Σου έχουμε ήδη πει πολλές φορές ότι το email marketing όχι μόνο δεν έχει πεθάνει, αλλά ότι είναι μια από τις αποδοτικότερες μορφές marketing. Μέσα από τα email μπορείς να χτίσεις μια δυνατή σχέση με το κοινό σου, πράγμα που με τη σειρά του θα οδηγήσει σε περισσότερες πωλήσεις. Υπάρχουν πολλά κόλπα που μπορείς να ακολουθήσεις για να δεις το conversion rate από τα email σου να αυξάνεται. Σε αυτό το άρθρο όμως, θα επικεντρωθούμε σε τακτικές όχι τόσο γνωστές που μπορείς να εφαρμόσεις άμεσα.
01. Πρόσθεσε Προσωποποιημένα Στοιχεία
Το καλό με το email marketing είναι ότι μπορείς να προσεγγίσεις το κοινό σου με έναν τελείως προσωποποιημένο τρόπο. Το πιο εύκολο πράγμα που μπορείς να εφαρμόσεις είναι να χαιρετίσεις τον χρήστη με το όνομά του ή ακόμα και να τον αποκαλέσεις με το όνομά του στο θέμα του email. Φυσικά, αυτό δεν θα χρειαστεί να το κάνεις με το χέρι. Όταν ένας χρήστης γράφεται στη mailing list σου, συμπληρώνει και τα προσωπικά του στοιχεία, όπως είναι το όνομά του. Έτσι, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να χρησιμοποιήσεις μια μεταβλητή μέσα στο email σου που θα εμφανίζει το μικρό όνομα του χρήστη.
02. Εκμεταλλεύσου το A/B Testing
Το A/B testing είναι ένα εργαλείο το οποίο σου συμπληρώνει τα analytics. Χρησιμοποιώντας το A/B testing έχεις τη δυνατότητα να δοκιμάσεις σε ένα μόνο μέρους των εγγεγραμμένων σου παραλλαγές του ίδιου email, ώστε τελικά να σταλεί η πιο πετυχημένη. Με αυτό τον τρόπο, μπορείς σιγά-σιγά να ανακαλύψεις ποια subject line και CTA είναι πιο αποδοτικά για το κοινό σου. Η τεχνική αυτή είναι απολύτως απαραίτητη αν θέλεις να δεις πραγματικά εντυπωσιακά αποτελέσματα από το email marketing.
03. Τμηματοποίησε τους Εγγεγραμμένους στη mailing list σου
Όταν έχεις έναν μεγάλο αριθμό εγγεγραμμένων χρηστών στη mailing list σου είναι ασφαλές να θεωρήσεις ότι όλοι οι χρήστες είναι διαφορετικοί μεταξύ τους. Ένα στυλ email μπορεί να δουλεύει εξαιρετικά για ορισμένους ενώ για άλλους μπορεί να είναι αποτυχημένο. Η λύση για το πρόβλημα αυτό είναι η τμηματοποίηση του κοινού σου. Καλό θα ήταν να ξεχωρίσεις το κοινό σου με βάση τη συμπεριφορά του. Για παράδειγμα, αν έχεις ένα e-shop μπορείς να δημιουργήσεις μια ομάδα για όλους τους χρήστες που ολοκλήρωσαν μια αγορά και μια άλλη ομάδα για όσους εγκατέλειψαν το καλάθι τους.
04. Χρησιμοποίησε Σωστά το Συναίσθημα
Το email είναι μια καλή ευκαιρία να δείξεις ένα διαφορετικό πρόσωπο στο κοινό σου. Μέσα στο κείμενο μπορείς να χρησιμοποιήσεις συναίσθημα και χιούμορ για να πεις αυτό που θέλεις. Οι χρήστες θα εκτιμήσουν το ότι δεν προσπαθείς να τους πουλήσεις κάτι και έτσι θα είναι πιο πρόθυμοι να ακούσουν τι έχεις να τους πεις.
05. Δημιούργησε Email που να Φαίνονται Ωραία σε Κινητά
Πλέον, οι χρήστες χρησιμοποιούν τα κινητά τους για να κάνουν τα πάντα, για να επικοινωνήσουν, να διασκεδάσουν, να κάνουν αγορές και για να ελέγξουν τα email τους. Άρα, είναι σημαντικό να δημιουργείς email με δυναμική σχεδίαση. Μόνο έτσι μπορείς να είσαι σίγουρος ότι οι χρήστες θα δουν το email σου, όπως το φαντάστηκες.
06. Ενθάρρυνε την Επικοινωνία
Θα πρέπει πάντα να αφήνεις την επιλογή στο χρήστη να απαντήσει στο email σου. Μάλιστα, καλό θα ήταν να τον ενθαρρύνεις κιόλας, κάνοντάς του ερωτήσεις σε κάθε email. Με αυτό τον τρόπο, ενισχύεις την εμπιστοσύνη μεταξύ σας και χτίζεις μια ουσιαστική σχέση.
07. Πρόσθεσε πολλά CTA
Ο σκοπός του email που στέλνεις είναι να οδηγήσεις τους χρήστες πίσω στην ιστοσελίδα σου ή να ολοκληρώσουν μια αγορά. Δίνοντας τους μόνο μια ευκαιρία να το κάνουν αυτό, χάνεις αρκετές πιθανότητες. Αντιθέτως, μέσα στο email θα πρέπει να συμπεριλάβεις αρκετά CTA, ώστε να κάνεις το click πιο εύκολο. Μην ξεχάσεις πως και κάθε εικόνα που περιλαμβάνεις μέσα θα πρέπει να περιέχει ένα link.