Μετά την πραγματοποίηση μιας αγοράς, κάθε χρήστης λαμβάνει κι ένα email επιβεβαίωσης. Παρόλο που αυτό το email αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της διαδικασίας, συνήθως είναι πολύ απλό και δεν περιλαμβάνει καμία επιπλέον πληροφορία.
Ωστόσο, το email επιβεβαίωσης είναι η τέλεια ευκαιρία για να δημιουργήσεις μια σχέση με το χρήστη και να τον ωθήσεις να επισκεφτεί ξανά το e-shop σου. Όταν ο χρήστης λαμβάνει αυτό το email είναι ήδη ορεξάτος για αγορές, κι έτσι είναι πιο πιθανό να επιλέξει να τις συνεχίσει.
Σε αυτό το άρθρο, θα μάθεις τεχνικές με τις οποίες το email επιβεβαίωσης θα γίνει σημαντικό κομμάτι του email marketing σου.
#1 Πρότεινε Παρόμοια Προϊόντα
Η απλούστερη και προφανέστερη επιλογή για το email επιβεβαίωσης είναι να προτείνεις παρόμοια προϊόντα. Οι προτάσεις σου μπορούν να είναι με βάση την κατηγορία του προϊόντος που αγόρασε ο χρήστης. Ωστόσο, αν θέλεις να δεις ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το website personalization. Σύμφωνα με αυτό, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το ιστορικό της πλοήγησης του χρήστη και να του προτείνεις προϊόντα που έχει ήδη δει στο e-shop σου.
#2 Πρόσφερε Κάτι Δωρεάν
Ένας ακόμα τρόπος για να κάνεις το email επιβεβαίωσης πιο ενδιαφέρον είναι να προσφέρεις κάτι στους παραλήπτες. Αυτό μπορεί να είναι ο,τιδήποτε σχετίζεται με τα προϊόντα σου, όπως για παράδειγμα ένα βίντεο, ένας οδηγός ή συμβουλές. Για παράδειγμα, αν το e-shop σου έχει είδη κουζίνας, μπορείς να ετοιμάσεις ένα μικρό e-book με συνταγές. Οι παραλήπτες αυτού του email θα το εκτιμήσουν και θα σχηματίσουν θετική εντύπωση. Σε κάθε περίπτωση, φρόντισε να το συμπεριλάβεις στο subject line, ώστε να αυξήσεις και το open rate του email.
#3 Στείλε ένα Κουπόνι για Μελλοντικές Αγορές
Η συγκεκριμένη τεχνική σχετίζεται με την προηγούμενη, αν και στοχεύει πιο άμεσα στη δημιουργία πωλήσεων. Πιο συγκεκριμένα, μπορείς να ευχαριστήσεις τον χρήστη για την αγορά του, και σαν δώρο να του προσφέρεις ένα κουπόνι για την επόμενη αγορά του. Αυτή η τεχνική του δίνει κίνητρο να επισκεφτεί ξανά το e-shop σου και να πραγματοποιήσει άμεσα κι άλλη αγορά. Αν θέλεις, μάλιστα, να του δώσεις ένα επιπλέον κίνητρο, μπορείς να βάλεις και ημερομηνία λήξης στο κουπόνι, ώστε να του προκαλέσεις το συναίσθημα ότι θα χάσει αν δεν το εκμεταλλευτεί.
#4 Παίξε Ένα Παιχνίδι
Ακόμα ένας ενδιαφέρον τρόπος για να μεταμορφώσεις το email επιβεβαίωσης είναι να ενσωματώσεις κάποιο παιχνίδι. Για παράδειγμα, αν έχεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με ρούχα, μπορείς να δημιουργήσεις ένα παιχνίδι «Συμπλήρωσε το look». Σε αυτό το παιχνίδι, τοποθετείς στο κέντρο το προϊόν που αγόρασε ο χρήστης και του δίνεις μερικές επιλογές για να κάνει ένα ολοκληρωμένο σύνολο. Φυσικά, κάθε επιλογή θα έχει και ένα link στη σελίδα του προϊόντος, ώστε να μπορεί να το προμηθευτεί άμεσα.
#5 Ζήτησε από τον Χρήστη να Αφήσει την Κριτική του
Σε πολλές περιπτώσεις, όπως στην περίπτωση των ξενοδοχείων και των εστιατορίων, οι κριτικές είναι πολύ σημαντικές. Έτσι, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το email επιβεβαίωσης, για να ζητήσεις από τους χρήστες να γράψουν την άποψή τους. Με αυτόν τον τρόπο, θα ενισχύσεις την παρουσία σου και μπορεί να κερδίσεις μελλοντικούς πελάτες.
#6 Δώσε Κίνητρο για να Μοιραστούν το E-shop σου στα Social Media
Πλέον, τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν τις ιδανικές πλατφόρμες για την προώθηση της επιχείρησής σου. Αν καταφέρεις να εκμεταλλευτείς το email επιβεβαίωσης και να δώσεις κίνητρο στους χρήστες να μοιραστούν το e-shop σου στα κοινωνικά τους δίκτυα, τότε θα αποκτήσεις την επιπλέον προβολή που χρειάζεσαι. Για παράδειγμα, δώσε ένα κουπόνι με κάθε share που θα γίνει από το email επιβεβαίωσης.
#7 Δημιούργησε μια Καμπάνια Drip Marketing
Το drip marketing είναι μια ενδιαφέρουσα στρατηγική και αποτελείται από μια σειρά email. Η αφορμή μπορεί να είναι η πορεία της παραγγελίας, αλλά ο τελικός στόχος είναι η δημιουργία μια σχέσης εμπιστοσύνης με τους χρήστες.
Κάθε πτυχή του e-shop σου μπορεί να σε βοηθήσει να μεγαλώσεις την επιχείρησή σου. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με τους ειδικούς της SocialME και να μάθεις για τα επόμενα βήματά σου.