Όταν συναντάς τη λέξη branding το πρώτο πράγμα, που σου έρχεται στο μυαλό είναι σίγουρα το λογότυπο της επιχείρησής σου. Το branding της επιχείρησης όμως, περιλαμβάνει πολλά περισσότερα. Μια μεγάλη αλήθεια είναι πως συμβάλλει αποφασιστικά στον τρόπο, που βλέπουν την επιχείρησή σου οι καταναλωτές.
Το branding είναι ένα κομμάτι, που συμβαίνει, είτε έχεις ασχοληθεί με αυτό, είτε όχι. Αν έχεις ασχοληθεί στο παρελθόν, αλλά αυτό που έχεις δημιουργήσει δε σε εκφράζει πια, τότε έχει έρθει ο καιρός για rebranding. Αν, από την άλλη πλευρά, έχεις μια start up εταιρεία, τότε το branding θα πρέπει να γίνει η προτεραιότητά σου για το 2020. Σε κάθε περίπτωση, είναι σημαντικό να γνωρίζεις ποιος είναι ο σκοπός της επιχείρησής σου και τι μήνυμα θες να περάσεις στους καταναλωτές.
Δυστυχώς, το branding είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό κομμάτι της επιχείρησής σου, για το οποίο όμως, μπορείς να κάνεις λίγα πράγματα μόνος σου. Για τη σωστή εδραίωση της εταιρικής σου ταυτότητας θα χρειαστείς τη βοήθεια ειδικών. Αν νιώθεις χαμένος, μη διστάσεις να απευθυνθείς στην ομάδα του SocialMe για καθοδήγηση.
Προσφέρει Άμεση Αναγνωρισιμότητα
Ένα από τα πρώτα χαρακτηριστικά, που προσέχει κάποιος σε μια επιχείρηση είναι το λογότυπό της. Ένα σωστό λογότυπο θα πρέπει να είναι απλό και άμεσα αναγνωρίσιμο. Μόλις κάποιος είναι ικανός να ξεχωρίσει την επιχείρησή σου ανάμεσα στις υπόλοιπες, τότε το branding σου έχει επιτύχει έναν από τους στόχους του. Αλλά το branding της επιχείρησης ξεκινάει από πιο νωρίς, καθώς ακόμα και η επωνυμία αποτελεί μέρος του. Θυμήσου πως ακόμα και η επωνυμία της επιχείρησής σου πρέπει να εκφράζει το όραμά σου, ένα όραμα που θα πρέπει να φτάσει στους πελάτες σου.
Παράλληλα όμως, υπάρχουν και άλλα στοιχεία που συμβάλλουν, ίσως πιο υποσυνείδητα, στην αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σου. Ένα από αυτά είναι η χρωματική παλέτα που έχεις χρησιμοποιήσει. Η παλέτα αυτή θα πρέπει να είναι κοινή στο λογότυπο, στην ιστοσελίδα, αλλά ακόμα και στις επαγγελματικές σου κάρτες. Ένα ακόμα οπτικό στοιχείο, που χαρακτηρίζει το branding της επιχείρησής σου είναι η γραμματοσειρά, που χρησιμοποιείς. Όπως και η παλέτα, έτσι και η γραμματοσειρά θα πρέπει να χρησιμοποιείται με συνέπεια, σε όλα τα έγγραφα της επιχείρησης.
Φυσικά, η αναγνωρισιμότητα του brand σου θα πρέπει να επεκτείνεται και στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου, αλλά και των social media. Κάθε ανάρτηση θα πρέπει να έχει κοινό ύφος, ώστε ο κάθε χρήστης να αναγνωρίζει με μια ματιά ότι πρόκειται για τη δική σου εταιρεία.
Διαχωρίζει την Επιχείρησή σου από τις Υπόλοιπες
Το branding όμως, δεν προσφέρει μόνο αναγνωρισιμότητα στην επιχείρησή σου. Μέσω αυτού, μπορείς να επικοινωνήσεις στο κοινό σου το όραμα σου και το στόχο σου. Έτσι, δίνεις στους καταναλωτές ένα κίνητρο να προτιμήσουν τη δική σου επιχείρηση από τις ανταγωνιστικές σου. Όσο πιο πολύ τους αγγίζει η ιστορία και η φιλοσοφία σου, τόσο μεγαλύτερη ανάπτυξη θα παρατηρηθεί για την εταιρεία σου.
Προσδίδει Αξιοπιστία και Σοβαρότητα
Όταν το κοινό παρατηρεί πως μια εταιρεία έχει μια σταθερή και επαγγελματική εικόνα, τότε είναι διατεθειμένο να την εμπιστευτεί πιο εύκολα. Το branding βοηθάει στη δημιουργία μια ισχυρής εικόνας για τους καταναλωτές. Έχε κατά νου ότι η εταιρική σου ταυτότητα αποτελεί την αντανάκλαση ολόκληρης της επιχείρησής σου. Έτσι, αν αποδεικνύεις έμπρακτα πως την αντιμετωπίζεις με σοβαρότητα αυτό θα περάσει και στους πελάτες σου. Είναι γεγονός πως το brand, με τον καιρό, ταυτίζεται με την ποιότητα.
Παράλληλα, η αξιοπιστία και η σοβαρότητα είναι στοιχεία, που πρέπει να περάσουν όχι μόνο στους πελάτες σου, αλλά αντίστοιχα και στους συνεργάτες σου ή τους πιθανούς αγοραστές. Ένα ισχυρό branding αποτελεί μέρος του άυλου αγαθού της επιχείρησης και βοηθάει στο ανέβασμα της εταιρικής της αξίας.
Όπως καταλαβαίνεις, το branding λειτουργεί τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα. Δεν πρέπει να το παραλείψεις ως κάτι που μπορεί να γίνει αργότερα, καθώς μπορεί άμεσα να αυξήσει τις πωλήσεις σου.
Επικοινώνησε τώρα μαζί μας, για μια δωρεάν εκτίμηση της εταιρική σου ταυτότητας!