Το να κερδίσεις ένα ψηλό αριθμό επισκεπτών στην ιστοσελίδα της online επιχείρησης σου είναι σημαντικό και δείχνει ότι έχεις κάνει μια άρτια προσπάθεια να προωθήσεις το brand σου online. Μπορεί να έχεις ήδη κάνει καμπάνια στα social media ή να έχεις πληρώσει διαφημίσεις Google και να έχεις ήδη σημαντικό αριθμό κλικ.
Tι γίνεται όμως αν αυτή όλη η επισκεψιμότητα δεν μεταφράζεται σε πωλήσεις;
H επισκεψιμότητα, αν και είναι σημαντικός δείκτης επιτυχίας μιας online επιχείρησης, δεν μπορεί να εξασφαλίσει από μόνη της ότι θα έχεις και τις ανάλογες πωλήσεις, δυστυχώς. Εάν έχεις πολλούς επισκέπτες αλλά 0 πωλήσεις, μάλλον κάτι πάει Χ στην όλη διαδικασία μετατροπής των επισκεπτών σου σε ενδιαφερόμενους και τελικά σε πελάτες. Ορίστε 3 συχνοί λόγοι που συντελούν σε 0 πωλήσεις online επιχείρησης και πως να αυξήσετε τις πωλήσεις του eshop σας βελτιώνοντας τα πιο κάτω:
No.1: Η ιστοσελίδα σου είναι κακή από όλες τις πλευρές.
Eάν έχεις καταφέρει να φέρεις πολλούς επισκέπτες στην ιστοσελίδα σου μέσω εξωτερικών site αλλά αν σύμφωνα με τα στατιστικά, δεν φαίνονται να παραμένουν περισσότερο από λίγα δευτερόλεπτα, μάλλον υπάρχει θέμα με την εμφάνιση, την δομή, και την λειτουργικότητα της ιστοσελίδας σου. Μια ανεπαρκώς σχεδιασμένη ιστοσελίδα που φαίνεται μη επαγγελματική ή κολλάει συνέχεια, είναι ότι χειρότερο για έναν χρήστη ο οποίος θέλει να τσεκάρει τι έχει μέσα, προτού προβεί σε κάποια αγορά. Είναι σημαντικό λοιπόν να έχεις μια επαγγελματική, εμφανίσιμη και λειτουργική ιστοσελίδα που φαίνεται ελκυστική στους επισκέπτες–και σε αυτό μπορείς να αποταθείς σε εμάς, ιδιαίτερα αν η ιστοσελίδα σου είναι παλιά ή δεν σου φέρνει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
Νο.2: Δεν έχεις κάνει διαφήμιση στην σωστή αγορά στόχο.
Ακόμα ένας συχνός λόγος που έχεις υψηλή επισκεψιμότητα αλλά χαμηλές πωλήσεις, είναι γιατί δεν έχεις προωθήσει την επιχείρηση σου στην σωστή αγορά στόχο. Είναι πολύ πιο αποτελεσματικό να έχεις 1000 επισκέπτες που πραγματικά ψάχνουν και ενδιαφέρονται για το προϊόν ή την υπηρεσία που διαθέτεις, παρά 10.000 επισκέπτες, από τους οποίους, οι περισσότεροι έχουν πατήσει τυχαία κλικ ή δεν μπορούν να αγοράσουν για Χ ή Υ λόγο αυτά που διαθέτεις.
Για παράδειγμα, αν είσαι ινστιτούτο αισθητικής και νυχιών στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, θα ήταν σοφό να στοχεύσεις σε γυναίκες 18-60 ετών που μένουν στην πόλη της Θεσσαλονίκης παρά πανελλαδικά ή και στα δύο φύλλα.
Μην πέσεις στην παγίδα να διαφημίσεις μαζικά και αόριστα χωρίς να καθορίσεις τα χαρακτηριστικά της αγοράς στόχου που θέλεις να προσεγγίσεις π.χ γεωγραφική περιοχή, ηλικία, φύλο, ενδιαφέροντα, προτιμήσεις. Εφόσον η Google και social media όπως το Facebook σου δίνουν την δυνατότητα targeting όταν λανσάρεις μια πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια, είναι καλό να την εκμεταλλευτείς.
Νο.3: Το (πληρωμένο) traffic σoυ είναι ψεύτικο.
Eάν έχεις πληρώσει μια εταιρεία ή ελεύθερο επαγγελματία για αύξηση της επισκεψιμότητας σου αλλά οι πωλήσεις είναι μηδαμινές και δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια σημαντική αντίδραση π.χ δεν σου στέλνουν επισκέπτες email με σχόλια ή ερωτήσεις, υπάρχει μια πιθανότητα το traffic σου να μην προέρχεται από πραγματικούς χρήστες αλλά από bots και αυτόματα προγράμματα. Μπορεί να ακούγεται σοκαριστικό αλλά δυστυχώς, υπάρχουν αρκετοί στην Ελλάδα και το εξωτερικό που ακόμα χρησιμοποιούν τέτοιες ανήθικες πρακτικές. Υπάρχουν μερικά σημάδια που δείχνουν ότι το SEO και traffic που έχεις πληρώσει είναι ψεύτικο. Και αν δεν αποταθείς σε μια αξιόπιστη εταιρεία digital marketing όπως εμάς για αύξηση πραγματικών επισκεπτών και πιθανών πελατών, τα χρήματα και οι κόποι σου απλά θα πάνε χαμένοι.
Στην socialme.gr είμαστε σε θέση να αξιολογήσουμε έγκυρα και γρήγορα γιατί δεν έχεις τα αποτελέσματα που θέλεις από την online επιχείρηση σου. Επικοινωνήστε μαζί μας για εξατομικευμένη αξιολόγηση και λύσεις για να αυξήσεις την αποτελεσματικότητα της online επιχείρησης σου.