Πλέον, για την προώθηση της επιχείρησής σου έχεις πολλές και διαφορετικές επιλογές. Για παράδειγμα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το παραδοσιακό email marketing ή να εκμεταλλευτείς τις δυνατότητες του social media marketing. Ο συνδυασμός αυτών των διαφορετικών τεχνικών μάλιστα, μπορεί να σου φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Ένας έξυπνος τρόπος για να μεγιστοποιήσεις τα αποτελέσματα του email marketing είναι να το συνδυάσεις με τη δύναμη που έχουν αποκτήσει οι influencers. Παρακάτω, θα ανακαλύψεις συγκεκριμένες τεχνικές, που θα μεταμορφώσουν τις καμπάνιες σου στο email και θα κάνουν τα newsletters σου ακόμα πιο ελκυστικά.
#1 Άφησε τον Influencer να Πει την Ιστορία του
Οι influencers έχουν καταφέρει να αποκτήσουν ένα μεγάλο κοινό στις πιο ανταγωνιστικές πλατφόρμες του Διαδικτύου, δηλαδή στα κοινωνικά δίκτυα. Για το λόγο αυτό, έχουν τεράστια εμπειρία στο να μεταφέρουν τις ιστορίες τους με τέτοιο τρόπο που να διατηρούν το ενδιαφέρον του κοινού τους. Συνεπώς, με τη συνεργασία με έναν influencer θα έχεις την ικανότητα για συναρπαστική αφήγηση στη διάθεσή σου.
Ζήτησε από τον influencer να γράψει το κείμενο για το newsletter αφηγούμενος μια ιστορία που θέλει να μοιραστεί με τους παραλήπτες του. Αν θες να κάνεις το email σου ακόμα πιο διαδραστικό, μπορείς να ζητήσεις από τον influencer να διηγηθεί αυτήν την ιστορία σε ένα βίντεο. Αυτή η τεχνική είναι πολύ αποτελεσματική, καθώς ενισχύει την επικοινωνία και κάνει τα CTA ακόμα πιο ελκυστικά.
#2 Ενσωμάτωσε Κριτικές από Γνωστούς Micro-Influencers
Ενδεχομένως να γνωρίζεις ήδη τη σημασία που έχουν οι κριτικές στο μυαλό κάθε δυνητικού σου πελάτη. Τα σχόλια που έχουν κάνει οι άλλοι χρήστες είναι η απόδειξη που χρειάζονται για να πειστούν πως τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σου είναι αυτό που αναζητούν. Αυτή η στρατηγική μπορεί να γίνει ακόμα πιο αποτελεσματική αν επιστρατεύσεις τη βοήθεια ορισμένων micro-influencers. Αν ένας εγγεγραμμένος στη mailing list διαβάσει την κριτική ενός χρήστη που εμπιστεύεται ήδη, οι πιθανότητες να προχωρήσει σε αγορά είναι αυξημένες. Ανεξάρτητα από τη βιομηχανία σου, θα βρεις αρκετούς influencers που έχουν συγκεντρώσει ένα ικανοποιητικό κοινό για αυτή τη στρατηγική.
#3 Συνεργάσου για τη Δημιουργία Σχετικών Εικόνων
Κάθε συνεργασία ενός influencer με ένα e-shop περιλαμβάνει διάφορες προωθητικές ενέργειες. Μια από αυτές είναι η φωτογράφιση του influencer με ορισμένα από τα προϊόντα της επιχείρησης, ώστε να δημοσιευθούν στα κοινωνικά δίκτυα. Παρ’ όλα αυτά, μπορείς να δώσεις ακόμα μια εφαρμογή σε αυτές τις εικόνες, χρησιμοποιώντας τες και στα newsletters σου. Ένα αναγνωρίσιμο πρόσωπο είναι μια επιπλέον απόδειξη για τους παραλήπτες πως τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι αξιόπιστα και ποιοτικά. Φυσικά, θυμήσου να χρησιμοποιήσεις διαφορετικές εικόνες στα social media και στα newsletters, ώστε να διατηρήσεις την αίσθηση της αποκλειστικότητας.
#4 Δώσε Μεγαλύτερη Βαρύτητα στις Ανακοινώσεις σου
Μια από τις κατεξοχήν χρήσεις του email marketing είναι η ανακοίνωση διάφορων δραστηριοτήτων της επιχείρησής σου. Για παράδειγμα, μπορείς να ενημερώσεις το κοινό σου για αποκλειστικές προσφορές και εκπτώσεις ή για την έλευση νέων προϊόντων. Πλέον, με τη δύναμη των influencers, μπορείς να δώσεις μεγαλύτερη βαρύτητα σε αυτές τις ανακοινώσεις. Με αυτόν τον τρόπο, θα καλλιεργήσεις τον ενθουσιασμό του κοινού σου, κι ενδεχομένως να παρατηρήσεις μεγαλύτερο open και conversion rate.
#5 Εκμεταλλεύσου το Κοινό του Influencer για να Μεγαλώσεις τη Mailing List σου
Ακόμα ένας τρόπος που μπορεί να συνδυαστεί το email με το influencer marketing είναι για την ενίσχυση της mailing list σου. Είναι γεγονός πως το email marketing παρουσιάζει το μεγαλύτερο conversion rate σε σχέση με όλες τις άλλες τεχνικές. Ωστόσο, για να δεις σημαντική διαφορά στα αποτελέσματα, θα πρέπει να έχεις συγκεντρώσει και μια μεγάλη mailing list. Έτσι, μπορείς να ζητήσεις από τον influencer να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα του, για να στείλει χρήστες στο newsletter σου. Για παράδειγμα, αυτός μπορεί να είναι ένας όρος για τη συμμετοχή σε μια κλήρωση που κάνει ο influencer.
Με τη δύναμη των influencers, μπορείς να μεγιστοποιήσεις τα αποτελέσματα των newsletters σου. Επικοινώνησε με τους ειδικούς της SocialMΕ μέσω αυτής της φόρμας, για να μάθεις τι πρέπει να κάνεις.