Ανάλογα με τη βιομηχανία στην οποία δραστηριοποιείσαι, πρέπει να απευθυνθείς και σε διαφορετικό κοινό. Έτσι, αν η επιχείρηση σου στοχεύει τους νέους ανθρώπους, θα πρέπει να γνωρίσεις καλύτερα τη γενιά Ζ. Πρόκειται για τους νέους, που γεννήθηκαν στα τέλη της δεκαετίας του ’90, με χρονιά ορόσημο το 1997. Όπως αντιλαμβάνεσαι, η συγκεκριμένη γενιά έχει μεγαλώσει με την τεχνολογία και το Διαδίκτυο, κι έτσι έχει διαφορετικές συνήθειες.
Αν, λοιπόν, θέλεις να μάθεις πώς να προσεγγίσεις τη γενιά Ζ, πρέπει να ακολουθήσεις όλες τις παρακάτω συμβουλές.
#1 Ανακάλυψε τις Πλατφόρμες, όπου Συχνάζουν οι Νέοι
Αρχικά, για ένα επιτυχημένο digital marketing, θα πρέπει να ανακαλύψεις τις πλατφόρμες στις οποίες συχνάζει η γενιά Z. Δεν είναι τυχαίο, που μια από τις πιο συχνές συμβουλές είναι πως πρέπει να δημιουργήσεις έναν λογαριασμό στο Tik Tok. Η πλατφόρμα αυτή είναι εξαιρετικά δημοφιλής με τους νέους, οι οποίοι την χρησιμοποιούν καθημερινά. Ανακάλυψε όλα τα μυστικά για επιτυχία στο Tik Tok και ξεκίνησε άμεσα να συλλέγεις ακόλουθους εκεί.
#2 Ενίσχυσε την Ασφάλεια της Ιστοσελίδας σου
Οι νέοι, και ειδικά η γενιά Ζ, δίνουν πολύ μεγάλη σημασία στην ιδιωτικότητα και στην ασφάλεια τους. Έτσι, αν θέλεις να τους κάνεις να εμπιστευτούν την ιστοσελίδα σου και να την προτιμήσουν για τις αγορές τους, θα πρέπει να τους πείσεις για την ασφάλειά τους. Ακολούθησε όλους τους κανόνες, για να ενισχύσεις την ασφάλεια του e–shop σου και καθησύχασε τους πως τα προσωπικά τους δεδομένα είναι ασφαλή στις βάσεις δεδομένων σου.
#3 Υιοθέτησε μια Ελκυστική Φιλοσοφία
Είναι πολύ σημαντικό να καταλάβεις πως στις νεότερες γενιές δεν αρέσει ιδιαίτερα να τους πουλάς τα προϊόντα σου. Θέλουν οι επιχειρήσεις, που προτιμούν να υποστηρίζουν ένα από τα αντικείμενα, που τους απασχολούν. Για παράδειγμα, η γενιά Ζ ενδιαφέρεται πολύ για την καταστροφή του περιβάλλοντος και την οικολογία. Έτσι, θα παρατηρήσεις πως πολλές επιχειρήσεις με μια τέτοια φιλοσοφία στοχεύουν σε αυτό το ηλικιακό κοινό. Ενδεικτικά, μερικές τους προσφέρουν οικολογικά προϊόντα, άλλες προωθούν την ανακύκλωση υλικών, κι άλλες ασχολούνται με την αναδάσωση περιοχών.
#4 Πρόσθεσε Στοιχεία Προσωποποίησης
Ακόμα, οι νέοι επιθυμούν περισσότερο από τους υπόλοιπους χρήστες στοιχεία προσωποποίησης κατά την πλοήγηση τους. Ενδεικτικά, το 44% της γενιάς Ζ περιμένει ότι οι διαφημίσεις, που θα δει θα σχετίζονται με τα ενδιαφέροντα της. Για το λόγο αυτό, πρέπει να ασχοληθείς με την έρευνα και τη σωστή στόχευση των διαφημίσεων, που τοποθετείς, τόσο στο e-shop σου, όσο και στα κοινωνικά δίκτυα.
#5 Επένδυσε σε Περιεχόμενο Σύντομου Βίντεο
Το τελευταίο διάστημα όλο και περισσότεροι χρήστες στα κοινωνικά δίκτυα προτιμούν το περιεχόμενο σε μορφή βίντεο. Αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο για τους νέους και τη γενιά Ζ. Βέβαια, η προτίμηση τους στο περιεχόμενο σύντομου βίντεο είναι αναμενόμενη, μιας και το Tik Tok έχει δημοσιεύσεις τέτοιου τύπου. Για το λόγο αυτό, αν το κοινό που θέλεις να προσεγγίσεις είναι αυτό, θα πρέπει να ξεκινήσεις να επενδύεις και στο αντίστοιχο περιεχόμενο.
#6 Ενίσχυσε την Εικόνα της Αυθεντικότητας
Οι πιο νέες γενιές εκτιμούν την αυθεντικότητα, ειδικά στα κοινωνικά δίκτυα. Πολλές επιχειρήσεις, στην προσπάθεια τους να γίνουν αρεστές από το κοινό αυτό, ξεχνούν τη φιλοσοφία τους. Έτσι, το αποτέλεσμα φαίνεται στημένο, πράγμα που απωθεί τη γενιά Ζ. Όποια στρατηγική κι αν ακολουθήσεις, θα πρέπει πάντα να είναι σύμφωνη με το όραμα σου.
#7 Δημιούργησε το Δικό σου Hashtag Challenge
Τέλος, ένας εύκολος τρόπος για να προσεγγίσεις με τη γενιά Ζ είναι να δημιουργήσεις ένα hashtag challenge. Πρόκειται για έναν διασκεδαστικό τρόπο αλληλεπίδρασης με την επιχείρηση σου που θα σου αποφέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Ακολούθησε τους κανόνες για την επιτυχία του hashtag challenge κι άφησε τη νέα γενιά να σε ανακαλύψει.
Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με τους ειδικούς της SocialMe και να προσεγγίσεις το κοινό, που σε ενδιαφέρει.