Πλέον, τα e-shop έχουν ξεκινήσει να δέχονται όλο και περισσότερους επισκέπτες. Παράλληλα όμως, καθημερινά ανοίγουν και καινούργια ηλεκτρονικά καταστήματα που διεκδικούν την προσοχή του κοινού. Για το λόγο αυτό, η αποδοτικότητα του web design του e-shop σου έχει γίνει ο πιο κρίσιμος παράγοντας για την επιτυχία του. Μια από τις διεργασίες που θα πρέπει να βελτιστοποιήσεις άμεσα στο κατάστημά σου είναι το checkout. Μόλις το κάνεις, θα βοηθήσεις τους επισκέπτες σου να πραγματοποιούν τις αγορές τους και θα αυξήσεις το conversion rate του e-shop σου.
#1 Δείξε Οπτικά την Πρόοδο της Διαδικασίας
Πολλοί από τους χρήστες που φτάνουν στην ιστοσελίδα σου, την επισκέπτονται για πρώτη φορά. Έτσι, αν θελήσουν να αγοράσουν κάτι, όλη η διαδικασία τους είναι πρωτόγνωρη. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να βάλεις οπτικά σημάδια που να δείχνουν την πρόοδο στο checkout. Με τα σημάδια αυτά, τους καθησυχάζεις και τους βοηθάς να συνεχίσουν παρακάτω.
#2 Βελτιστοποίησε το Checkout για τις Φορητές Συσκευές
Γνωρίζεις πλέον πολύ καλά πως ένα μεγάλο μερίδιο του κοινού σου χρησιμοποιεί φορητές συσκευές για τις αγορές του. Έτσι, το design του e-shop σου θα πρέπει να προσαρμοστεί σε αυτά τα καινούργια δεδομένα. Η βελτιστοποίηση για κινητά τηλέφωνα πρέπει να επεκτείνεται και στο mobile marketing αλλά και στη διαδικασία του checkout.
#3 Μην τους Ζητήσεις Εγγραφή πριν το Checkout
Γενικά, η εγγραφή στην ιστοσελίδα σου είναι ένας από τους παράγοντες που σταματάει τους χρήστες από το να ολοκληρώσουν την αγορά τους. Αν θέλεις να τους βάλεις στην mailing list σου για μελλοντικές αγορές, τότε ζήτησέ το μετά την ολοκλήρωση του checkout. Για να τους δώσεις το κίνητρο να εγγραφούν, δώσε τη δυνατότητα να ελέγχουν την πρόοδο της παραγγελίας τους αλλά κι ένα κουπόνι για την επόμενη αγορά τους.
#4 Υπενθύμισε τις Προσφορές σου
Όταν ένας χρήστες έχει φτάσει στο checkout, τότε είναι προδιατεθειμένος να πραγματοποιήσει κι άλλες αγορές. Έτσι, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτή την οθόνη για να του προωθήσεις κι άλλα προϊόντα. Για παράδειγμα, αν πρέπει να συμπληρώσει κάποιο ποσό για τα δωρεάν μεταφορικά έξοδα, υπενθύμισέ του ότι του υπολείπεται αυτό το ποσό. Επίσης, μπορείς να του δείξεις ποια άλλα προϊόντα αγόρασαν οι υπόλοιποι επισκέπτες με το προϊόν που έχει στο καλάθι του.
#5 Δείξε στους Χρήστες ότι Ενδιαφέρεσαι για την Ασφάλειά τους
Η διαδικασία του checkout πρέπει να είναι ασφαλής, μιας και οι χρήστες συμπληρώνουν ευαίσθητα προσωπικά στοιχεία. Πέρα από τις ενέργειες που θα κάνεις για να ενισχύσεις την ασφάλεια, θα πρέπει επίσης να καθησυχάσεις και τους πελάτες σου. Τοποθέτησε σε εμφανές σημείο σήματα που να δείχνουν ότι έχεις ασχοληθεί με αυτό το κομμάτι.
#6 Επίτρεψε στους Χρήστες να Εκτυπώσουν ή να Σώσουν την Οθόνη Επιβεβαίωσης
Μπορεί με την ολοκλήρωση της αγοράς να στέλνεις e-mail επιβεβαίωσης, ωστόσο πολλοί χρήστες νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια αν μπορούν να εκτυπώσουν την τελική οθόνη. Η συγκεκριμένη αλλαγή είναι πολύ απλή, μιας και απαιτεί την προσθήκη ενός κουμπιού. Παρ’ όλα αυτά, θα ενισχύσεις το κλίμα εμπιστοσύνης με το κοινό σου.
#7 Στείλε ένα Follow up E-mail αν δεν Ολοκληρωθεί η Αγορά
Υπάρχει περίπτωση να δεις χρήστες που εγκαταλείπουν την αγορά τους κατά τη διαδικασία του checkout. Ο τρόπος για να τους επαναφέρεις αυτούς τους επισκέπτες στο e-shop σου είναι μέσω μιας καμπάνιας drip marketing. Με αυτήν, τους προσεγγίζεις εκ νέου σταδιακά και τους κερδίζεις σιγά-σιγά.
#8 Πρόσθεσε ένα Live Chat
Ο πιο απλός τρόπος για να λύσεις άμεσα κάθε πρόβλημα κι απορία που έχουν οι χρήστες για το checkout είναι να προσθέσεις ένα live chat. Με αυτή την ενσωμάτωση, ο επισκέπτης μπορεί απλά να πληκτρολογήσει και να λάβει άμεσα μια απάντηση. Με τα chatbot πλέον αυτή είναι μια πολύ απλή διαδικασία.
Ξεκίνησε να ενισχύεις τις πωλήσεις του e-shop σου μέσα από το σωστό web design και το πιο αποδοτικό social media marketing.
Συμπλήρωσε τη φόρμα για να αφήσεις έναν ειδικό της SocialMe να αναλάβει την ανάπτυξή του.