E-shop Design – Γνώρισε τις Καλύτερες Πρακτικές του
Το e-shop design είναι το Α και το Ω στην επιτυχία κάθε ηλεκτρονικού καταστήματος. Ακόμα κι αν έχεις μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ, δε θα δεις πωλήσεις εάν το e-shop δεν είναι καλοσχεδιασμένο. Γι’ αυτόν το λόγο, θα πρέπει να επενδύσεις στη δημιουργία ενός καλαίσθητου και μοντέρνου ηλεκτρονικού καταστήματος.
Σ’ αυτό το άρθρο, έχουμε συγκεντρώσει τις καλύτερες πρακτικές για επιτυχημένο και αποτελεσματικό e-shop design.
#1 Βάλε στο Επίκεντρο την Εμπειρία Χρήστη
Η εμπειρία χρήστη είναι μια λέξη-κλειδί στο e-shop design. Δεν είναι τυχαίο που τα ηλεκτρονικά καταστήματα με σχεδίαση που επικεντρώνεται σ’ αυτήν παρουσιάζουν έως και 400% μεγαλύτερο conversion rate. Με την εμπειρία χρήστη, φροντίζεις πως θα προσφέρεις μια μοναδική κι ευχάριστη εμπειρία στους χρήστες, μετατρέποντάς τους σε τακτικούς πελάτες.
#2 Εναρμόνισε το Design με την Ταυτότητα του Brand
Η προσέγγιση που θα πρέπει ν’ ακολουθήσεις στο e-shop design, θα πρέπει να δίνει προτεραιότητα στην ταυτότητα του brand. Μόνο έτσι θα έχεις ένα συνεκτικό αποτέλεσμα, πράγμα που αποτελεί το κρυφό συστατικό της επιτυχίας online. Το branding σου δείχνει την κουλτούρα της επιχείρησης, κι έτσι μπορείς να προσεγγίσεις τους χρήστες που είναι πιθανότερο να ενδιαφερθούν γι’ αυτά που προσφέρεις.
#3 Βοήθησε τους Χρήστες να Βρουν Εύκολα Αυτό που Ψάχνουν
Οι χρήστες θέλουν να είναι σε θέση να βρίσκουν αυτό που ψάχνουν με όσο το δυνατόν λιγότερα κλικ γίνεται. Σ’ αυτό το κομμάτι, παίζει σημαντικό ρόλο η σωστή διαμόρφωση της αρχικής σελίδας. Επιπλέον, θα πρέπει να υπάρχει μια μπάρα αναζήτησης σε εμφανές σημείο σε όλες τις σελίδες του e-shop.
#4 Ενημερώσου για τις Τάσεις στο E-shop Design
Οι τάσεις στο e-shop design μεταβάλλονται χρόνο με το χρόνο. Εάν θες να διατηρείς ένα μοντέρνο ηλεκτρονικό κατάστημα, θα ήταν καλό να ενημερώνεσαι συνεχώς για τις νέες τάσεις που κυριαρχούν. Έτσι, θα έχεις πάντα ένα φρέσκο σχεδιαστικό αποτέλεσμα που θα διατηρεί το ενδιαφέρον των επισκεπτών σου.
#5 Απλοποίησε το Checkout
Η διαδικασία του checkout πρέπει να είναι απλή και γρήγορη. Σε διαφορετική περίπτωση, θα παρατηρήσεις ένα μεγάλο ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού των αγορών. Οι χρήστες δε θέλουν να δίνουν περιττές πληροφορίες κατά τις αγορές τους, και γι’ αυτό θα πρέπει να μειώσεις τα πεδία μόνο στα απολύτως απαραίτητα. Ακόμα, δώσε τη δυνατότητα αγορών χωρίς τη δημιουργία λογαριασμού.
#6 Μείωσε τα Popups
Τα popups είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση. Από τη μια πλευρά, είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να ενημερώσεις τους επισκέπτες του e-shop για τρέχουσες προσφορές. Από την άλλη πλευρά όμως, μπορεί να γίνουν εκνευριστικά και να διώξουν τους επισκέπτες από το ηλεκτρονικό κατάστημα. Γι’ αυτόν το λόγο, σου προτείνουμε να μειώσεις τον αριθμό των popups.
#7 Πρόσφερε Preview και Γρήγορη Προβολή για τα Προϊόντα σου
Τέλος, μια καλή πρακτική είναι να προσφέρεις preview των προϊόντων σου. Μ’ αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες μπορούν να δουν εύκολα και γρήγορα τις βασικές πληροφορίες του προϊόντος. Έτσι, γίνεται η σύγκριση παρόμοιων προϊόντων ευκολότερη, πράγμα που μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερες πωλήσεις.
Μάθε ό,τι πρέπει να ξέρεις σχετικά με το e-shop design από τους ειδικούς της SocialME. Η ομάδα μας αναλαμβάνει με επαγγελματισμό το σχεδιασμό του ηλεκτρονικού σου καταστήματος για να προσφέρεις στους επισκέπτες του την καλύτερη εμπειρία. Επικοινώνησε μαζί μας για ν’ αναβαθμίσεις το e-shop σου άμεσα!