Η τεχνητή νοημοσύνη έχει ξεκινήσει να μπαίνει σε κάθε βιομηχανία, με αποτέλεσμα να φέρνει μεγάλες αλλαγές σε ό,τι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Η επιρροή του AI μάλιστα γίνεται πιο εμφανής στους τομείς που απαιτούν τη μελέτη και την ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων. To digital marketing είναι πράγματι ένας τέτοιος τομέας και για το λόγο αυτό, η χρήση του AI αποδεικνύεται επαναστατική. Σε αυτό το άρθρο, θα σου δείξουμε όλες τις δυνατότητες που σου δίνει η τεχνητή νοημοσύνη στο digital marketing για την επιχείρησή σου.
01. Συγκέντρωσε Δεδομένα για το Κοινό σου
Η εργασία που η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να κάνει καλύτερα είναι η συγκέντρωση και η ανάλυση διάφορων δεδομένων. Έτσι, μπορείς να χρησιμοποιήσεις την τεχνολογία αυτή προς όφελός σου. Ο αλγόριθμος ενός τέτοιου συστήματος, θα μελετάει τα metric από τα analytics που έχεις για τα διάφορα μέσα σου, όπως τα analytics για το email marketing σου. Από την ανάλυση, το AI μπορεί να εντοπίσει διάφορα μοτίβα στη συμπεριφορά των χρηστών. Όλα αυτά, θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις καλύτερα το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι.
02. Αναγνώρισε τις Τάσεις της Αγοράς
Παράλληλα με την έρευνα του κοινού σου, μέσω της τεχνητής νοημοσύνης μπορείς να καταλάβεις καλύτερα και την αγορά μέσα στην οποία δραστηριοποιείσαι. Ένα τέτοιο σύστημα θα συνδυάσει τα δεδομένα που αφορούν το κοινό σου, τους ανταγωνιστές σου, αλλά και τις τρέχουσες τάσεις της αγοράς. Στη συνέχεια, θα σου δώσει προβλέψεις σχετικά με την μελλοντική κίνηση της αγοράς, αλλά και μελλοντικές ανάγκες που μπορεί να δημιουργηθούν για το κοινό σου. Με αυτό τον τρόπο, θα καταφέρεις να δημιουργήσεις προϊόντα και υπηρεσίες που θα καλύπτουν αυτές τις ανάγκες, οδηγώντας σε μεγαλύτερη ικανοποίηση των πελατών σου.
03. Δημιούργησε Καινούργιες Εμπειρίες για το Κοινό σου
Η ανάλυση των δεδομένων όμως, δεν είναι η μοναδική εργασία που μπορεί να εκτελέσει ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης. Ήδη έχουμε δει αρκετές εταιρείες που έχουν χρησιμοποιήσει τέτοιους αλγόριθμους για να παρέχουν πρωτότυπες λειτουργίες στους χρήστες τους. Το Snapchat είναι ένα κοινωνικό δίκτυο που έκανε το πρώτο βήμα με τη χρήση του AI για ορισμένες εφαρμογές. Για παράδειγμα, χρησιμοποιεί τη φωνητική αναγνώριση για την εφαρμογή διάφορων εφέ, όταν ο χρήστης λέει κάποιες λέξεις. Επίσης, χρησιμοποιεί AI computer vision για να δημιουργήσει εφέ μέσα σε shelfie video.
Μια καλή εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης για την επιχείρησή σου είναι το VR. Δημιούργησε μια εφαρμογή μέσω τις οποίας οι χρήστες μπορούν να ανακαλύπτουν καινούργιες πτυχές του προϊόντος ή της επιχείρησής σου.
04. Βελτιστοποίησε το Περιεχόμενο σου
Οι ερευνητές της τεχνητής νοημοσύνης έχουν ήδη δημιουργήσει συστήματα, τα οποία μπορούν να γράφουν μόνα τους διάφορα άρθρα. Ωστόσο, ακόμα δεν μπορούν να μιμηθούν σωστά το ανθρώπινο ύφος. Σήμερα, άρθρα γραμμένα από AI μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο σε χρηματοοικονομικές εκθέσεις ή σε περιγραφή ειδήσεων.
Επιπλέον, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να εφαρμοστεί για να βελτιώσει τη στόχευση του περιεχομένου. Ένας από τους πιο συχνούς πονοκέφαλους που αντιμετωπίζεις, είναι ο διαχωρισμός του κοινού σου σε μικρότερες υποκατηγορίες, ώστε να μπορείς να στέλνεις εξατομικευμένο περιεχόμενο. Το AI έχει τη δυνατότητα να το κάνει αυτό γρήγορα και αποτελεσματικά, ώστε να είσαι σίγουρος ότι κάθε χρήστης θα λάβει το σωστό περιεχόμενο.
05. Διευκόλυνε την Επικοινωνία μέσω της Χρήσης Chatbot
Κάθε επιχείρηση πλέον χρησιμοποιεί κάποιο σύστημα automation. Μια από τις αυτοματοποιημένες εφαρμογές που βοηθάει στην ικανοποίηση των χρηστών είναι τα chatbot. Αυτά τα συστήματα είναι διαθέσιμα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας για να εξυπηρετήσουν τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σου. Με την τεχνητή νοημοσύνη μάλιστα, τα chatbot μπορούν να εκπαιδεύονται συνέχεια, κι έτσι οι λύσεις που προσφέρουν να είναι ακόμα πιο εξατομικευμένες.
06. Βελτιστοποίηση των PPC Διαφημίσεων
Όπως σου έχουμε πει κι άλλη φορά, το PPC χρειάζεται καθημερινή παρακολούθηση κι αναπροσαρμογή. Λανθασμένες εκτιμήσεις μπορεί να οδηγήσουν σε μεγάλο κόστος των διαφημίσεων, χωρίς όμως τα επιθυμητά αποτελέσματα. Χρησιμοποίησε την τεχνητή νοημοσύνη για να αποφύγεις όλα αυτά τα λάθη.