμού και έχει μια πληθώρα από θέματα, για να δώσεις μια ξεχωριστή όψη στο e-shop σου. Ωστόσο, το Squarespace δε διαθέτει μια δική του εφαρμογή ηλεκτρονικού καταστήματος. Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να βρεις μια third-party εφαρμογή, που να σου δίνει τις λειτουργίες, που χρειάζεσαι.
#6 BigCommerce
Η πλατφόρμα BigCommerce σου δίνει εξαιρετικές λειτουργίες, παρόλο που το βασικό της πακέτο είναι το πιο ακριβό σε σχέση με τις υπόλοιπες πλατφόρμες. Ωστόσο, το λίγο υψηλότερο ποσό αξίζει μιας και σου προσφέρει αυτόματη βελτιστοποίηση εικόνων και προηγμένα analytics. Παράλληλα, το BigCommerce είναι η πλατφόρμα, που μπορεί να υποστηρίξει άρτια ένα e-shop, ανεξάρτητα από τη βιομηχανία του.
Η ανάπτυξη ενός επιτυχημένου e-shop αποτελεί μια πρόκληση. Συμπλήρωσε τη φόρμα για να έρθεις σε επικοινωνία με τους ειδικούς της SocialMe για άμεσες λύσεις, που φέρνουν αποτελέσματα.