Αν ασχολείσαι εδώ και καιρό με τη σελίδα της επιχείρησής σου στο Facebook, θα έχεις παρατηρήσει πως η επισκεψιμότητα της δεν είναι ομαλή. Πιο συγκεκριμένα, οι καινούργιες και οι προωθημένες αναρτήσεις λαμβάνουν like, σχόλια και share. Οι υπόλοιπες όμως, δεν προσελκύουν χρήστες στη σελίδα σου. Ωστόσο, ακόμα και το παλιό σου περιεχόμενο μπορεί να γίνει η αφορμή για να αποκτήσεις οργανική επισκεψιμότητα στο Facebook. Σχεδίασε προσεκτικά τις μελλοντικές σου δημοσιεύσεις σύμφωνα με τις παρακάτω συμβουλές για να κερδίζεις καινούργιους χρήστες, χωρίς τα Facebook Ads.
#1 Επένδυσε σε Evergreen Content
Γενικά, οι αναρτήσεις σου στο Facebook θα πρέπει να χωρίζονται σε αυτές που σχετίζονται με τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο αλλά και σε evergreen content. Το evergreen περιεχόμενο είναι αυτό που δεν περιορίζεται από τη χρονική στιγμή αλλά συνεχίζει να είναι συναφές καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Το περιεχόμενο αυτό δίνει κάτι με αξία στους χρήστες που επισκέπτονται τη σελίδα σου, με αποτέλεσμα να παράγει συνεχώς engagement και να προσφέρει επισκεψιμότητα.
Μια καλή ιδέα είναι να καρφιτσώσεις στην κορυφή της σελίδας σου μια τέτοια ανάρτηση. Επίσης, πολύ καλό παράδειγμα evergreen περιεχομένου είναι τα βίντεο tutorial, τα οποία μάλιστα διαμοιράζονται εύκολα στα social media.
#2 Δημιούργησε Περιεχόμενο σε Μορφή Βίντεο
Τα τελευταία χρόνια, τα βίντεο αποτελούν το κυρίαρχο περιεχόμενο στα κοινωνικά δίκτυα. Οι χρήστες πλέον περνούν καθημερινά ώρες καταναλώνοντας περιεχόμενο σε μορφή βίντεο. Έτσι, και η επιχείρησή σου μπορεί να επωφεληθεί από αυτή την τάση. Μια αποδοτική στρατηγική marketing σου λέει πως στο κανάλι σου στο YouTube πρέπει να ανεβάζεις εκπαιδευτικά και how-to βίντεο για να βελτιώσεις το ranking σου.
Ωστόσο, δεν πρέπει να αμελείς και τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Το Facebook ειδικά, είναι μια πλατφόρμα που βοηθά το περιεχόμενο σε αυτή τη μορφή. Το Facebook Watch είναι πλέον πολύ δημοφιλές, με βίντεο που ξεπερνούν τις εκατομμύρια προβολές. Για να εκμεταλλευτείς όμως το κοινό του Facebook Watch, θα πρέπει να ανεβάζεις τα βίντεο απευθείας στο κοινωνικό δίκτυο και όχι να μοιράζεις το link από βίντεο στο YouTube.
#3 Χρησιμοποίησε Hashtag για να Προσεγγίσεις το Κοινό σου
Τα hashtag γνωρίζεις ήδη πως είναι ένα χρήσιμο εργαλείο στα social media. Αν και η χρήση τους είναι πιο διαδεδομένη στα Instagram και Twitter, μπορούν να βοηθήσουν και τις αναρτήσεις σου στο Facebook. Οι κανόνες για τη χρήση τους και σε αυτή την πλατφόρμα είναι η ίδια με τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Ανακάλυψε τις τελευταίες τάσεις στα hashtag και ενσωμάτωσέ τα στις λεζάντες των δημοσιεύσεων σου, στις περιγραφές των βίντεο σου ώστε να αυξήσεις την επισκεψιμότητα
#4 Δημοσίευε Περιεχόμενο τις Ώρες που οι Ανταγωνιστές σου είναι Ανενεργοί
Η social media marketing στρατηγική σου θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα καλά διαμορφωμένο πρόγραμμα δημοσιεύσεων. Με αυτό τον τρόπο, μπορείς να συντονίσεις τις αναρτήσεις σου και να κρατάς το ενδιαφέρον του κοινού σου αμείωτο. Αν η σελίδα σου είναι σε μια κατηγορία με μεγάλο ανταγωνισμό, τότε καλό θα ήταν να μελετήσεις τις συνήθειες των ανταγωνιστών σου. Για να προσεγγίσεις το ίδιο κοινό, προγραμμάτισε μια από τις ημερήσιες αναρτήσεις σου σε ώρες όπου οι ανταγωνιστές σου είναι ανενεργοί.
#5 Συνεργάσου με άλλες Επιχειρήσεις, Influencer και Blog
Ένας εύκολος και αποδοτικός τρόπος για να φτάσεις περισσότερους χρήστες είναι να συνεργαστείς με άλλες επιχειρήσεις, influencer και blog που έχουν σελίδες στο Facebook. Με μια τέτοια συμφωνία, οι άλλες σελίδες θα μοιράσουν το περιεχόμενο σου με το κοινό τους, πράγμα που θα τους προσελκύσει στη σελίδα σου. Παράλληλα, κάτι αντίστοιχο θα πρέπει να κάνεις κι εσύ. Μια καλή ιδέα είναι να συνεργαστείς με έναν influencer ή έναν blogger για να διοργανώσεις έναν διαγωνισμό. Σε κάθε περίπτωση, το περιεχόμενο που θα προωθήσεις με αυτό τον τρόπο θα πρέπει να είναι το καλύτερο δυνατό.
Οι ειδικοί της θα ετοιμάσουν το social media marketing plan που ταιριάζει στη δική σου επιχείρηση.