Η διατήρηση μιας επιτυχημένης σελίδας στο Facebook περιλαμβάνει πολλά κομμάτια. Αρχικά, θα πρέπει να σχεδιάσεις μια στρατηγική για τις δημοσιεύσεις και στη συνέχεια να βρεις τρόπους για να προσελκύσεις νέους χρήστες. Παράλληλα, θα πρέπει μονίμως να μελετάς τι βρίσκεται στις τάσεις, εφόσον οι προτιμήσεις του κοινού αλλάζουν γρήγορα.
Αν όμως, οι προσπάθειές σου μένουν άκαρπες και οι δημοσιεύσεις σου δεν παίρνουν αρκετά like, τότε αυτό μπορεί να οφείλεται σε ένα από τα παρακάτω:
#1 Το περιεχόμενο δεν είναι Ελκυστικό για το Κοινό σου
Ο κυριότερος λόγος για τον οποίο οι αναρτήσεις σου δεν παίρνουν πλέον like είναι γιατί οι τάσεις έχουν αλλάξει. Το κοινό σε κάθε χρονική περίοδο έχεις διαφορετικές προτιμήσεις κι έτσι οι σελίδες στα social media πρέπει να προσαρμόζονται σε αυτές. Για αυτό το λόγο, η έρευνα και ο έλεγχος των πιο δημοφιλών και των viral αναρτήσεων είναι τόσο σημαντικός. Ευτυχώς, το πρόβλημα αυτό μπορεί να λυθεί εύκολα με τη δημιουργία νέου περιεχομένου.
#2 Η ποιότητα του Περιεχομένου σου δεν είναι η Αναμενόμενη
Σου έχουμε τονίσει αρκετές φορές πως οι αναρτήσεις σου στα social media πρέπει να έχουν την καλύτερη δυνατή ποιότητα. Αν ανεβάζεις βίντεο και εικόνες θα πρέπει το αποτέλεσμα να φαίνεται επαγγελματικό. Η ανάγκη για επαγγελματική φωτογράφηση γίνεται ακόμα πιο επιτακτική αν προσπαθείς να προωθήσεις το e-shop σου. Θυμήσου πως μπορείς να προμηθευτείς πλούσιο και ποιοτικό stock υλικό από διάφορες ιστοσελίδες εντελώς δωρεάν.
#3 Δεν δημοσιεύεις με τη Σωστή Συχνότητα
Η συχνότητα των αναρτήσεων στο Facebook είναι πολύ σημαντική. Πρέπει να βρεις τη σωστή ισορροπία που κρατάει το ενδιαφέρον του κοινού σου, χωρίς όμως να το κουράζει. Παράλληλα όμως, θα πρέπει να δημοσιεύεις και αρκετά συχνά ώστε να μην αφήνεις τους χρήστες να σε ξεχνούν. Δυστυχώς, δεν υπάρχει κάποιος χρυσός κανόνας για τη συχνότητα των δημοσιεύσεων, μιας και διαφέρει από περίπτωση σε περίπτωση. Ωστόσο, με διάφορες δοκιμές θα καταφέρεις να βρεις τη χρυσή τομή.
#4 Η σελίδα σου ανήκει σε μια Κατηγορία με Υψηλή Ανταγωνιστικότητα
Συχνά, θα παρατηρήσεις πως το περιεχόμενό σου δεν παίρνει αρκετά like, παρόλο που φροντίζεις να είναι πολύ ποιοτικό. Αυτό μπορεί να είναι αποτέλεσμα του ότι ανήκεις σε κατηγορία με μεγάλο ανταγωνισμό. Αν ανήκεις σε μια τέτοια κατηγορία, είναι δύσκολο να έχεις οργανική επισκεψιμότητα, μιας και οι χρήστες έχουν πολλές επιλογές. Για να καταφέρεις να αναδείξεις τη δική σου σελίδα έναντι τον ανταγωνιστών σου, θα πρέπει να αναπτύξεις μια στρατηγική για Facebook Ads.
#5 Δεν Περιλαμβάνεις ένα Καθαρό Call to Action
Ένα πράγμα που πρέπει να θυμάσαι στα social media είναι πως αν θέλεις να κάνουν κάτι οι χρήστες, θα πρέπει να τους το ζητήσεις. Έτσι, σε κάθε λεζάντα που γράφεις για το Facebook, πρέπει να περιλαμβάνεις ένα ξεκάθαρο call to action. Θα εκπλαγείς από το πόσοι χρήστες θα κάνουν αυτό που τους ζητάς. Μια καλή ιδέα για να κάνεις το CTA σου πιο εμφανές είναι να χρησιμοποιήσεις κάποιο emoji στην αρχή της πρότασης.
#6 Οι Δημοσιεύσεις σου δεν Ενθαρρύνουν την Αλληλεπίδραση
Παράλληλα με τα call to action, οι λεζάντες που γράφεις θα πρέπει να ενθαρρύνουν τους ακόλουθούς σου να αλληλεπιδράσουν με τη δημοσίευση σου. Κάνε ερωτήσεις, ζήτα τη γνώμη τους ή κάνε και μια μικρή δημοσκόπηση. Όλοι αυτοί είναι τρόποι για να μαζέψεις like και σχόλια. Μια καλή ιδέα είναι να δημιουργήσεις μια δημοσίευση, στην οποία οι χρήστες θα πρέπει να απαντήσουν με μια από τις αντιδράσεις του Facebook.
#7 Δεν έχεις Συγκεντρώσει το Σωστό Κοινό
Τέλος, ένας ακόμα λόγος για τον οποίο οι αναρτήσεις σου δεν μαζεύουν αρκετά like είναι γιατί δεν έχεις μαζέψει το σωστό κοινό. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε λάθος στόχευση των Facebook Ads, πράγμα που θα χρειαστεί αναπροσαρμογή.
Η επιτυχία στο Facebook εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.