Το επίκεντρο κάθε ηλεκτρονικού καταστήματος είναι τα προϊόντα του. Έτσι, μαζί με τις συμβουλές για ένα εύχρηστο web design στο e–shop σου, θα πρέπει να ασχοληθείς και με το σχεδιασμό των σελίδων προϊόντων του.
Μάλιστα, οι σελίδες προϊόντων είναι τόσο σημαντικές, που έχουν τους δικούς τους σχεδιαστικούς κανόνες. Μέσα από αυτή τη διαδικασία στοχεύεις να αναδείξεις τα προϊόντα σου, να τα κάνεις ελκυστικά στο κοινό σου, και να τους ωθήσεις να ολοκληρώσουν τις αγορές τους.
Παρακάτω, θα μάθεις τα μυστικά, για να σχεδιάσεις την τέλεια σελίδα προϊόντος, που θα αυξήσει το conversion rate του e–shop σου.
#1 Χρησιμοποίησε Ένα Συνεκτικό Template
Η συνεκτικότητα είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία που συμβάλουν στην επιτυχία μιας ιστοσελίδας ή ενός e–shop. Ο χρήστης περιμένει να βρει τις συγκεκριμένες πληροφορίες που χρειάζεται στο σημείο που τις έχει συνηθίσει. Συνήθως, αν χρειαστεί να ψάξει για να τις βρει, θα εγκαταλείψει τη σελίδα, χωρίς να ολοκληρώσει την αγορά. Μάλιστα, ένα από τα κόλπα, για να αυξήσεις το conversion rate είναι να υιοθετήσεις τη διάταξη τύπου F. Σύμφωνα με αυτή, το περιεχόμενο τοποθετείται δίνοντας βαρύτητα στην αριστερή πλευρά της οθόνης. Για να πετύχεις τη συνεκτικότητα, δημιούργησε ένα template με τη διάταξη που σε βολεύει.
#2 Σχεδίασέ τη με Γνώμονα την Υπόλοιπη Ιστοσελίδα
Η σελίδα προϊόντος του e–shop σου είναι ένα κομμάτι ολόκληρης της ιστοσελίδας, παρόλο που έχει κεντρικό ρόλο. Έτσι, το οπτικό αποτέλεσμα θα πρέπει να είναι σύμφωνο με την αισθητική που έχεις υιοθετήσει. Σε κάθε περίπτωση, ο χρήστης θα πρέπει να αισθάνεται πως βρίσκεται μέσα σε ένα συγκεκριμένο κατάστημα, ακόμα και διαδικτυακά. Το συγκεκριμένο κομμάτι έχει σχέση με το branding που έχεις αναπτύξει για το e–shop σου.
#3 Δώσε Προτεραιότητα στις πιο Σημαντικές Πληροφορίες
Εκτός από τα γραφικά στοιχεία που διαμορφώνουν τη σελίδα προϊόντος, κάθε χρήστης αναζητά συγκεκριμένες πληροφορίες. Τέτοιες είναι το όνομα του προϊόντας, η περιγραφή του, η τιμή, η διαθεσιμότητά του, αλλά και τα έξοδα αποστολής. Ιεράρχησε όλες αυτές τις πληροφορίες και τοποθέτησέ τες μέσα στη σελίδα σύμφωνα με τη σημασία τους. Ακόμα, επίλεξε έντονες γραμματοσειρές για τις σημαντικές πληροφορίες, ώστε να γίνονται άμεσα αντιληπτές από τους χρήστες.
#4 Τόνισε τα Calls to Action
Πλέον, γνωρίζεις τη σημασία των calls to action για την πραγματοποίηση των διάφορων ενεργειών μιας ιστοσελίδας. Όταν ένας χρήστης δει ένα κουμπί, που τον παρακινεί να ολοκληρώσει την ενέργεια, τότε υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να το κάνει. Θυμήσου πως τα κουμπιά για την προσθήκη στο καλάθι αγορών θα πρέπει να είναι όσο πιο εμφανή γίνεται και να ξεχωρίζουν με μια μόνο ματιά. Επίσης, χρησιμοποίησε κεφαλαία γράμματα και μια έντονη γραμματοσειρά.
#5 Προσπάθησε να Πεις μια Ιστορία με τις Εικόνες Προϊόντων
Οι τελευταίες τάσεις στο σχεδιασμό ενός e–shop απαιτούν μια δυναμική προσέγγιση για την παρουσίαση των προϊόντων. Για παράδειγμα, πλέον, μπορείς να χρησιμοποιήσεις GIFs ή διάφορα σύντομα βίντεο, που να αναδεικνύουν το προϊόν και τις λειτουργίες του. Παράλληλα, μια καλή συμβουλή είναι να προσπαθήσεις να ενσωματώσεις μια ιστορία μέσα από αυτή την παρουσίαση. Δείξε στους χρήστες πώς θα μπορούσε να χωρέσει αυτό το συγκεκριμένο προϊόν στην καθημερινότητά τους.
#6 Δοκίμασε να Ενσωματώσεις User Generated Content
Μια ακόμα ιδέα, για να κάνεις τις σελίδες των προϊόντων σου πιο δυναμικές, είναι να χρησιμοποιήσεις user generated content από τα social media της επιχείρησής σου. Ενσωμάτωσε τις εικόνες αυτές μαζί με τις κριτικές των προηγούμενων πελατών σου, για να αναδείξεις ακόμα περισσότερο την ποιότητα των προϊόντων σου. Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες που επισκέπτονται το e–shop σου θα νιώσουν μέλη μιας κοινότητας ανθρώπων, πράγμα που θα τους διευκολύνει στην ολοκλήρωση των αγορών τους.
Η σελίδα προϊόντος είναι το κομμάτι της ιστοσελίδας σου, που συμβάλλει αποφασιστικά στη δημιουργία πωλήσεων. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να αφήσεις τους ειδικούς της SocialMe να ασχοληθούν με το σχεδιασμό της.
Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;
Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!