Είναι γεγονός πως οι επισκέπτες της ιστοσελίδας και του e-shop σου θέλουν να νιώθουν ασφαλείς. Αν μια σελίδα δεν μπορεί να τους εμπνεύσει εμπιστοσύνη, θα αποχωρήσουν γρήγορα από αυτήν και δεν θα την επισκεφτούν ξανά. Έτσι, θα πρέπει να φροντίσεις να υιοθετήσεις ένα web design που να ενισχύει την εμπιστοσύνη του κοινού σου. Με αυτό τον τρόπο, θα βοηθήσεις τόσο την επισκεψιμότητα όσο και τις πωλήσεις σου.
#1 Τοποθέτησε Κριτικές Πελατών σε Εμφανή Σημεία
Ο πιο εύκολος τρόπος για να καθησυχάσεις έναν επισκέπτη στο e-shop σου είναι να του δείξεις την εμπειρία των υπόλοιπων πελατών σου. Για να το κάνεις αυτό, αφιέρωσε ένα κομμάτι του web design της αρχικής σου σελίδας, στο οποίο θα τοποθετήσεις τις καλύτερες κριτικές από αυτές που έχεις λάβει. Ορισμένα e-shop μάλιστα, επιτρέπουν στους χρήστες να συνδεθούν, να γράψουν το σχόλιο τους κάτω από το προϊόν που παρήγγειλαν και να ανεβάσουν κάποια φωτογραφία με αυτό.
#2 Εξήγησε πού θα Χρησιμοποιήσεις τα Δεδομένα τους
Όλες οι ιστοσελίδες χρησιμοποιούν cookies για τη σωστή λειτουργία τους αλλά και για διαφημιστικούς σκοπούς. Έτσι, κάθε φορά που ένας χρήστης μπαίνει για πρώτη φορά σε μια ιστοσελίδα, θα πρέπει να αποδεχτεί το εκάστοτε cookie policy. Ειδικά μετά την εφαρμογή του Ευρωπαϊκού νόμου για το GDPR, η διαφάνεια για τη χρήση των δεδομένων των χρηστών έχει γίνει πιο επιτακτική από ποτέ.
#3 Δώσε μια Ανάλυση των Χρεώσεών σου
Ένας από τους πιο συχνούς λόγους για τον οποίο οι επισκέπτες ενός e-shop δεν ολοκληρώνουν τις αγορές τους είναι γιατί παρατηρούν διάφορες χρεώσεις κατά τη διαδικασία του checkout. Βεβαιώσου πως αναφέρεις ρητά όλα τα έξοδα που περιλαμβάνονται μέσα στην τελική των προϊόντων σου. Μια καλή ιδέα είναι να εμφανίζεις ένα μήνυμα που να εμφανίζει το ποσό που πρέπει να προσθέσουν οι πελάτες στο καλάθι για τα δωρεάν έξοδα αποστολής. Αυτή η πρακτική μπορεί να σου φέρει κι επιπλέον πωλήσεις.
#4 Χρησιμοποίησε Εικόνες με Πρόσωπα Ανθρώπων
Εκτός από τις εικόνες των προϊόντων σου, σίγουρα μέσα στην ιστοσελίδα σου θα έχεις και κάποιες stock φωτογραφίες. Για την επιλογή αυτών των εικόνων, καλό θα ήταν να επιλέξεις μερικές που να περιλαμβάνουν ανθρώπους. Τα πρόσωπα δημιουργούν στους χρήστες ένα αίσθημα οικειότητας που τους βοηθάει να χαλαρώσουν. Για το λόγο αυτό, είναι επίσης καλύτερο να χρησιμοποιήσεις μοντέλα και για τις εικόνες των προϊόντων σου.
#5 Πρόσθεσε Στοιχεία Προσωποποίησης
Το website personalization έχει μπει δυναμικά στον χώρο του web design. Μέσω των τεχνικών του, μπορείς να δημιουργήσεις μια καλύτερη εμπειρία για τους επισκέπτες του e-shop τους. Ένα παράδειγμα του personalization είναι η σωστή επιλογή σχετικών προϊόντων, αλλά και διαφορετικά pop-up με άλλα call to action. Σε κάθε περίπτωση, το personalization προσφέρει μια μοναδική εμπειρία σε κάθε επισκέπτη και γι’ αυτό κάνει τη διαφορά.
#6 Δώσε τα Στοιχεία της Επιχείρησής σου
Ο καλύτερος τρόπος για να εμπνεύσεις εμπιστοσύνη στους επισκέπτες του e-shop σου είναι να τους δώσεις πληροφορίες σχετικά με το φυσικό σου κατάστημα. Ακόμα κι αν το κατάστημά σου είναι μόνο ηλεκτρονικό, μπορείς να τους παρέχεις τις πληροφορίες της αποθήκης σου. Φρόντισε να συμπληρώσεις όλες αυτές τις πληροφορίες στο footer αλλά και να δημιουργήσεις μια «Contact Us» σελίδα.
#7 Ενίσχυσε την Ασφάλεια της Ιστοσελίδας σου
Ειδικά στην περίπτωση ενός e-shop, είναι πολύ σημαντικό να κάνεις τους επισκέπτες σου να καταλάβουν πως έχεις φροντίσει για την ασφάλειά των συναλλαγών τους. Ακολούθησε όλες τις τεχνικές για ενίσχυση της ασφάλειας κι εξήγησέ τες στο κοινό σου.
#8 Δημιούργησε Ενημερωτικό Περιεχόμενο
Ο βασικός στόχος του e-shop σου είναι να κάνει πωλήσεις. Ωστόσο, οι πελάτες σου θα σε εμπιστευτούν περισσότερο αν καταλάβουν πως τους εκτιμάς και προσπαθείς να τους δώσεις κάτι χρήσιμο. Αυτό μπορείς να το κάνεις εύκολα με ένα blog, στο οποίο θα ανεβάζεις ενημερωτικό υλικό.
Η ενίσχυση της εμπιστοσύνης θα φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα στο e-shop σου.
Συμπλήρωσε τη φόρμα για να επικοινωνήσεις με την ομάδα της SocialMe και να ξεκινήσεις άμεσα.