Το Facebook πλέον αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για την προώθηση της επιχείρησης σου. Είναι ένας εύκολος τρόπος να βρεις και να προσεγγίσεις το κοινό σου, καθώς και να δημιουργήσεις μια κοινότητα για την επιχείρησή σου. Όπως σου έχουμε τονίσει και σε προηγούμενο άρθρο, το Facebook είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι του marketing μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Φυσικά, για να είναι επιτυχημένο το marketing αυτό, θα πρέπει να έχεις εφαρμόσει τη σωστή στρατηγική. Σε αυτό το άρθρο, σου εξηγούμε πώς μπορείς να δημιουργήσεις βήμα-βήμα μια στρατηγική αναρτήσεων για το Facebook.
Βήμα 1: Προσδιόρισε τους Στόχους σου
Αρχικά, μια ολοκληρωμένη στρατηγική marketing ξεκινάει από τον σωστό προσδιορισμό των στόχων. Αυτό το στάδιο είναι τόσο σημαντικό που συχνά καθορίζει την τελική επιτυχία ολόκληρης της στρατηγικής. Επιπλέον, θυμήσου πως οι διαφορετικοί στόχοι που θα θέσεις, θα επηρεάσουν και τη μορφή που θα πάρει το περιεχόμενο που πρέπει να αναπτύξεις. Έτσι, άλλη στρατηγική θα ακολουθήσεις αν θέλεις να αυξήσεις τις πωλήσεις σου, και άλλη αν θέλεις να ενισχύσεις την εικόνα του brand σου.
Βήμα 2: Προσδιόρισε το Κοινό σου
Στη συνέχεια, πρέπει να ακολουθήσει μια έρευνα σχετικά με το κοινό σου. Μελέτησε τα insights που θα βρεις στη σελίδα σου στο Facebook και σημείωσε τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των χρηστών που την ακολουθούν. Τα χαρακτηριστικά αυτά, θα σου δώσουν μια ιδέα για το ποιο πρέπει να είναι το κοινό-στόχος σου, αλλά και πληροφορίες σχετικά με το είδος των αναρτήσεων που θα τραβήξουν την προσοχή του. Έτσι, θα μπορείς να στοχεύσεις τα campaign σου σε χρήστες που έχουν κοινά δημογραφικά χαρακτηριστικά και ενδιαφέροντα με το προϋπάρχον κοινό σου.
Βήμα 3: Αποφάσισε το Περιεχόμενο που θα Προσελκύσει το Κοινό σου
Μετά από την έρευνα του κοινού σου, θα πρέπει να έχεις μια ιδέα για το είδος του περιεχομένου που προτιμά. Συμπληρωματικά όμως, έλεγξε τα στατιστικά των δημοσιεύσεών σου, αλλά και τις αναρτήσεις των ανταγωνιστών σου, ώστε να ανακαλύψεις ποιες είναι οι πιο επιτυχημένες. Υπάρχουν πολλά είδη αναρτήσεων, με τα οποία μπορείς να πειραματιστείς. Για παράδειγμα, οι εικόνες είναι ένα καθιερωμένο είδος που ενθαρρύνει τους χρηστές να τις μοιραστούν με τους φίλους τους. Ένα δημοφιλές είδος αναρτήσεων τον τελευταίο καιρό είναι τα βίντεο, πράγμα που καλό θα ήταν να αξιοποιήσεις. Αν θες να χτίσει ακόμα μεγαλύτερη εμπιστοσύνη με το κοινό σου, μπορείς να ανακαλύψεις και τις δυνατότητες του Facebook Live που σου επιτρέπει να δείξεις μια ανθρώπινη εικόνα της επιχείρησής σου.
Βήμα 4: Δημιούργησε μια Στρατηγική Δημοσιεύσεων
Αφού αποφασίσεις και το είδος των αναρτήσεων, έχει έρθει η ώρα να αποφασίσεις τη συχνότητα με την οποία θα τις δημοσιεύεις. Γενικά, η παραγωγικότητά σου θα αυξηθεί αν δημιουργήσεις ένα social media content calendar, μιας και θα γνωρίζεις ανά πάσα στιγμή ποια δημοσίευση πρέπει να ανέβει.
Βήμα 5: Μελέτησε τα Αποτελέσματα και Προσάρμοσε τη Στρατηγική σου
Τώρα που έχεις δημιουργήσει μια στρατηγική για τις αναρτήσεις σου στο Facebook, ήρθε στη στιγμή να αξιολογήσεις τα αποτελέσματά της. Είναι γεγονός πως καμία στρατηγική δεν είναι τέλεια και αποδοτική από την αρχή. Στα στατιστικά των αναρτήσεων, θα παρατηρήσεις ποια κομμάτια πάνε καλά και ποια όχι, κι έτσι θα μπορέσεις να κάνεις διορθωτικές κινήσεις. Με αυτό τον τρόπο, η στρατηγική σου στο Facebook θα βελτιώνεται σταδιακά, οδηγώντας σε όλο και καλύτερα αποτελέσματα.
Bonus – Μην Ξεχνάς να Αλληλεπιδράς με το Κοινό σου!
Τέλος, είναι σημαντικό να θυμάσαι πως θα πρέπει να αλληλεπιδράς με το κοινό σου. Φρόντισε να απαντάς στα μηνύματα και τα σχόλια που έχουν οι αναρτήσεις σου. Μια καλή λύση γι’ αυτό, σου παρέχουν τα social media automation, με τα οποία μπορείς να παρέχεις προσωποποιημένη εξυπηρέτηση.
Αν η δημιουργία μια σωστής στρατηγικής για marketing στο Facebook σου φαίνεται βουνό, επικοινώνησε με την ομάδα της SocialMe, συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα. Οι ειδικοί μας θα αναλάβουν τη σωστή ανάπτυξη των κοινωνικών δικτύων της επιχείρησής σου.