• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Ανάλογα με τη βιομηχανία στην οποία δραστηριοποιείσαι, πρέπει να απευθυνθείς και σε διαφορετικό κοινό. Έτσι, αν η επιχείρηση σου στοχεύει τους νέους ανθρώπους, θα πρέπει να γνωρίσεις καλύτερα τη γενιά Ζ. Πρόκειται για τους νέους, που γεννήθηκαν στα τέλη της δεκαετίας του ’90, με χρονιά ορόσημο το 1997. Όπως αντιλαμβάνεσαι, η συγκεκριμένη γενιά έχει μεγαλώσει με την τεχνολογία και το Διαδίκτυο, κι έτσι έχει διαφορετικές συνήθειες.

Αν, λοιπόν, θέλεις να μάθεις πώς να προσεγγίσεις τη γενιά Ζ, πρέπει να ακολουθήσεις όλες τις παρακάτω συμβουλές.

 

#1 Ανακάλυψε τις Πλατφόρμες, όπου Συχνάζουν οι Νέοι

Αρχικά, για ένα επιτυχημένο digital marketing, θα πρέπει να ανακαλύψεις τις πλατφόρμες στις οποίες συχνάζει η γενιά Z. Δεν είναι τυχαίο, που μια από τις πιο συχνές συμβουλές είναι πως πρέπει να δημιουργήσεις έναν λογαριασμό στο Tik Tok. Η πλατφόρμα αυτή είναι εξαιρετικά δημοφιλής με τους νέους, οι οποίοι την χρησιμοποιούν καθημερινά. Ανακάλυψε όλα τα μυστικά για επιτυχία στο Tik Tok και ξεκίνησε άμεσα να συλλέγεις ακόλουθους εκεί.

#2 Ενίσχυσε την Ασφάλεια της Ιστοσελίδας σου

Οι νέοι, και ειδικά η γενιά Ζ, δίνουν πολύ μεγάλη σημασία στην ιδιωτικότητα και στην ασφάλεια τους. Έτσι, αν θέλεις να τους κάνεις να εμπιστευτούν την ιστοσελίδα σου και να την προτιμήσουν για τις αγορές τους, θα πρέπει να τους πείσεις για την ασφάλειά τους. Ακολούθησε όλους τους κανόνες, για να ενισχύσεις την ασφάλεια του e–shop σου και καθησύχασε τους πως τα προσωπικά τους δεδομένα είναι ασφαλή στις βάσεις δεδομένων σου.

#3 Υιοθέτησε μια Ελκυστική Φιλοσοφία

Είναι πολύ σημαντικό να καταλάβεις πως στις νεότερες γενιές δεν αρέσει ιδιαίτερα να τους πουλάς τα προϊόντα σου. Θέλουν οι επιχειρήσεις, που προτιμούν να υποστηρίζουν ένα από τα αντικείμενα, που τους απασχολούν. Για παράδειγμα, η γενιά Ζ ενδιαφέρεται πολύ για την καταστροφή του περιβάλλοντος και την οικολογία. Έτσι, θα παρατηρήσεις πως πολλές επιχειρήσεις με μια τέτοια φιλοσοφία στοχεύουν σε αυτό το ηλικιακό κοινό. Ενδεικτικά, μερικές τους προσφέρουν οικολογικά προϊόντα, άλλες προωθούν την ανακύκλωση υλικών, κι άλλες ασχολούνται με την αναδάσωση περιοχών.

#4 Πρόσθεσε Στοιχεία Προσωποποίησης

Ακόμα, οι νέοι επιθυμούν περισσότερο από τους υπόλοιπους χρήστες στοιχεία προσωποποίησης κατά την πλοήγηση τους. Ενδεικτικά, το 44% της γενιάς Ζ περιμένει ότι οι διαφημίσεις, που θα δει θα σχετίζονται με τα ενδιαφέροντα της. Για το λόγο αυτό, πρέπει να ασχοληθείς με την έρευνα και τη σωστή στόχευση των διαφημίσεων, που τοποθετείς, τόσο στο e-shop σου, όσο και στα κοινωνικά δίκτυα.

#5 Επένδυσε σε Περιεχόμενο Σύντομου Βίντεο

Το τελευταίο διάστημα όλο και περισσότεροι χρήστες στα κοινωνικά δίκτυα προτιμούν το περιεχόμενο σε μορφή βίντεο. Αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο για τους νέους και τη γενιά Ζ. Βέβαια, η προτίμηση τους στο περιεχόμενο σύντομου βίντεο είναι αναμενόμενη, μιας και το Tik Tok έχει δημοσιεύσεις τέτοιου τύπου. Για το λόγο αυτό, αν το κοινό που θέλεις να προσεγγίσεις είναι αυτό, θα πρέπει να ξεκινήσεις να επενδύεις και στο αντίστοιχο περιεχόμενο.

#6 Ενίσχυσε την Εικόνα της Αυθεντικότητας

Οι πιο νέες γενιές εκτιμούν την αυθεντικότητα, ειδικά στα κοινωνικά δίκτυα. Πολλές επιχειρήσεις, στην προσπάθεια τους να γίνουν αρεστές από το κοινό αυτό, ξεχνούν τη φιλοσοφία τους. Έτσι, το αποτέλεσμα φαίνεται στημένο, πράγμα που απωθεί τη γενιά Ζ. Όποια στρατηγική κι αν ακολουθήσεις, θα πρέπει πάντα να είναι σύμφωνη με το όραμα σου.

#7 Δημιούργησε το Δικό σου Hashtag Challenge

Τέλος, ένας εύκολος τρόπος για να προσεγγίσεις με τη γενιά Ζ είναι να δημιουργήσεις ένα hashtag challenge. Πρόκειται για έναν διασκεδαστικό τρόπο αλληλεπίδρασης με την επιχείρηση σου που θα σου αποφέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Ακολούθησε τους κανόνες για την επιτυχία του hashtag challenge κι άφησε τη νέα γενιά να σε ανακαλύψει.

 

Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με τους ειδικούς της SocialMe και να προσεγγίσεις το κοινό, που σε ενδιαφέρει.

 


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

Brand Loyalty – Να Πώς θα το Ενισχύσεις

Next Post

7 Τρόποι για να Κάνεις τα Blog Posts σου πιο Ελκυστικά

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης