Το Facebook είναι το κοινωνικό δίκτυο με το μεγαλύτερο κοινό. Έτσι, το social media marketing επικεντρώνεται σε αυτήν την πλατφόρμα, μιας και θα σου αποφέρει αποτελέσματα. Πιο συγκεκριμένα, τα Facebook Ads στέλνουν το κοινό στο e-shop σου και βοηθάνε έμπρακτα στη δημιουργία πωλήσεων.
Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψεις πρακτικές συμβουλές, που θα σε βοηθήσουν να δημιουργήσεις πιο αποτελεσματικά Facebook Ads.
#1 Μελέτησε τα Metrics
Κάθε στρατηγική, που ακολουθείς για την προώθηση της επιχείρησης σου θα πρέπει να βασίζεται στα δεδομένα που λαμβάνεις. Είτε πρόκειται για e-mail marketing, είτε για social media marketing, τα metrics, που θα βρεις στα analytics ή τα insights είναι ο οδηγός σου προς την επιτυχία.
Τα social media marketing metrics περιλαμβάνουν τα impressions, το reach, το engagement rate, ακόμα και το conversion rate. Όλα αυτά τα νούμερα, σου δείχνουν πόσοι χρήστες είδαν τη διαφήμιση σου, πόσοι αλληλεπίδρασαν μαζί της, αλλά και πόσοι τελικά αγόρασαν το προϊόν. Με αυτό τον τρόπο, μπορείς να διορθώσεις τις επόμενες καμπάνιες σου και να υπολογίσεις το ROI του social media marketing σου.
#2 Βελτιστοποίησε τις Διαφημίσεις για τις Φορητές Συσκευές
Δεν υπάρχει πλέον καμία αμφιβολία πως η πλειοψηφία των χρηστών μπαίνει στα κοινωνικά δίκτυα και το Facebook από φορητές συσκευές. Έτσι, οι διαφημίσεις που δημιουργείς στην πλατφόρμα θα πρέπει να είναι βελτιστοποιημένες για αυτές τις συσκευές. Για παράδειγμα, οι φωτογραφίες και τα βίντεο σου μπορούν να έχουν κάθετο προσανατολισμό, ο οποίος είναι καλύτερος για τα κινητά τηλέφωνα. Επίσης, ελαχιστοποίησε τα κείμενο πάνω στην εικόνα, μιας και στη μικρή οθόνη θα δημιουργήσει μόνο σύγχυση.
#3 Δημιούργησε Διαφημίσεις με Βίντεο
Τα τελευταία χρόνια, το βίντεο είναι η κυρίαρχη μορφή περιεχομένου στα κοινωνικά δίκτυα. Έτσι, οι πιθανότητες για να πείσεις τους χρήστες να επισκεφτούν το e-shop σου είναι σχεδόν διπλάσιες αν τους δώσεις μια διαφήμιση σε μορφή βίντεο κι όχι banner. Τα Facebook Ads σου δίνουν 30 δευτερόλεπτα, κι έτσι έχεις το περιθώριο, για να δημιουργήσεις μια αποτελεσματική διαφήμιση. Θυμήσου πως στα πρώτα 10-15 δευτερόλεπτα, θα πρέπει ήδη να έχει κινήσει το ενδιαφέρον των χρηστών. Ακόμα, το βίντεο θα πρέπει να δημιουργηθεί, ώστε να μπορεί να το δει κάποιος και χωρίς ήχο. Η πλειοψηφία των χρηστών θα το δει από το κινητό της τηλέφωνο, χωρίς ακουστικά ή ήχο.
#4 Χρησιμοποίησε το Facebook Pixel
Το Facebook Pixel είναι ένα εργαλείο που σου παρέχει το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, για να σε βοηθήσει. Με αυτό το μικρό κομμάτι κώδικα, μπορείς να ελέγχεις το conversion rate από τους επισκέπτες που δέχεσαι από τα Facebook Ads. Όπως σου έχουμε ήδη αναφέρει, τα δεδομένα είναι πολύ σημαντικά για την επιτυχία των διαφημίσεων σου. Το Facebook Pixel είναι ακόμα ένα εργαλείο, που σου επιτρέπει να μελετήσεις το κοινό σου σε μεγαλύτερο βάθος.
#5 Δοκίμασε Διαφορετικό Targeting
Το σωστό targeting είναι ένα από τα πιο κρίσιμα κομμάτια στη δημιουργία ενός Facebook Ad. Ανάλογα με την επιλογή που θα κάνεις, η απήχηση της διαφήμισης θα είναι διαφορετική. Μάλιστα, μια λάθος κίνηση μπορεί να εμφανίσει τη διαφήμιση σε λάθος κοινό, κι έτσι να μην έχει καθόλου αντίκρισμα. Παρ’ όλα αυτά, τα σωστό targeting δεν είναι κάτι που μπορείς να εντοπίσεις από την αρχή. Χρειάζεται αρκετή μελέτη των δεδομένων, αλλά και πειραματισμό, μέχρι να ξεκινήσεις να βλέπεις σημαντικά αποτελέσματα.
#6 Δημιούργησε ένα Look alike Audience
Το look alike audience είναι ένα ακόμα εργαλείο του Facebook που έχεις στη διάθεση σου. Με αυτό, αν έχεις εντοπίσει ένα κομμάτι κοινού, που ανταποκρίνεται στα προϊόντα σου, μπορείς να δημιουργήσεις και να στοχεύσεις ένα παρόμοιο κοινό. Το look alike audience διευκολύνει κάπως το targeting, αφού εκμεταλλεύεται τα δεδομένα του Facebook.
Τα Facebook Ads είναι ένα σημαντικό κομμάτι του social media marketing της επιχείρησης σου. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να αφήσεις τους ειδικούς της SocialMe να τα τελειοποιήσουν για σίγουρα αποτελέσματα.