• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Αν το όνειρό σου είναι να γίνεις ένας επιτυχημένος YouTuber, τότε πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για αρκετή προσπάθεια. Η δημιουργία ενός καναλιού ολοκληρώνεται με μερικά, απλά βήματα, αλλά η προώθηση του καναλιού σου είναι απαιτητική διαδικασία. Επίσης, μπορεί να αντιμετωπίσεις αρκετές απρόσμενες καταστάσεις, όπως είναι η διαγραφή των subscribers σου από το κανάλι σου. Αυτό είναι ένα δυσάρεστο γεγονός, που μπορεί να οφείλεται σε διάφορες αιτίες. Παρακάτω, σου έχουμε εντοπίσει τις κυριότερες από αυτές, για να είσαι προετοιμασμένος σε περίπτωση που συμβεί.  

 

#1 Τα Βίντεο σου Δεν Έχουν την Καλύτερη Δυνατή Ποιότητα

Ένας βασικός κανόνας, που πρέπει να ακολουθείς στο YouTube, είναι ότι πρέπει να φροντίζεις για την ποιότητα των βίντεό σου. Αυτή η πλατφόρμα είναι πολύ ανταγωνιστική, καθώς διαθέτει περισσότερα από 31 εκατομμύρια ενεργά κανάλια. Αν οι subscribers σου δεν είναι ικανοποιημένοι με την ποιότητα που έχει το κανάλι σου, τότε θα αναζητήσουν και θα βρουν εύκολα αντικαταστάτη.  Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να αναβαθμίσεις τον εξοπλισμό σου και να χρησιμοποιείς ιστοσελίδες, που σου παρέχουν υλικό υψηλής ποιότητας.

#2 Δεν Δημοσιεύεις με τη Σωστή Συχνότητα

Η επιτυχία στο YouTube είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς, μιας και πρέπει να επενδύσεις αρκετό από τον ελεύθερό σου χρόνο. Μάλιστα, το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό, που πρέπει να εμφανίζεις στο κανάλι σου είναι η συνέπεια. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δημοσιεύεις βίντεο σύμφωνα με ένα πρόγραμμα, το οποίο επηρεάζεται από τη θεματολογία του καναλιού σου. Ενδεικτικά, ένα κανάλι αφιερωμένο στο gaming πρέπει να ενημερώνεται πιο συχνά, σε σχέση με ένα κανάλι που εστιάζει στο lifestyle. Ο σωστός προγραμματισμός είναι ένα από τα μυστικά για την επιτυχία του καναλιού σου.

#3 Το Περιεχόμενο σου Δεν Έχει Σταθερή Θεματολογία

Ένα πρόβλημα, που εντοπίζεται σε πολλούς YouTubers, που δε μπορούν να επιτύχουν στην πλατφόρμα είναι ότι δεν επικεντρώνεται σε μια συγκεκριμένη θεματολογία. Ενδεχομένως να σου αρέσουν πολλά είδη βίντεο και να θέλεις να τα δοκιμάσεις όλα. Ωστόσο, κάτι τέτοιο θα βλάψει το κανάλι σου μακροπρόθεσμα, μιας και δε θα συγκεντρώνει ένα ομοιογενές κοινό. Αν οι χρήστες που ενδιαφέρονται για μια συγκεκριμένη θεματολογία δουν ότι δεν ασχολείσαι πια με αυτή, τότε θα επιλέξουν αν διαγραφούν από το κανάλι σου.

#4 Το YouTube Έχει Διαγράψει τους Spam Λογαριασμούς

Μερικές φορές, η απότομη απώλεια μέρους των subscribers σου δεν οφείλεται σε κάποια λάθος πρακτική σου. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα το YouTube ελέγχεις τους χρήστες του, για να δει αν είναι ενεργοί λογαριασμοί ή αν είναι spam λογαριασμοί, που δημιουργήθηκαν από bots. Όταν βρει όλους αυτούς τους λογαριασμούς, ο αλγόριθμος προχωρά στη διαγραφή τους. Αν κάποιοι subscribers σου είναι τέτοιοι λογαριασμοί, τότε θα παρατηρήσεις αυτήν τη μείωση. Ο στόχος σου είναι να αποκτήσεις πραγματικούς ακόλουθους, που εγγράφονται στο κανάλι σου, επειδή τους αρέσει το περιεχόμενό σου.

#5 Δεν Προσφέρεις Κάτι που Έχει Αξία για τους Συνδρομητές σου

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το YouTube είναι μια εξαιρετικά ανταγωνιστική πλατφόρμα. Γι’ αυτόν το λόγο, το περιεχόμενό σου θα πρέπει να ξεχωρίζει τόσο για την ποιότητα των βίντεό σου, όσο και για την αξία, που δίνει το περιεχόμενό σου στους χρήστες. Οι subscribers σου θέλουν να κερδίζουν κάτι από τα βίντεο σου, είτε πρόκειται για ενημέρωση, είτε για διασκέδαση. Αν δε βρουν αυτό που ψάχνουν στο περιεχόμενό σου, τότε θα αναζητήσουν κάποιο άλλο κανάλι.

#6 Οι Subscribers σου Έχουν Αλλάξει Ενδιαφέροντα

Ακόμα ένας λόγος, που οι subscribers σου επιλέγουν να διαγραφούν από το κανάλι σου είναι επειδή έχουν αλλάξει ενδιαφέροντα. Ειδικά αν έχεις το κανάλι σου για χρόνια, τότε θα παρατηρήσεις πως αρκετοί χρήστες έρχονται και φεύγουν. Με το πέρασμα των χρόνων, όλοι μας αποκτάμε καινούργια ενδιαφέροντα και ξεχνάμε τα παλιά μας. Αυτό αντικατοπτρίζεται και στο περιεχόμενο, που θέλουμε να παρακολουθούμε.

 

Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με τους ειδικούς της SocialMe και να δημιουργήσεις ένα επιτυχημένο κανάλι στο YouTube.

 


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

YouTube ή Facebook Watch – Ποιο είναι το Καλύτερο;

Next Post

Αυτοί είναι οι Τρόποι που θα Αποκτήσεις Έσοδα από το YouTube

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης